Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Świeca a praca silnika
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5
Zardzewiały Bosh póki co daje radę Smile Trzecia już świeca...
(24-10-2012 19:11:57)Irek napisał(a): [ -> ]Polecam NGK, przelatałem na nich sporo km w różnych motorach, żadna nie padła w przeciwieństwie od Iskier

Właśnie mi jakoś Ngk (i nie tylko mi) wytrzymywały góra tydzień. Na iskrzę jeżdżę już rok czasu i zero problemów.
Raz kupiłem nową Iskre F100 i była wadliwa, 12 zł w błoto. Inne , szczególnie F75S-21 chodził dość długo ale co NGK to NGK, do samochodu też Iskier nie używam tylko Bosch , NGK lub rosyjskie .
Fakt akurat iskry f100 dostają szybko przebicia. dlatego w Charcie teraz mam bosha i spokój jest.
F100 nie należy kupować i tyle. F75S/F75S-21 są OK.
Ja polecam org. prl'owskie iskry (są czarne , a nie błyszczące ) i org. epokowe ruskie .
Ja tam poleciłbym boscha super 4 są 4 elektrodowe i chodzi lepiej mój romet od tych iskier
Jedno pytanie - kupiłem Iskrę F80S i porównałem z siedzącym w Romecie Boshem, na którym chodzi on doskonale Smile Ten cycek u jej dołu w Iskrze prawie nie wystaje, w Boshu wystaje mocno. Jak to jest?
Ja jeździłem na NGK prawie całe wakacje i było OK, aż w końcu moja głupota wzieła góre i wstaiłem iskre f65, a NGK wrzuciłem do starych świec... I tyle ją widziałem... Ten "cycek" jak go nazwałes to chodzi ci o elektrode?
Stary ja w ogierze mam Iskre tyle że samochodową to nawkręcałem na nią podkładek i chadzia Sleepy
(25-10-2012 15:50:25)Artur napisał(a): [ -> ]Jedno pytanie - kupiłem Iskrę F80S i porównałem z siedzącym w Romecie Boshem, na którym chodzi on doskonale Smile Ten cycek u jej dołu w Iskrze prawie nie wystaje, w Boshu wystaje mocno. Jak to jest?

Inna ciepłota świecy
JA PIER...!
Na Boschu cały dzień jeździł pięknie, dziś znowu stało się to samo... znów gaśnie, trzeba go grzać i ciężko odpala. Czyżby jakoś świece niszczył czy co?
A może paliwa nie napompowałeś bo mój ogi jak długo stoi i mu odkręce paliwo to musze napompować chyba że troche go popcham i sam sobie nassa paliwaSmile
Świece z wysuniętą elektrodą (w NGK i Iskrze litera P w oznaczeniu świecy) mają wysuniętą elektrode, dostosowaną do kształtu komory spalania. W większości samochodów występują takie świece

Co do padających świec przyczyn jest kilka : zbyt dużo oleju dodanego do paliwa, niewłaściwa mieszanka paliwowo-powietrzna, źle ustawiony zapłon lub niesprawność w układzie zapłonowym (przebicia, skoki napięcia)
W dopracowym i wyregulowanym motorze powinno sie zapomnieć o padających świecach. Ja w każdym przez siebie zrobionym i wyregulowanym sprzęcie nawet nie woże zapasowych świec, jakby padały to znalazłbym przyczyne takiego stanu.
Zapłon dokładnie regulowałem, więc to raczej nie to Wink
Raczej paliwo... bo gaźnik tutaj ładnie wariuje Wink
Ale jednej rzeczy nie rozumiem... mieszankę ustawiać na iglicy czy w komorze pływakowej? Bo za cholerę tego nie rozumiem...
Stron: 1 2 3 4 5
Przekierowanie