Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: chart mostek z wsk ?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Cewki bez miernika nie sprawdzisz. Może zamiast bawić się w sprawdzanie za mostkiem sprawdź przed. Weź zwykła żarówkę 6v (od biedy moze być i 12) I podepnij pod żółty i brązowy kabel idący do mostka. Jak zaświeci to jest OK. Jak nie szukamy dalej. Jak nie zaświeci podłącz pod żółty i brązowy kabel ale już bezpośrednio przy iskrowniku. Dalej zostaje już tylko sprawdzenie cewek.
Miałeś tą instalacje grzebaną? Bo jak tak to radził bym ją położyć od nowa bo takie łatanie bedzie bezsensowne.
naveintre musisz mnie poratować ty najlepiej się znasz Big Grin
Posprawdzaj tak jak wyżej napisałem. Albo zacznij od razu od sprawdzenia bezpośrednio przy iskrowniku.
instalacje robiłem sam od samego początku ale z elektryką w silniku nic nie grzebałem Smile jutro sprawdzę tak jak radziłeś, podłącze żarówkę i zobaczę czy zaświeci
naveintre ja mam ten mostek podłączyć do dwóch żółtych kabli czy do jednego żółtego i brązowego?

bo tak jak wspomniałem wcześniej zostają mi 3 kable brązowy i 2x zółte
Kurde jak zostało ci 2 żółte jak do mostka idzie tylko jeden żółty i jeden brązowy?
Ej ludzie wystarczy pogrzebać na forum i wsio jest od a do z http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=6759
(16-12-2012 23:09:35)motoryniarz123 napisał(a): [ -> ]naveintre ja mam ten mostek podłączyć do dwóch żółtych kabli czy do jednego żółtego i brązowego?

bo tak jak wspomniałem wcześniej zostają mi 3 kable brązowy i 2x zółte

Masz sprawę prostą dosłownie jak budowa cepa Z kostki która łączy się z kostką od iskrownika wychodzą ci między innymi 2 kable z oznacznikami ~ najczęściej to żółty i brązowy ale mogą być inne kolory te właśnie kable podpinasz pod mostek.
Ok już rozumiem jeden żółty i brązowy podłączam do mostka w miejsce AM,
A więc zostanie mi jeden żółty kabel,
Cewki w charcie połączone są ze sobą równolegle i od tego odprowadzony jest przewód brązowy jest to jeden punkt wspólny obu cewek łączysz go pod prostownik. Oprócz tego każda cewka ma wyprowadzony przewód żółty.
Reasumując wychodzą ci 3 przewody
Brązowy - 2 cewki
żółty- 1 cewka
żółty- 2 cewka
Jedna z cewek połączona jest z z prostownikiem druga dołączona jest do pierwszej przez stacyjkę na pozycji 2.
Nie profesjonalny rysunek na szybko ale myślę że dojdziesz co i jak Smile
Dzięki za wytłumaczenie i rysunek Big Grin może jeszcze dzisiaj wszystko porobię dam znać wieczorkiem Smile
Dzisiaj Z nudów czepiłem się charta i udało mi się na szczęście zrobić te cholerne ładowanie Big Grin
naveintre miałeś racje z tym mostkiem 25-30A W zupełności wystarcza do ładowania akumulatora Big Grin
Po 15 min wariacji akumulator naładował mi się szybciej niż na zwykłym prostowniku Big Grin
Tobie Stachu.G Też dzięki za pomocną dłoń Big Grin Dużo pomogłeś w tłumaczeniu Big Grin
Jutro postaram się zrobić fotki mojej odjazdowej własnoręcznie robionej elektryki nad którą spędziłem ponad 30 godzin prac Big Grin

Elektryka była robiona starannie więc jestem pewien że będzie na wieki Smile Najgorsze jest to że gdy robiłem elektrykę dawałem tam kable kolorów jakie tylko miałem i dla innych osób moja elektryka jest nie do ogarnięcia tylko ja wiem który kabel od czego Tongue
Oto kilka dzisiejszych fotek mojej elektryki Smile nie są najlepszej jakości bo były robione telefonem i w dodatku w ciemności Big Grin






zrobiłem takie opaski z numerkami, przypiąłem je do kabli i dzięki temu wiem który kabel od czego jest



Spalona tylna żarówka Big Grin





I Dodatkowe zdjęcia charta Big Grin



Działa? Działa! Ty będziesz wiedział a innymi sie nie przejmuj Smile
Ważne jest że nic się nie pali i sprawnie działa Big Grin
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie