Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Skuter 4T - ciężko odpala na zimnym
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Głowica z malymi zaworami czy z dużymi?
Duże zawory
Skąd wiesz jak chodzi na ciepłym jak nie odpala jak jest zimny ? grzejesz go suszarką ? XD
haha Smile , źle napisałem teraz na tym cylku 90ccm nie zapalił mi wcale a przed wymianą z 80ccm męczyłem się z 20min żeby zapalić i jak już zapalił to potem ciepły już zapalał dlatego zmieniłem cylinder bo na tamtym pokazywało ok 5bar i na tym jest tak samo Smile , zawory szczelne bo zalewałem benzyną
aha, czyli na tym cylindrze nie odpala ? No to tak:
-kompresja
-iskra : świeca, cewka moduł, impulsator, cewka zapłonowa, kabel i fajka
-paliwo: gaźnik do wyczyszczenia ew. za mały
Spróbuj wlać strzykawką paliwo do cylindra i powiedz czy odpali
Iskra jest oczywiście
Kompresje mierzyłem ma 5bar (mierzone bez gaźnika )
Gaźnik do 80ccm ma z 2miesiące
Cewka, moduł, Świeca nowa

Paliwo dochodzi , jak wykręce świece po zapalaniu jest sucha tak jakby nie zaciągało paliwa w ogóle , dysza przyśpieszacza działa bo widać jak wstrzykuje w gaźnik, wstrzykiwałem już paliwo do cylka lecz zero reakcji ..

Nie mam już głowy
Jakie ustawiłeś luzy zaworowe?
Jaka jest długość iskry i czy nie znika po zmniejszeniu odstępu przewodu od masy?
Luzy ustawione na 0.05

Tego czy znika nie patrzyłem a świeca kupowana do 4t
Więc sprawdź jedno i drugie (iskra - dlugość i znikanie)
A luz zaworowy ciut mały, 0.06 dolot i 0.08 wydech byłoby ok. Niektórzy ustawiają nawet po 0.1 i też nie ma problemów.
Co to za świeca do 4T? Oznaczenie, f-ma?
Szczerze powiem że powiedziałem tylko ze do 4t i dał mi , ale patrzyłem już na różnych świecach i lipa

Bo to że nie przykręciłem teraz wydechu chyba nie wpływa na nic Smile??
No ok, tak tylko pytam. Posprawdzaj wszystkie w/w rzeczy i daj znać co i jak.
Dzisiaj udało mi się go zapalić ale ciężko, akumulator od samochodu i z kopniaka brałem razem i chodzi idealnie ma kopa itd. Lecz nie chce dobrze zapalac, odgiolem czubek iskry od elektrody i iskra jest na moje oko dobra i mocna, świeca czarna to odpuściłem iglice o jeden ząbek lecz nadal lipa,.

Tylko dlaczego jest kompresja 5bar, głowica szczelna uszczelki nowe nie mam już pomysłu
Długość iskry z przewodu...
Jaka dysza główna?

A kompresja niska przez luzy na wale lub uszkodzoną głowicę. Chyba że...
Sprawdź, czy tłok dochodzi do krawędzi tulei.
Zdradź nam jak mierzysz tak kompresje, pamiętaj ze czujnik musi być wkręcony tak głęboko Jak świecą, ponieważ będąc mniej wkręcony zmienia się pojemność komory spalania. Zrób tez próbę olejowa
tie xD ja na luzach 0.15 jeżdżę XD
Ale tak jak koledzy mówią sprawdź iskrę bez fajki z samego kabla.
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie