(24-02-2019 14:38:14)NoSeLatamTrochu napisał(a): [ -> ]musisz rozebrać zobaczyć, ale na pewno coś go blokuje, wykręć świecę i zobacz czy będzie dobrze kręcił
Jak świeca wykręcona kręci dobrze tak jak powinien
Kolega Franek chyba nigdy nie rozbierał tego silnika
rozrząd nie będzie stawiać oporów. Zdemontuj rozrusznik i podłącz bezpośrednio do akumulatora po czym obserwuj jak się kręci, jeżeli to nie on to szukaj głębiej, coś go blokuje. Bez świecy wiadomo ze lżej złamać kompresje, ale wątpię aby rozrusznik był tak znisZczony Ze nie dawał rady zakręcić wałem
Sam rozrusznik bezpośrednio z akumulatora nie pójdzie, po drodze musi być jeszcze przekaźnik rozrusznika. Próbowałem i wiem.
Że jak? Przecież przekaźnik nie robi tu żadnej roboty tylko zwiera
Bezpośrednio rozrusznik ruszy bez przekaźnika który robi tylko za zworke
twoja wypowiedz nie daje mi teraz spokoju, jak by to miało być ze bez przekaźnika nie działa akumulator?
Apropo odpalania podmien gaznik
Miałem tak w 139fmb i tym pionowym czyli bliźniacze sprzęty, zwyczajnie na krótko rozrusznik nie chciał działać (sam nie wiem czemu) natomiast po podpięciu przekaźnika wszystko grało.
Coś tu fantazjujemy
przecież rozrusznik to nic niego jak silnik pradu stałego. Minus na obudowę plus na wystające złącze i działa, odwrotnie podłączenie w odwrotnym kierunku. Nie wiem jak podłączyłeś, ale najzwyczajniej złe musiało być podłączenie
Mam gaźnik stary od 50 ccm, jaka dysze proponujecie wstawić jak mam teraz cylinder 90 ccm i iglice na który ząbek,
Ten gaźnik co mam jest nowy ma z 3m i był kupowany do 80 podobno tuningowy, próbowałem już przestawiać iglice na inne ząbki ale lipa
Nadal czekam na odpowiedź n/t koloru świecy.
stqc kłócić sie nie będe ale jeśli rozrząd jest źle ustawiony to zawór np ssący może otwierać sie w niewłaściwym czasie i zamiast dostarczyć mieszanke to ją wydmuchuje ciśnienie albo na odwrót że spaliny nie uciekają itd . Składałem już 4 chińskie 139fmb i 139qmb oraz 154fmi i mam jakąś wiedze o tym silniczku
nawet dla świętego spokoju zdejmij łańcuszek od rozrusznika i rozrusznik nie będzie blokował albo po prostu odepnij kable od niego i odpalaj na kopke
Malgister nikt się kłócić nie będzie, aleczytajac uważnie temat zobaczysz ze kolega napisał ze jak odpali to jest ujmijmy to zrywny i ma moc. Na przestawionym rozrządzie nie ma mowy
No to proponuje dokładną regulacje zaworów (ssący 0.08mm i wydech 0.1mm) bo wielu osobom to pomogło
Witam wymiana głowicy na taką z powiększoną komorą spalania rozwiązała problem, skuter teraz pali idealnie na zimnym i ciepłym silniki , nawet z kopniaka pali. Przedtem najwidoczniej była za wysoka kompresja i nie mia l sily na rozruszniku a kopniaki już chyba z 5 wymieniłem.
Czyli moja teza z nieprawidłowym pomiarem się sprawdziła