04-05-2013, 22:06:03
04-05-2013, 22:18:44
A może to przez ten tłumik taki słaby bo to od 2t a to jest 4t .
05-05-2013, 00:09:52
tłumik raczej nie ma nic do rzeczy, podczas jazdy nie wchodzi w pełne obroty.
05-05-2013, 00:12:46
Nawet fajnie wyszedł Ci ten SWAP
05-05-2013, 00:57:38
W 4T tlumik nie odgrywa duzej roli,prawdopodobnie masz blokady na : kroccu gaznika,kolanku nie wiem jak z modulem,ale chyba masz tunignowy tak ?
05-05-2013, 09:05:33
(05-05-2013 00:57:38)maziak1970 napisał(a): [ -> ]W 4T tlumik nie odgrywa duzej roli,prawdopodobnie masz blokady na : kroccu gaznika,kolanku nie wiem jak z modulem,ale chyba masz tunignowy tak ?
Ten silnik tylko jest zablokowany na module, zmiana gażnika czy króćca powoduje tylko tyle ze wiecej pali
05-05-2013, 09:17:04
Fajny chart Ci wyszedł.
05-05-2013, 13:23:45
Tzn ja jak na biegu jałowym dam full gaz to wkręca się normalnie ale na full obrotach co 2s przerywa zmieniając całkowicie głos silnika, podczas jazdy czuć że traci na mocy, choć nawet z 2 biegu zamiele na ziemi nie wspominając o podnoszeniu przodu, problem zaczyna się na 3 biegu bo bardzo długo się buja jak a o 4 biegu już nie wspomne...
A co do modułu to próbowałem już z 4 moduły kolegów z skuterów, na dwóch nie chciał nawet odpalić, na jednym wkręcał się ale max do 6 tys obrotów a na kolejnym ciągle przerywał, tak więc na moim najlepiej jeździ
A co do modułu to próbowałem już z 4 moduły kolegów z skuterów, na dwóch nie chciał nawet odpalić, na jednym wkręcał się ale max do 6 tys obrotów a na kolejnym ciągle przerywał, tak więc na moim najlepiej jeździ
21-05-2013, 20:19:54
Aktualizacja
dzisiaj przy powrocie do domu z szkoły spadł mi łańcuch i kolejny raz wygięło mi cały naciągacz, więc postanowiłem zrobić z tym porządek !
Po odkręceniu kuł :
Nowy naciągacz zrobiony z blachy 2,5mm Bardzo dobrze się sprawuje
Potem zająłem się usprawnieniem naciągacza, zespawałem dwa łożyska do zębatki z WSK, po czym włożyłem to do śruby M8, oczywiście zrobiłem to z regulacją położenia zębatki, Doskonale spisuje swoją robotę
Jako iż chart pomalutku rozwija coraz większą pojemność ok 65 km/h czas było pomyśleć nad hamulcami, Przedni praktycznie nie hamował a tylni zacinał się, podmieniając przedni bęben na tylne koło a tylni bęben na przednie koło, hamulce znacznie się poprawiły, bez problemu hamują, pomyślałem też o Świetle stop, wymieniłem czujnik na nowy, od razu czuje się pewniejszy że podczas szybkiego hamowania nie stracę tyłu.
.
dzisiaj przy powrocie do domu z szkoły spadł mi łańcuch i kolejny raz wygięło mi cały naciągacz, więc postanowiłem zrobić z tym porządek !
Po odkręceniu kuł :
Nowy naciągacz zrobiony z blachy 2,5mm Bardzo dobrze się sprawuje
Potem zająłem się usprawnieniem naciągacza, zespawałem dwa łożyska do zębatki z WSK, po czym włożyłem to do śruby M8, oczywiście zrobiłem to z regulacją położenia zębatki, Doskonale spisuje swoją robotę
Jako iż chart pomalutku rozwija coraz większą pojemność ok 65 km/h czas było pomyśleć nad hamulcami, Przedni praktycznie nie hamował a tylni zacinał się, podmieniając przedni bęben na tylne koło a tylni bęben na przednie koło, hamulce znacznie się poprawiły, bez problemu hamują, pomyślałem też o Świetle stop, wymieniłem czujnik na nowy, od razu czuje się pewniejszy że podczas szybkiego hamowania nie stracę tyłu.
.
04-06-2013, 22:51:42
04-06-2013, 22:54:18
u la la piękności, miejmy nadzieję że nowe części spełnią Twoje oczekiwania
04-06-2013, 22:55:59
Na pewno coś zwiększy moc i prędkość tylko ile? pożyjemy zobaczymy
04-06-2013, 23:06:34
Rewelacji jakieś wielkiej nie oczekuj, szału nie bedzie ciut mocniejszy miałem takowy zestawik, tyle ze moje moto wazyło 100kg
05-06-2013, 00:39:28
a mój chart ok 70 kg , sądze że będzie na pewno lepiej, na 50 z 2 biegu przód podrywa więc teraz to nie będę się pod wiatr tak męczył
06-06-2013, 00:39:51
Co myślicie o metodzie docierania MotoMana ? Czyli:
1. Podczas docierania olej mineralny.
2. przez pierwsze 30 km trzeba chociaż 3 razy dać silnikowi po obrotach przez 1-2 km i przerwa 15 min.
3.po 30 km jazda z zmienną prędkością, przyśpieszanie, zwalnianie lub gwałtowne hamowanie.
4. Przed każdą jazdą do ok 100km etapu docierania, należy rozgrzać silnik do temp. roboczej.
Naczytałem się tego na innych forach pełno ale boje się żebym zaraz nie zaczadził pierścieni i nie przegrzał tłoka
1. Podczas docierania olej mineralny.
2. przez pierwsze 30 km trzeba chociaż 3 razy dać silnikowi po obrotach przez 1-2 km i przerwa 15 min.
3.po 30 km jazda z zmienną prędkością, przyśpieszanie, zwalnianie lub gwałtowne hamowanie.
4. Przed każdą jazdą do ok 100km etapu docierania, należy rozgrzać silnik do temp. roboczej.
Naczytałem się tego na innych forach pełno ale boje się żebym zaraz nie zaczadził pierścieni i nie przegrzał tłoka