Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Dajcie pomysły na tuning ogara 205 (silnik 023)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Taaa wał pęknie chyba jak będziesz ciągnął za sobą jednorożca .Ja mam ten cylinder 55 ponad rok z używanym wałem i jakoś nic mi nie pękło .


Aha , ktoś forum poszerzył :F
Przemek nie tylko do 019 ja w 017 mam takiSmile
seba_1239 ile splanowałeś głowice i jaki gaznik z simka zastosowałesSmile
KANAŁÓW PŁUCZĄCYCH SIĘ NIE POLERUJE... to daje całkiem odwrotny efekt niż byśmy chcieli. Co do tego wału to jakoś mi się nie widzi łożysko igiełkowe na sworzniu, ale się nie udzielam bo nie miałem z tym do czynienia.

Możesz dać cylinder do powiększenia kanałów i gaźnik do rozwiercenia.
Ja mam tak w 019 i jest super.

Poprzedni właściciel dał 2 cylindry tokarzowi aby jeden rozłupał i zobaczył jak roztoczyć odlew aby wyjąć tuleje. Znawcy wiedzą że jest specjalnie zrobiona aby jej nie wyjąć.
AHA i odczepcie się od lampek choinkowych bo są całkiem spoko
(06-07-2012 16:24:14)gabriel0 napisał(a): [ -> ]KANAŁÓW PŁUCZĄCYCH SIĘ NIE POLERUJE... to daje całkiem odwrotny efekt niż byśmy chcieli. Co do tego wału to jakoś mi się nie widzi łożysko igiełkowe na sworzniu, ale się nie udzielam bo nie miałem z tym do czynienia.

Możesz dać cylinder do powiększenia kanałów i gaźnik do rozwiercenia.
Ja mam tak w 019 i jest super.

Poprzedni właściciel dał 2 cylindry tokarzowi aby jeden rozłupał i zobaczył jak roztoczyć odlew aby wyjąć tuleje. Znawcy wiedzą że jest specjalnie zrobiona aby jej nie wyjąć.
AHA i odczepcie się od lampek choinkowych bo są całkiem spoko
Faktycznie sorki za wtopęBlush
Miałem na myśli kanał od gaźnika do cylindra i wydechowy.

(06-07-2012 15:58:08)Dabek333 napisał(a): [ -> ]Przemek nie tylko do 019 ja w 017 mam takiSmile
seba_1239 ile splanowałeś głowice i jaki gaznik z simka zastosowałesSmile

Gaźnik jaki tam był to 16N3 o ile dobrze pamiętam a głowica została splanowana o 1mm tokarz chciał 1,5mm ale to było by zbyt ryzykowne przy tej konfiguracjiBig Grin
Kolorek rzuciłem na maszyne. Czekam az wyschnie i mozna skladac. ;D jeszcze silnik.. Trzeba kupic cylinder, choinke, prawdopodobnie wał albo same lozyska i paliwo. ;D no i wtedy ogień !! aha i ten kolor na avatarze to przed remontem ten nowy to taki srebrny jak na mondeo wychodziły z domieszką niebieskiego wyszedł szary metalik z perłą. Wstawie jako avatar jak poskladam. BAJA ;D
Czym malowałeś, i ile wyniosło cię malowanie z przygotowaniem (szlifowanie,piaskowani ???)
Kit szpachlowy 18zl (bo byly wgniecenia), farba baza 40zl, bezbarwny akryl 50zl, piaskowany nie byl. Wujek lakiernik to nic nie chcial za malowanie ale i tak musze mu odrobic. Mycie samochodów, szlifowanie itp. Ze wszystkimi pierdołami czyli wosk, pasta polerska itp. to cos kolo 120zl sie zmieszcze. Kartery tez poleruje. Silnik i tak do remontu.
Znalazłem w piwnicy starą lampe o.w.s. kraków link http://www.google.pl/imgres?q=o+w+s+krak...2,s:0,i:77
wg was dobrze by przy komarze wyglądała ??
szczerze ?? jak gówno w lesie Big Grin zostaw ogara w spokoju lepiej.
Ta na linku to jest w kiepskim stanie. Ja mam czarny tył i srebrny przód (dopiero pomalowana) i jest w super stanie
Coś czuję, że będzie mega gniot jak dalej będziesz tak wymyślał . Big Grin
Narazie dopracowuje pomysły zeby to jakoś wyglądało bo jak bede robil wszystko na siłe to bedzie do dupy wyglądało
Narazie dopracowuje pomysły zeby to jakoś wyglądało bo jak bede robil wszystko na siłe to bedzie do dupy wyglądało
No rób jak już to uważnie i pomyśl pierw 2 razy. Bo może Ci później z niego Wielkie GIGA gówno wyjść Big Grin
Moim zdaniem tuning wizualny Rometów mija się z celem dobrego smaku w wyglądzie. Jeżeli się chce koniecznie coś zrobić z wyglądem należy to dobrze przemyśleć i wcześniej zaprojektować bądź przedstawić sobie na jakimś obrazku.

Tuning mechaniczny.
Tu masz z kolei na prawdę szeroką drogę. Można zrobić wszystko. Od postrzeganego przeze mnie "ułatwienia pracy silnika" poprzez wyciąganie około 6KM, a kończąc na jednostkach które mogą pałać mocą 10KM wzwyż. Lecz są to koszty związane z takimi przeróbkami. Moim zdaniem jeśli chcesz by ktoś Ci pomógł wymyślić coś co byś chciał zrobić proponuję Ci napisać ile mógłbyś wydać na to kasy. Drugą rzeczą jest przemyślenie tego co konkretnie oczekujesz od silnika, a mianowicie gdzie, ile, po czym, w jaki sposób będziesz jeździł, ma to w pewnym sensie wpływ na jego żywotność.

Chciałbym zwrócić także uwagę na to że po części tuning mechaniczny wiąże się z tuningiem optycznym. Zwiększając osiągi naszej jednostki musimy stosować tam inne elementy takie jak wydech, gaźnik, filtr powietrza etc.
Mam nadzieje że przeczytasz to i przemyślisz sobie co chcesz dokonać w swoim motorku. Jeżeli później masz narzekać na to iż silnik ciągle się psuje to nie podejmuj się przeróbek.

Pozdrawiam, Jakub.
Stron: 1 2 3
Przekierowanie