Planuje zrobi delikatny tuning mojej maszyny i nie wiem co najbezpieczniej założyc bo wiem ze jak cyl 60ccm dam to wal peknie . Są jakies waly wzmocnione czy cos takiego ?? A co do tuningu optycznego to do glowy mi owiewka przychodzi. Jak macie jakies pomysly na jakies bajery (lampki , itp.) to smialo piszcie Wszelkie inne pomysly na poprawienie fabryki mile widziane. Z gory dziekuje za odpowiedzi odnosnie tuningu optycznego i mechanicznego.
(06-07-2012 01:58:09)rometogar205rr napisał(a): [ -> ]Planuje zrobi delikatny tuning mojej maszyny i nie wiem co najbezpieczniej założyc bo wiem ze jak cyl 60ccm dam to wal peknie . Są jakies waly wzmocnione czy cos takiego ?? A co do tuningu optycznego to do glowy mi owiewka przychodzi. Jak macie jakies pomysly na jakies bajery (lampki , itp.) to smialo piszcie Wszelkie inne pomysly na poprawienie fabryki mile widziane. Z gory dziekuje za odpowiedzi odnosnie tuningu optycznego i mechanicznego.
H@H@H@H@H@H@H@ Te cylindry 60 ccm to tak naprawdę 55ccm. To po pierwsze.
Po drugie. Chcesz robić wioskę, twoja sprawa. Ale nie szukaj na tym forum nikogo kto ci w tym pomoże.
Po trzecie. Kto ci nagadał takich głupot, że wał pęknie?
Tuningu optycznego nie przeprowadzaj bo będzie wiocha takim czymś jeździć. Co do tuningu mechanicznego, można coś tam ulepszyć. Weź najlepiej sięgnij do literatury o silnikach 2T to będziesz wiedział jak działają, od czego bierze się w nich moc, to może coś wymyślisz. Nikt Ci nie poda dobrego gotowego pomysłu, przez różne fora przewalają się różne metody, tylko, że wszędzie są takie same i dużo nie dają.
PS. Jak Ci brakuje mocy w 023, to kup 019, tak moc jest prawie 2x większa.
Wytnij dno w nocniku i zaloz go na lampe.
Ale wy chamscy jesteście ; ) Właśnie zamiast wytłumaczyć koledze co to "wieś tuning" i jak temu zapobiegać, to go "hejtujecie", a on postawi wtedy na swoim, bo pomyśli że go wyśmiali na forum i założy tą owiewkę.
Kolego z pierwszego postu. Rozumiem że chcesz aby twój ogar przyciągał wzrok przechodniów, ale tuningiem tutaj nic nie zdziałasz. Owiewki "TIGER" może i kiedyś były w modzie, ale teraz jest to uważane za największe gówno. Lampki ? Jeśli chcesz żeby coś ci migało to zamontuj sobie kierunkowskazy. Jest wiele projektów na forum i pod 6v i pod 12v(dodatkowy akumulator).
Nie ma sensu wprowadzać jakiegoś tuningu optycznego. W silniku zawsze można coś wymienić, aby był mocniejszy, ale też nie do przesady. Jeśli chcesz aby przyciągał wzrok, to zrób go tak aby wyglądał prawie że w oryginale, a znawcy to nawet zdjęcia sobie z nim będą robić.
Kolego vladimir jak coś nie pasuje to przestań rznac cwaniaka i mozesz opuscic to forum. Grzecznie sie pytam to oczekuje grzecznej odpowiedzi.
Hm co do tuningu mechanicznego sam to kiedyś przerabiałem. No więc napiszę o swojej konfiguracji jaką miałem w motorynce. V-max jaki wyciskała to 60km/h na zębatce 13 przód 25tył.W ogarze v-max napewno byłby większy z racji że są większe koła. Ale modyfikacje te znacznie wpływają na żywotność silnika!!!
-Więc cylinder 60cm3 (55)
-Jak większy cylinder to przydał by się mocniejszy wał ja do motorynki dawałem chiński wał ale nie był on w kształcie grzybka tylko bardziej pełny coś takiego
-plan głowicy,
-gaźnik od simka,
-wypolerowanie kanałów płuczących i skrzyni korbowej,
-założenie tzw. spawaka czyli układ wydechowy robiony na zamówienie pod konkretną konfigurację silnika,
To by było na tyle z tych modyfikacji co ja miałem
Ale w tej konfiguracji nie wytrzymywało koło zamachowe(urywało się od obrotów osiąganych przez silnik) oraz kosz sprzęgłowy także nie wytrzymywał ;/
Poza tym przy wysokich obrotach potrafiły wylatywać mi biegi;(
Przerywacz bardzo szybko się wypalał musiałem wymieniać go co trzy tygodnie.
Ale teraz przejdźmy do zalet
-Żaden chiński skuter nie miał po co podjeżdżać, a miny kumpli po fakcie że objechała je 23-letnia motorynka bezcenne,
-Motorynka wyrywała spod tyłka na dwójce i szła na kółko bezproblemowo na dwójeczce
-Dobry V-max i przyśpieszenie,
-Radość z jazdy
Polecam ci Tuning mechaniczny w optyczny nie ma się co bawić w ogarze ponieważ to już klasyk jedyne co możesz zrobić to doprowadzić ramę i wszystkie detale do stanu igła
Efekt końcowy na pewno był by piorunujący. Ale to moja subiektywna opinia a ty zrobisz jak uważasz.
Szerokości
[quote='seba_1239' pid='75175' dateline='1341573769']
Hm co do tuningu mechanicznego sam to kiedyś przerabiałem. No więc napiszę o swojej konfiguracji jaką miałem w motorynce. V-max jaki wyciskała to 60km/h na zębatce 13 przód 25tył.W ogarze v-max napewno byłby większy z racji że są większe koła. Ale modyfikacje te znacznie wpływają na żywotność silnika!!!
-Więc cylinder 60cm3 (55)
-Jak większy cylinder to przydał by się
mocniejszy wał ja do motorynki dawałem chiński wał ale nie był on w kształcie grzybka tylko bardziej pełny coś takiego
skąd wziąłeś pogrubiony wał ? Mógłbyś dać mi jakiś link ? I ile taki może kosztować ?
Kolego glaserpl chociaż ktoś tu gada do rzeczy. To co wg ciebie mozna by bylo w silniku zmienic by bul szybszy i mocniejszy?? (bez przesady bo nie chce zeby byl mbardziej awarijny) a co do bajerów chodzilo mi o pasek led kolo klaksona, niebieskie diody podswietlajace silnik i zarowke lekko niebieska do lampy. No i jakby ktoś jeszcze miał jakiś pomysł to pisac. PS led by sie zapalal jakby swiatla zgasly (na zmiane)
Ten wal co podal Seba to jest od 019.
[/quote]
H@H@H@H@H@H@H@ Te cylindry 60 ccm to tak naprawdę 55ccm. To po pierwsze.
Po drugie. Chcesz robić wioskę, twoja sprawa. Ale nie szukaj na tym forum nikogo kto ci w tym pomoże.
Po trzecie. Kto ci nagadał takich głupot, że wał pęknie?
[/quote]
Po pierwsze to wiem ze te cylindry to nie jest dokladnie 60ccm, po drugie to nie bedzie wioska bo niebieskie diody led na silnik to super sprawa (wiem ze swiatla moga troche slabiej swiecic) po trzecie ojciec jest mechanikiem i chyba wie lepiej ze po jakims czasie wal peknie. Wiadomo jak bedzie zmeczony to szybciej peknie. To mi tu nie pier*** glupot jak sie nie znasz
Nie szpeć rometa bo to szkoda. Nic Ci nie da dodawanie jakiś owiewek tysiąca światełek bo to poprostu wiocha na całego. Lepiej zainwestuj w ładny wygląd tzn zrób go na oryginał