Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Świeca a praca silnika
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5
Bo samochodowy jest przystosowany do innych końcówek, ma inny przekrój i oporność. Składa sie z kilku warstw (rzadko metal , najczęściej z innych materiałów -> http://www.swiatmotoryzacji.com.pl/index...age=czytaj ) a jak wkręcisz na cienki szpic w cewce /fajce to będą przewodzić tylko 1 albo 2 warstwy . Do takich motorów przewód bezwzględnie musi być z miedzianą linką wewnątrz. Np takie
http://moto.allegro.pl/fajka-z-kablem-ro...22030.html
http://moto.allegro.pl/1-mb-przewod-zapl...17907.html
Do kupienia w każdym sklepie z częściami do takich sprzętów
Wymieniłem kondensator na stary, przy czym zauważyłem, że jakiś drucik luźno latał po cewce w zapłonie. Przeczyściłem, skręciłem... odepchnąłem się nogami i zapalił od razu. Nie gaśnie, jedzie bez przeszkód.
Czyżby nowe kondensatory szajsem były... Jawowskiego nowego już nie kupię ;D
Wszystko ładnie, pięknie, ale jak się zatrzymuję i wcisnę sprzęgło, to obroty wzrastają a po ok. 3-5 sekundach spadają na wolne. O co chodzi?
Stron: 1 2 3 4 5
Przekierowanie