Ładnie wpasowałeś. Nie tłucze o błotnik głowica?
Na szczęście nie
jest jakieś 5 cm od błotnika do silnika
nie prędko
dopiero po świętach wmontuje silnik i spróbuje uruchomić, muszę kupić jeszcze linkę sprzęgła i gazu bo ten od charta nie pasują, muszę jeszcze wstawić jakoś jakąś zębatkę pod wahaczem bo silnik jest za wysoko i łańcuch ocierał by od wahacz, macie jakieś pomysły jak to zrobić ?
Ten silnik jest wytrzymały tak. Ale nie radził bym przerabiać tego silnika spalanie jest przerażające .
Czym ty pomalowałeś tą końcówkę bo jak to podkład to po co ?? Przecież to plastik i nie trzeba kłaść podkładu
Chyba że to szpachla natryskowa to inna bajka
Cały niebieski bedzie ??
No ciekawie sie zapowiada
Calutki
i jakieś może białe naklejki typu CHART czy coś w tym stylu
uchwyty na silnik są tak wspawane że nie mają prawa popuścić, aby uniknąć wibracji na każdym łączeniu silnika z ramą dałem specjalne gumy amortyzujące
Silnik musiałem lekko przekręcić cylindrem w lewo ponieważ łańcuch źle nachodził ;/
(06-04-2013 22:04:15)motoryniarz123 napisał(a): [ -> ]uchwyty na silnik są tak wspawane że nie mają prawa popuścić, aby uniknąć wibracji na każdym łączeniu silnika z ramą dałem specjalne gumy amortyzujące Silnik musiałem lekko przekręcić cylindrem w lewo ponieważ łańcuch źle nachodził ;/
Zobaczymy jak go skończysz jakie osiągi bedą bo wydaje mi sie ze w tej lekkiej ramie to bedzie przyzwoicie. Podnózki na nogi przykręcasz do silnika czy tak jak było oryginalnie do ramy ??
Ładnie pomalowałeś.
ciekawe jak to będzie się prezentować w całości
Sprayem to malowałeś??
Karol Tak to pod spodem mniej więcej wygląda