Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Pomoc w dobraniu gaźnika do silnika 023
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5
(08-04-2024 22:21:45)Norweski Zomowiec napisał(a): [ -> ]no ale jaką masz teraz dyszę główną?

Kupiłem ze sklepu Mieloch, a tam w opisie jest napisane "dysza główna 5mm: 057".
a masz cdi?
(08-04-2024 23:06:52)Norweski Zomowiec napisał(a): [ -> ]a masz cdi?

Nie. Mam zapłon oryginalny.
(08-04-2024 21:11:27)Franek P napisał(a): [ -> ]
(08-04-2024 20:59:33)elmer napisał(a): [ -> ]Może od samego początku masz problem z iskrą i standardowe wypadanie zapłonu?
Mierzyłeś cewkę WN jaką ma oporność? Przerwa na platynkach / zapłon ustawione?

Nie pamiętam żebym mierzył cewkę WN. Raczej tego nie robiłem. Czy powinienem to zrobić? Pamiętam też, że kilka lat temu kupiłem nową taką cewkę ale jej nie zmieniałem i mam ją do teraz , ale nie pamiętam z jakiego powodu. Możliwe, że nie było iskry, ale jak to rozwiązałem to nie pamiętam. Mogę w sumie iść teraz zmierzyć, żeby wyeliminowwać tą opcję. Przerwa na platynkach i zapłon ustawione.

https://www.youtube.com/watch?v=RTeBu9PB90c
Przerwę na świecy też sprawdzasz mniejszą / większą?
(09-04-2024 09:32:51)elmer napisał(a): [ -> ]https://www.youtube.com/watch?v=RTeBu9PB90c
Przerwę na świecy też sprawdzasz mniejszą / większą?

Ostatnio ustawiałem wszystkie świece na 0,4mm. Wcześniej jeździłem na nowej iskrze F95s i raczej nie była ustawiana..

Czyli mam sprawdzić cewkę WN według tego filmu? A tak przy okazji to zestaw dysz trzeba kupić bez względu na iskrę?
Wyreguluj gaźnik i dopiero szukaj dalszych usterek bo tak to pół silnika zmienisz a i tak działać nie będzie.
(09-04-2024 11:56:29)wazniak96 napisał(a): [ -> ]Wyreguluj gaźnik i dopiero szukaj dalszych usterek bo tak to pół silnika zmienisz a i tak działać nie będzie.

To w takim razie kupię dzisiaj ten zestaw. A w którą stronę z numerem dyszy trzeba iść (góra czy dół), aby zmniejszyć ilość paliwa?
W dół, tylko leć o rozmiar w dół a nie że od razu 5. Czyli jak masz 57 to wrzuć najpierw 55, potem 52 etc.
od 57 do 62 komar dobrze pracuje. 65 jest dla docierania

większych oraz mniejszych nie ma co kupować


ale pewnie gaźnik jest git, a ten cholerny zapłon oryginalny szwankuje. Od 6 lat mam cdi i mogę jedynie polecić zainwestować
(09-04-2024 19:06:42)Norweski Zomowiec napisał(a): [ -> ]od 57 do 62 komar dobrze pracuje. 65 jest dla docierania

większych oraz mniejszych nie ma co kupować


ale pewnie gaźnik jest git, a ten cholerny zapłon oryginalny szwankuje. Od 6 lat mam cdi i mogę jedynie polecić zainwestować

To w takim razie ten zestaw byłby chyba odpowiedni, chyba, że lepiej na sztuki

A co do zapłonu cdi, to kiedyś się już zastanawiałem. Niestety ten od Turbozabytków kosztuje 600zł. Będę myślał nad kupnem, bo to jednak nie mały wydatek, ale też duża wygoda. A tak z ciekawości, to od jakiej firmy masz cdi?
Na razie mój zapłon chyba zwykle daje iskrę (chociaż nie mówię że zawsze, ani że jest dobry).
kup na sztuki
58 5mm
60 5mm
62 5mm

w sumie to tyle
A lepiej kupić takie produkcji dellorto czy może być inna firma? Bo jeśli inna firma to w sumie w cenie dwóch dysz jest cały zestaw.
nie ma sensu
(09-04-2024 20:53:15)Norweski Zomowiec napisał(a): [ -> ]nie ma sensu

Dobrze. To ja kupię te trzy
(09-04-2024 19:06:42)Norweski Zomowiec napisał(a): [ -> ]od 57 do 62 komar dobrze pracuje. 65 jest dla docierania

większych oraz mniejszych nie ma co kupować

(09-04-2024 13:07:33)wazniak96 napisał(a): [ -> ]W dół, tylko leć o rozmiar w dół a nie że od razu 5. Czyli jak masz 57 to wrzuć najpierw 55, potem 52 etc.
Dzień dobry, dzisiaj dotrą dysze, więc je zmienię. Nie wiem tylko, w którą stronę iść - w dół czy w górę? Wydaje mi się, że w dół, ale wasze zdania są różne.
Stron: 1 2 3 4 5
Przekierowanie