Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Kierunkowskazy ręczne.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Cześć, sory, że zakładam kolejny temat no ale jest mały problem. Sami wiedzie, Ogar 200 nie ma kierunkowskazów i trzeba pokazywać ręką, w prawo to jeszcze git, ale w lewo to nie wiem bo trzeba puscic sprzęgło a jak puszcze to sie zatrze, a nie będę dodawał gazu skręcając.
Ja bym powiedział, że podczas jazdy to przy skręcie w prawo jest gorzej z wystawianiem ręki, bo wtedy musisz puścić gaz, a jak wiadomo w dwusuwie lepiej tego unikać podczas jazdy na biegu. Z drugiej strony to żaden problem, żeby na kilka sekund wcisnąć sprzęgło i po prostu sie toczyć, jednocześnie wskazując ręką w prawo. A w lewo to bez problemu bo prawą ręką trzymasz gaz a lewa jest wtedy wolna.
(11-04-2021 16:05:09)Spaceman164 napisał(a): [ -> ]Cześć, sory, że zakładam kolejny temat no ale jest mały problem. Sami wiedzie, Ogar 200 nie ma kierunkowskazów i trzeba pokazywać ręką, w prawo to jeszcze git, ale w lewo to nie wiem bo trzeba puscic sprzęgło a jak puszcze to sie zatrze, a nie będę dodawał gazu skręcając.

Ja na przykład sie tak nauczyłem wrzucam na luz i pokazuje ręką gdzie chce akurat skręcić , a komar sam się toczy i potem dopiero bieg i jazda. A w razie czego zawsze można pogrzebać dla własnej wygody ale w tedy pojazd traci na oryginalności.
(11-04-2021 16:17:09)mati578 napisał(a): [ -> ]Ja bym powiedział, że podczas jazdy to przy skręcie w prawo jest gorzej z wystawianiem ręki, bo wtedy musisz puścić gaz, a jak wiadomo w dwusuwie lepiej tego unikać podczas jazdy na biegu. Z drugiej strony to żaden problem, żeby na kilka sekund wcisnąć sprzęgło i po prostu sie toczyć, jednocześnie wskazując ręką w prawo. A w lewo to bez problemu bo prawą ręką trzymasz gaz a lewa jest wtedy wolna.
No tak w prawo nie ma problemu bo trzymam sprzęgło ale w lewo nie chce wchodzić w zakręt trzymając gaz... bo lewa będzie pokazyważ kierunek, w który skręcam, no nic muszę się przyzwyczaić, może po prostu będę mocno zwalniał przy zakręcie i gdy będę pokazywał lewą ręką to prawa trochę gazu
Kiedyś kiedyś w zamierzchłych czasach gdy dinozaury(ROMETy) biegały codziennie po ulicach uczono że można pokazywać ręką nad głową kierunek jazdy.
Nie widzę problemu. Pokazujesz ręką przed wykonaniem skrętu. Tuż przed nim łapiesz za kierownicę i skręcasz.
Jak na chwilę puścisz sprzęgło to nagle się nie zatrze.
(11-04-2021 19:15:13)Dawdzio napisał(a): [ -> ]Nie widzę problemu. Pokazujesz ręką przed wykonaniem skrętu. Tuż przed nim łapiesz za kierownicę i skręcasz.
Jak na chwilę puścisz sprzęgło to nagle się nie zatrze.
no ale podczas skrętu w lewo musiałbym puścić gaz i sprzęgło na 3sek więc nie wiem czy to dobrze przy każdym skręcie w lewo.
To nie puszczaj gazu całkowicie tylko go zmniejsz Confused
Nic się nie stanie.
(11-04-2021 20:13:46)romek napisał(a): [ -> ]Nic się nie stanie.
ok
Masz hamulce, użyj ich :F
Możesz się toczyć 200-300 metrów z całkowicie puszczonym gazem i wrzuconym biegiem, dopóki nie jedziesz z górki albo bardzo szybko (co przy skręcaniu się nie zdarza), to nie będzie problemu.
(11-04-2021 20:47:14)seler1500 napisał(a): [ -> ]Masz hamulce, użyj ich :F
Możesz się toczyć 200-300 metrów z całkowicie puszczonym gazem i wrzuconym biegiem, dopóki nie jedziesz z górki albo bardzo szybko (co przy skręcaniu się nie zdarza), to nie będzie problemu.
A mam takie pytanie bo cieknie mi troszeczke z wałka kopniaka, co jakiś czas robi się plamka na nim oleju czyli pewnie oring trzeba wymienić, tylko jak go wymienić nie rozpoławiając silnika??? bardzo proszę o odpowiedź.
Nie da się. Trzeba rozpołowić silnik.
(11-04-2021 20:55:18)seler1500 napisał(a): [ -> ]Nie da się. Trzeba rozpołowić silnik.
Kurcze, a skoro ma tylko 270km przebiegu to musze wymienić łożyska? czy raczej nie... na prawdę musze rozpołowić? żeby sie nie okazało, że wymienie i dalej będzie cieknąć...
Zasada jest taka, że jak już silnik otwarty - łożyska do wymiany. Niby można kombinować i oszczędzać, ale jak się później takie łożysko wysypie, to i tak musisz znowu rozebrać, a czasem dodatkowo szkód narobi. Nie warto, komplet łożysk do ogarka to 50-60 zł. A jak już bardzo chcesz kombinować, to przynajmniej na wale wypadałoby zmienić, bo tam siedzą zazwyczaj dość ciasno. Jeśli łożyska skrzyni są spasowane suwliwie i nie trzeba użyć sporej siły do umieszczenia wałka w skrzyni - mogą zostać.
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie