(08-02-2021 11:41:17)bartek_tabaka napisał(a): [ -> ]Ciekawe czy klej do dętek zamiast zgrzewania dałby radę
Niestety nie jestem w stanie odpowiedzieć Ci na to pytanie, klej musiałby być dość elastyczny a zarazem mocny
(08-02-2021 11:41:17)bartek_tabaka napisał(a): [ -> ]Ciekawe czy klej do dętek zamiast zgrzewania dałby radę
Wspomagany jedną zszywką daje radę, przynajmniej z mikroskopijnym akumulatorem w DT80
Dzisiaj charcik wzbogacił się o oryginalne lusterko
Dziękuje koledze Saku z forum, który mi je podarował
Było przy nim trochę pracy bo plastik był w bardzo słabym stanie ale udało się uratować
Ta linia baku i boczne pokrywy niemal jak MZ ETZ 250 :D
Zawsze mi się podobały
Charta miał kolega z bloku obok, biały z niebieskimi naklejkami.
W tamtych czasach był to jedyny wytwór zaraz po mojej M1 który chciałem mieć.
Nie licząc produktów z zagranicy
Fajna sztuka
Kurza twarz, ile pracy... Przy tym kroccu to calkiem fajne spoiny Ci wyszly, nie idealne, ale widac ze dobrze przetopione. W jednym miejscu wyszlo perfekto.
Dzięki dzięki, jak na pierwsze spawanie tigiem kwasówki to jestem zadowolony z efektu
Najgorsza praca przy tym była pilnikiem
Siemanko, jak tam wiosna u was? Chartem na chwilę obecną nabiłem około 170km, podróbka dellorto narazie okazała się zbyt duża, bawię się dyszami i zobaczę co z tego wyjdzie. Dodatkowo musze pomyśleć o filtrze powietrza, wydrukowałem sobie łącznik jednak z oryginalnego dostawał za mało powietrza. Nie podobała mi się praca lag, więc je rozebrałem okazało się, że w jednej wypadł seger ;/ za to druga miała dziwny opór. teraz na dniach będę kombinował z polepszeniem ich amortyzacji
Słaba pogoda sprzyja grzebaniu
tutaj fota jak jeszcze było ciepło
Ciekawy pomysł z gąbką, przydałaby mi się taka plastikowa wkładka
Jak regulacje na dellorto idą ?
(01-05-2021 16:29:25)skinder napisał(a): [ -> ]Ciekawy pomysł z gąbką, przydałaby mi się taka plastikowa wkładka Jak regulacje na dellorto idą ?
Mogę Ci wydrukować
nad dellorto sprawa wygląda tak, ze wysokie obroty są całkiem spoko jednak zalewa go na wolnych. U siebie w okolicy nie znalazłem dyszy do zakupu, po weekendzie majowym będę odbierać ocynki to przy okazji w Rzeszowie w sklepie popytam
Charcina bardzo ładnie chodzi na nowym Cdi od turbozabytków, ładowanie bardzo dobre ale pogody na jazdę brak ;/
I na jakich dyszach bazujesz ? U mnie na dyszy 60-65 w ogóle nie było opcji... Na 80 dopiero zaczyna to działać, ale dolnej partii obrotów nie mam wcale
Niestety w moim gaźniku nie mam pojęcia jaki rozmiar ma dysza wolnych obrotów, doczytałem, że phbg 19, dysze wolnych obrotów ma 40 lub 45, tutaj planuje kupić dysze między 30-38 i sprawdzać jak na nich będzie chodził. Dysze główną miałem 85, siły miał jak koń ale nie przepalał wszystkiego i leciało z tłumika, na 80 to samo i aktualnie mam 72 i wydaje się spoko, iglice mam na najniższym położeniu. Mam nadzieje, że filtr zda egzamin i zestroi się z tym gaźnikiem
nie chcę na razie szaleć bo mam niecałe 200km zrobione a już kusi, żeby vmax testować haha
Niestety w Rzeszowie nie mieli takich dyszy wolnych obrotów, zamówiłem na gmoto i czekam na przesyłkę
sytuacja wygląda następująco, wstępnie udało się wyregulować dellorto. Dysza główna 72, wolnych obrotów 35. Jeździ to jako tako, fajnie się zbiera jednak liczyłem na lepszy efekt
Praca silnika zrobiła się bardziej elastyczna, jednak wolne obroty są dalej za wysokie na dniach wymienię dysze na 30. Po remoncie zrobione 350km, wydaje mi się ze tulejki w silniku mogły się wybić bo czasem wpada w duże wibracje. Licznik zamyka na spokojnie ale jadąc z gps pokazuje o 5km za dużo. Strasznie brakuje 4 biegu ;/ czuć, że silnik ma moc. Z dodatkowych wad zauważyłem, że dwójka lubi wypaść przy redukcji z 3-2 bawiłem się z tym pare razy ale pewnie to wina wodzika. Na razie chce pojeździć a po wakacjach może złoże drugi dół i przełożę tylko górę - chciałbym wyważyć wał bo czuć te wibracje.
Pasek bagażnika już sparciał haha
łączenia trzymają bardzo dobrze jednak na zgięciach guma nie wytrzymała i zaczęła pękać, musze kupić lepszej jakości pasek gumy i zrobie kilka pasków na zapas bo do białego też potrzebuje
A świeży chlebek przywożę tak
:
Tutaj krótki filmik z pracy silnika na tym gaźniku
https://www.youtube.com/watch?v=t4vBF984OsU