Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Ogar 200 4T + przyrost wyglądu
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5
Wiem ale widzę jak te cuda odpalają ze słabym aku. Trzeba kopać i kopać a co dopiero bez.
(18-11-2012 13:13:20)naveintre napisał(a): [ -> ]Wiem ale widzę jak te cuda odpalają ze słabym aku. Trzeba kopać i kopać a co dopiero bez.

Słuchaj ja odpalam z kopa cały czas i problemów nie mam cały czas za pierwszym a silnik ma swoje już przejechane i troche przeżył
Ja po tym co widze jak kumplom przyjdzie zapalić od kopnika to trzeba machnąć pare razy ,zeby to zechciało zapalić. I to nie tylko w tych "czoperkach" ale i kiblach i innych cudach.
Jak już chcesz inny silnik wbijać o większej pojemności to tylko od wsk 125 a nie od jakiegoś kiblo podobnego czegoś.
(18-11-2012 13:23:01)naveintre napisał(a): [ -> ]Ja po tym co widze jak kumplom przyjdzie zapalić od kopnika to trzeba machnąć pare razy ,zeby to zechciało zapalić. I to nie tylko w tych "czoperkach" ale i kiblach i innych cudach.

No jak nie potrafią wyregulować silnika to dziwisz sie
(18-11-2012 00:04:14)gryf114 napisał(a): [ -> ]Może być problem z odpalaniem jeśli chciałbyś zostawić rozrusznik.

z tym to nie ma najmniejszego problemu, sam zrobiłem że silnik w ramie z ogara 200 miał rozrusznik normalnie- elektryczny

fanfso, ale z błotnikami od chara przesadziłeś!!!
do wiejskiego tuningu po co ci one!!!
Pomyśl o chartkorowcach, którzy są w potrzebie i ich poszukują do swoich maszyn, a nie na zmarnowanie.
Ja bym tak nie robiła spaskudzisz tylko swojego Ogarka
I wogóle jezdził byś nielegalnie
(18-11-2012 15:44:01)alek736 napisał(a): [ -> ]I wogóle jezdził byś nielegalnie

To też prawda.
Przerabiając konstrukcję ramy i wygląd motoru to nawet jak byś miał papiery to jazda jest nielegalna.
nielegalna z 50 ccm ? Przesadzacie :F
według mnie nie przerabiaj swojego ogarka, kup rometa bez silnika na szrocie za 40 zł lub od kogoś i tam wpierdziel 4t, ja bym na twoim miejscu od komara rame dał najlepiej, silnik 4t 110 lub 125ccm, koła i hamulce tarczowe z mz jak i zawieszenie z mz i powinna być malina
a jak wgl . elektrykę połączyć ? OK. Wkładam silnik do ogara, zamontowany, przymocowuję gaźnik, kopkę, dźwignię zmiany biegów . I tu mam pytanie dla konkretnych wypowiadaczów : czy muszę mieć K*rwa akumulator ? Bo ci co dla nabicia posta chyba piszą to lepiej niech wcale nie piszą . niech piszą ci co mieli doswiadczenie z tym Smile
akumulatora nie musisz mieć, on jest tylko potrzebny tylko do pobudzenia cewek, ale w tym silniku iskrownik ma taką konstrukcję że sam pobudzi.
Możesz też zastosować taki iskrownik http://obrazki.elektroda.net/37_1264192441.jpg
on ma konstrukcję żeby aku nie był potrzebny.
(18-11-2012 22:42:48)fanfso napisał(a): [ -> ]a jak wgl . elektrykę połączyć ? OK. Wkładam silnik do ogara, zamontowany, przymocowuję gaźnik, kopkę, dźwignię zmiany biegów . I tu mam pytanie dla konkretnych wypowiadaczów : czy muszę mieć K*rwa akumulator ? Bo ci co dla nabicia posta chyba piszą to lepiej niech wcale nie piszą . niech piszą ci co mieli doswiadczenie z tym Smile

Aku nie jest potrzebny do odpalenie. Oryginalny Iskrownik jest tak zbudowany ze aku jest tylko potrzebne do elektrycznego rozrusznika
czyli jak podłączam do oryginalnej cewki ogara żeby prąd był ? Big Grin
Stron: 1 2 3 4 5
Przekierowanie