Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Pierwszy Ogar 200? Czyżby?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
to dziwne że ktoś tu pisał że nie prawda że numery nabijają co roku od nowa ja w niebieskim mam 89 i 44tyś z hakiem egzemplarz( liczba jest w przybliżeniu do 45.000 sztuki roku 1989) a z żółtym mam że jest to rocznik 1990 i jest to 28 model z tegoż rocznika wytłumaczcie jak to jest możliwe skoro piszecie że nie były nabijane numery od nowa a co do vinu innych producentów to każdy innaczej je określa np:

http://www.fordclubpolska.org/porady.php...ne&type=15
http://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/dekoder-vin/
inni producenci robią innaczej i nie będe się rozpisywał na pozostałe dwa są dla przykładu więc raczej(zaznaczam raczej) jest to nie możliwe żeby dwóch róznych producentów miało ten sam vin .
(19-09-2012 23:02:32)Marwerick napisał(a): [ -> ]http://www.fordclubpolska.org/porady.php...ne&type=15
http://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/dekoder-vin/
inni producenci robią innaczej i nie będe się rozpisywał na pozostałe dwa są dla przykładu więc raczej(zaznaczam raczej) jest to nie możliwe żeby dwóch róznych producentów miało ten sam vin .

VIN Jest kodem, w którym zawarte są informacje o pojeździe, więc każdy będzie miał inny. Lecz ostatnie 6 pozycji w VINie odpowiada numerowi egzemplarza/karoserii i może się powtarzać.
ale to się nie liczy jak by się cały powtarzał to było by coś i pytanie jeszcze możliwe jest żebym miał 28 sztukę z 90 roku ?
Tak, ale numer egzemplarza się powtarza, a Romet ma nabity tylko ten numer. Więc nabite 000001 wcale nie oznacza że jest to pierwsza wyprodukowana sztuka. Dlatego upieram się że numery były nabijane kilkukrotnie.
możliwe że było coś kombinowane bo tj.pierwsza sztuka z produkcji tak o sobie by nie trafiła na allegro i w takim stanie bo na pewno ktoś kto by się znał z tych właścicieli na motorach trochę to by nie pozwolił na takie "popsucie" takiego (jeśli naprawdę to jest ten pierwszy)model/okaz i nie za te pieniądze i jak dla mnie to jest za bardzo nieprawdopodobne
To ja bym miał Komara Sport'a, który jest dwieście czterdzieści cztery tysiące siedemdziesiąty szósty... a raczej ćwierć bańki Sportów nie ma. Smile Smile

Moje zdanie jest takie - nie dam wiary, że dopuszczono do rejestracji DWA pojazdy o takim samym nr ramy. W takim razie idę na policję i zacznę zgłaszać kradzież motoroweru o nr ramy 000001 i zobaczymy ile się znajdzie. Będę sobie wybierał w ofertach, a ilu będzie miało przerąbane uuuuu... Smile
(20-09-2012 00:19:55)Semmao napisał(a): [ -> ]Moje zdanie jest takie - nie dam wiary, że dopuszczono do rejestracji DWA pojazdy o takim samym nr ramy. W takim razie idę na policję i zacznę zgłaszać kradzież motoroweru o nr ramy 000001 i zobaczymy ile się znajdzie. Będę sobie wybierał w ofertach, a ilu będzie miało przerąbane uuuuu... Smile

Może właśnie dlatego numer poprzedzono rokiem produkcji. A ten Pan może się pochwalić milion pierwszym produktem z zakładów Rometa.
(20-09-2012 00:35:51)nie_mientki napisał(a): [ -> ]
(20-09-2012 00:19:55)Semmao napisał(a): [ -> ]Moje zdanie jest takie - nie dam wiary, że dopuszczono do rejestracji DWA pojazdy o takim samym nr ramy. W takim razie idę na policję i zacznę zgłaszać kradzież motoroweru o nr ramy 000001 i zobaczymy ile się znajdzie. Będę sobie wybierał w ofertach, a ilu będzie miało przerąbane uuuuu... Smile

Może właśnie dlatego numer poprzedzono rokiem produkcji. A ten Pan może się pochwalić milion pierwszym produktem z zakładów Rometa.

Tylko, że w dowód są wbijane nr bez rocznika... on jest tylko na ramie i tylko w pojazdach bez tabliczki znamionowej, w Komarach tego nie ma. W dowodzie i w ewidencji jest tylko 6 cyfr po kropce. Smile Takie do końca jasne to nie jest, ale nie powiem - jakbym miał tysiaczka luzem, to chętnie bym kupił tą 200-tkę. Smile
Tak więc numery w dowodach mogą się powtórzyć, a na ramie nie. Wot technika.
(20-09-2012 01:39:59)nie_mientki napisał(a): [ -> ]Tak więc numery w dowodach mogą się powtórzyć, a na ramie nie. Wot technika.

Właśnie mi o to chodzi, że w dowodzie nie mogą. Smile Bo jak by szła numeracja, dla każdego modelu od nowa? Czyli ile było by Komarów, Polo, Ogarów i T1 z nr 000001 ?
Czy numeracja była uniwersalna i dla każdego modelu leciała z tej samej puli? W takim razie np. pierwszy wyprodukowany 2350 NIE miał nr 000001 na ramie...
Po za tym, kurka, naprawdę myślicie, że produkcja poszła powyżej miliona sztuk? Smile Są jakieś, jakiekolwiek, nawet częściowe dane, które by potwierdzały? Smile
Semmao. Przecież nikt nie bił specjalnie na sporty numerów innych
możesz mieć nawet na ramie sporta numer 389567 i to nie znaczy, że masz 389 tyś sporta tylko masz 389 komara łącznie ze sztywniakiem, 2 i 3
(20-09-2012 14:04:06)Semmao napisał(a): [ -> ]Po za tym, kurka, naprawdę myślicie, że produkcja poszła powyżej miliona sztuk? Smile Są jakieś, jakiekolwiek, nawet częściowe dane, które by potwierdzały? Smile

Kiedyś poruszałem temat ilości produkcji, ale poklasku nie było. Pewnie dlatego że ciężko o sprawdzone info.

Wiem że Chartów było 80 tysięcy.
I wiem że w okresie 1975-1979 był szczytowy poziom produkcji w historii zakładów(wtedy bodaj Komar, Pegaz, wczesne T1). W granicach 200.000 sztuk rocznie.
Nie zapominajcie, że ramy (z numerami oczywiście) także szły do sklepów i serwisów Wink
więc nie same motorowery gotowe
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie