24-03-2013, 20:51:35
24-03-2013, 21:04:17
no tak ale znam możliwości tego silnika i chodziło mi o dobre światło 12v i ładowanie a ten silnik ma wszystko czego narzazie potrzebuje, z tego co wiem to że będę musiał dać do tego silnika zębatkę zdawczą od charta by nie zmieniać łańcucha ani tylnej zębatki, z tego co wiem to ta zębatka podchodzi praktycznie bez problemu
24-03-2013, 21:07:04
ciekawy jestem jak to będzie wyglądać naprawdę ciekawie się zapowiada .
24-03-2013, 21:16:29
(24-03-2013 19:18:09)kw112 napisał(a): [ -> ]Jak chcesz wsadzić ten silnik to wal od razu cyl 125 do niego, do silnika nic nie mam, bo silnik dobry, także zawiedziony nie będziesz
Tylko nie zapominaj ze przy tuningu tego silnika z 50cc na 125cc trzeba zmienić wał bo za krótki jest oryginalny
24-03-2013, 21:28:05
Dzięki Karol ale to już wiem Na mechanice się znam troszkę a na podłączeniu elektryki jeszcze lepiej, Teraz drugie tyle elektryki mnie czeka, bo stacyjkę chyba przerzucę na przód, stacyjkę chyba wstawię z auta żuk i palenie będzie jak w aucie
26-03-2013, 20:38:27
26-03-2013, 20:43:05
Niedługo co całe przejdzie w Rost Style
26-03-2013, 20:49:06
ale tych swapów teraz Kiedy silniczek będzie?
26-03-2013, 20:53:05
dzisiaj gościo miał wysłać kurierem, dzwoniłem i dopiero jutro wyśle o 15:00 więc myślę że w piątek powinien być
26-03-2013, 22:20:59
No to na wielkanoc jazda testowa heh na święconkę Chartem można jechać
26-03-2013, 22:24:14
Kościół mam na przeciw mnie Charta chyba zrobię dopiero po świętach bo najpierw muszę skompletować resztę, a muszę jeszcze załatwić jakieś stare kolanko do tego silnika, a silnik dopiero będzie w ramie jak załatwię jakiegoś spawacza bo ja to bym tylko prowizorkę z moim spawaniem zrobił
27-03-2013, 19:00:02
Jednak silni jutro zostanie wysłany bo "niby problemy z kurierem" jutro po znajomości przez jakąś firme ma gościo wysłać :/
27-03-2013, 20:32:18
(24-03-2013 21:16:29)MrF4k napisał(a): [ -> ]Tylko nie zapominaj ze przy tuningu tego silnika z 50cc na 125cc trzeba zmienić wał bo za krótki jest oryginalny
Karolu wiem
No czekamy na efekt końcowy.
28-03-2013, 22:57:11
Mam pytanie czy przy tym silniku muszę zmieniać moduł i cewkę ? czy może być oryginalny od charta ?
29-03-2013, 22:02:15
W końcu po 4 dniach oczekiwania przyszła uprawniona paczka
Tutaj tama rozebrana wokół miejsca na silnik aby dobrze było spawać
Przymiarka silnika:
Na razie lekkie przygotowania mocowań
Zmieniłem zębatkę zdawczą na oryginalną od charta abym nie musiał zmieniać łańcucha
od ok 11 do 14 godziny zmieniałem instalację na 12v, a od 14 do 18 planowałem jak zrobić mocowania silnika, robiłem przymiarki i wyciąłem już płaskowniki 0,6mm grubości
Silnika jeszcze nie próbowałem uruchamiać ale sprawdzałem i w miare kompresja jest, biegi wchodzą płynnie, rozrusznik ładnie kręci, jedyny dylemat o którym nie zostałem poinformowany to w głowicy wydech jest ułamany przez co nie mam narazie pojęcia jak to zrobić aby spaliny nie uciekały ale jakoś dam rade
KOMENTOWAĆ !!!
.
Tutaj tama rozebrana wokół miejsca na silnik aby dobrze było spawać
Przymiarka silnika:
Na razie lekkie przygotowania mocowań
Zmieniłem zębatkę zdawczą na oryginalną od charta abym nie musiał zmieniać łańcucha
od ok 11 do 14 godziny zmieniałem instalację na 12v, a od 14 do 18 planowałem jak zrobić mocowania silnika, robiłem przymiarki i wyciąłem już płaskowniki 0,6mm grubości
Silnika jeszcze nie próbowałem uruchamiać ale sprawdzałem i w miare kompresja jest, biegi wchodzą płynnie, rozrusznik ładnie kręci, jedyny dylemat o którym nie zostałem poinformowany to w głowicy wydech jest ułamany przez co nie mam narazie pojęcia jak to zrobić aby spaliny nie uciekały ale jakoś dam rade
KOMENTOWAĆ !!!
.