03-05-2020, 01:14:52
03-05-2020, 01:20:08
Również doceniam pracę włożoną w kierunki, jakiej pasty użyłeś?
03-05-2020, 13:22:52
Do kloszy ptóbowałem trochę lekkościerną z K2 ale ona nie daje takich fajnych efektów, a od taty dostałem taką starą z prlu i ona daje świetny efekt, czuć w rękach że jest szorstka:
A czarne obudowy potraktowałem takim czymś: https://dwr.com.pl/p/676/24923/boll-plyn...odowa.html
Ponadto wypolerowałem ramke licznika, który mam zamiar zamontować. NIe był rozbierany i z przebiegiem 184km jedyny minus to kurz pod szkłem, zastanawiałem się jak mógł się tam dostać i od tyłu jest mała dziurka w obudowie. Nie chcę go narazie rozbierać żeby nie uszkodzić ramki. Nie testowałem go ale mam nadzieje że sprawny, wskazówka jest w odpowiedni miejscu i po delikatnym kręceniu śrubokrętem porusza się do góry co daje dobry znak
Przed:
Po:
A czarne obudowy potraktowałem takim czymś: https://dwr.com.pl/p/676/24923/boll-plyn...odowa.html
Ponadto wypolerowałem ramke licznika, który mam zamiar zamontować. NIe był rozbierany i z przebiegiem 184km jedyny minus to kurz pod szkłem, zastanawiałem się jak mógł się tam dostać i od tyłu jest mała dziurka w obudowie. Nie chcę go narazie rozbierać żeby nie uszkodzić ramki. Nie testowałem go ale mam nadzieje że sprawny, wskazówka jest w odpowiedni miejscu i po delikatnym kręceniu śrubokrętem porusza się do góry co daje dobry znak
Przed:
Po:
04-05-2020, 01:28:23
Ten lekki kurz dodaje szlachetności temu licznikowi, ramka już nie ma "patyny" więc chociaż to
ale może uda się go wydmuchać robiąc inną mikro-dziurkę, a później obie zalepić
ale może uda się go wydmuchać robiąc inną mikro-dziurkę, a później obie zalepić
06-05-2020, 19:53:09
Dziś nauczyłem się zaplatać koła na oryginalnej rafce szło dużo lepiej niż na tej nowszej produkcji ale nie widac znacznej różnicy między nimi I taka ciekawostka jak i pytanie, do kiedy były produkowane opony STOMIL? Moja ma "05" więc wygląda na to że jeszcze do niedawna je produkowali Odebrałem wały z regeneracji, na chartowskiej korbie, która wydaje się być trochę cieńsza niż oryginał
12-10-2020, 23:46:09
Siemanko, pora na mały update
w końcu wszystko pomalowane i zaczynam składać, no prawie, dalej czekam na bak i błotniki, ale podobno to tylko kwestia czasu. Silnik z motorydwanu po szlifie i portingu w Porting Studio, zapłon ori ale cewki ładowania wymienione na cewki świetlne, zrobiłem aby ładowanie było z obu już na 1 pozycji stacyjki. Całość instalacji spróbuje zrobić na 12V. Problemem w silniku będzie dorobienie króćca gaźnika, myśle nad przerobieniem tego od 14MC-mam jakiś dziwny więc można eksperymentować Co do ramy zastanawiam się nam amorkami na tył, ktoś coś poleca? Myśle nad tymi od wsk bo najbliższe wyglądem do tych od charta.
Poszukuje kogoś sprawdzonego do pochromowania bagażnika oraz pompki w dobrych pieniądzach
Część pracy już za mną, dokupiłem kilka nowych części:
-nowy cylek i tłok ze swożniem do 70 ZMD
-W silniku nowa skrzynia biegów
-Nowa lampa przednia
-klosz lampy tył
-dźwignia startera
-zamek pokrywy
-Lagi z bardzo małym przebiegiem, z tego co widziałem nie były otwierane
-nowy napęd licznika
-Nowe zębatki i łańcuch z epoki
Plus jakieś inne pierdoły i drobnice. Praca powoli do przodu
w końcu wszystko pomalowane i zaczynam składać, no prawie, dalej czekam na bak i błotniki, ale podobno to tylko kwestia czasu. Silnik z motorydwanu po szlifie i portingu w Porting Studio, zapłon ori ale cewki ładowania wymienione na cewki świetlne, zrobiłem aby ładowanie było z obu już na 1 pozycji stacyjki. Całość instalacji spróbuje zrobić na 12V. Problemem w silniku będzie dorobienie króćca gaźnika, myśle nad przerobieniem tego od 14MC-mam jakiś dziwny więc można eksperymentować Co do ramy zastanawiam się nam amorkami na tył, ktoś coś poleca? Myśle nad tymi od wsk bo najbliższe wyglądem do tych od charta.
Poszukuje kogoś sprawdzonego do pochromowania bagażnika oraz pompki w dobrych pieniądzach
Część pracy już za mną, dokupiłem kilka nowych części:
-nowy cylek i tłok ze swożniem do 70 ZMD
-W silniku nowa skrzynia biegów
-Nowa lampa przednia
-klosz lampy tył
-dźwignia startera
-zamek pokrywy
-Lagi z bardzo małym przebiegiem, z tego co widziałem nie były otwierane
-nowy napęd licznika
-Nowe zębatki i łańcuch z epoki
Plus jakieś inne pierdoły i drobnice. Praca powoli do przodu
14-10-2020, 22:47:42
Dzisiaj zamontowane lagi i cała półka przednia, dodatkowo wujek utoczył mi nowe pierścienie do lag. Książkowe 170ml oleju i pracują bardzo ładnie ale dokładnie to się sprawdzi w jeździe. Całego uroku, przynajmniej jak dla mnie dodają ori harmonijki na lagi, fakt faktem nowe ale widać ślad czasu, chociaż mam nadzieje że jeszcze trochę wytrzymają
Niestety co by nie było tak dobrze mam problem z zamontowaniem schowka na akumulator. Otwory obok modułu nie zgrywają się z nakrętką w ramie, oraz lewy schowek i ten prawy z filtrem nie pokrywają się. Mam tylko nadzieje, że to nie krzywa rama... Jak się nie uda naprostować to będę szukał nowej, może coś się wykombinuje
Pierścienie z teflonu:
Niestety co by nie było tak dobrze mam problem z zamontowaniem schowka na akumulator. Otwory obok modułu nie zgrywają się z nakrętką w ramie, oraz lewy schowek i ten prawy z filtrem nie pokrywają się. Mam tylko nadzieje, że to nie krzywa rama... Jak się nie uda naprostować to będę szukał nowej, może coś się wykombinuje
Pierścienie z teflonu:
16-10-2020, 21:54:40
Robota jest na wysokim poziomie, podoba mi się , będzie współczesne cdi? Czy zostajesz przy oryginale?
17-10-2020, 10:01:51
(16-10-2020 21:54:40)kaziq napisał(a): [ -> ]Robota jest na wysokim poziomie, podoba mi się , będzie współczesne cdi? Czy zostajesz przy oryginale?
Aktualnie chce przetestować patent od kolegi z forum gdzie zamiast cewek ładowania daje cewki świetlne. Znalazłem zapłon o numerze, który świadczy, że to 12V i taki chce dać regulator i aku. Fakt faktem w oryginalnych podobno padają impulsatory, mi przez dwa lata padł jedynie jeden moduł
Ale nie wykluczam zakupu nowego nawet ze względu na dostęp części zamiennych
01-12-2020, 23:57:06
Niestety praca stanęła na dość długo z winy krzywej ramy. Wczoraj odebrałem z malarni nową i od razu zabrałem się do pracy Po roku czasu odebrałem bak, boczki oraz tylne błotniki z malowania, kolor ciemny ale ładny Z daleka nie widać ale z bliska niestety nie wyszło idealnie, jednak takie elementy lepiej nie malować proszkowo. Kilka elementów odebrałem z ocynku w tym nową oś stopki, odrazu lepiej się prezentuje Silnik w sumie złożony, szukam nowego kosza sprzęgłowego 63z, narazie planuje zostawić ori sprzęgło a z czasem zrobić 4 tarczowe. Odnowiłem przełączniki, były nowe ale farba w niektórych miejscach juz była porysowana lub jej nie było Wyszły całkiem całkiem tak myślę. Bagażnik oddałem do chromowania, mam nadzieje, że szybko do mnie wróci i będę mógł montować końcówkę błotnika i kierunki na tył.
kolejny problem jaki napotkałem to laga przednia, śrubka z boku puszczała olej, jak się okazało gwint jest bardzo słaby. Zamówiłem helicoile i spróbuje nimi to naprawić.
Na dzień dzisiejszy tak się prezentuje:
Nowa oś:
Boczki i błotniki
Przełączniki:
Mam nadzieje że skończe wszystko przed nowym rokiem haha
Dodatkowo kupiłem zamiennik klosza na tył, strasznie trudno wchodzi w obudowę i bardzo skrzypi, w sumie musiałem na siłę go wcisnąć, jest jaśniejszy od oryginału i plastik jest cieńszy. Trochę boje się że może pęknąć przy zakładaniu. Miał ktoś z was podobne problemy? Czy mi trafił sie wadliwy
kolejny problem jaki napotkałem to laga przednia, śrubka z boku puszczała olej, jak się okazało gwint jest bardzo słaby. Zamówiłem helicoile i spróbuje nimi to naprawić.
Na dzień dzisiejszy tak się prezentuje:
Nowa oś:
Boczki i błotniki
Przełączniki:
Mam nadzieje że skończe wszystko przed nowym rokiem haha
Dodatkowo kupiłem zamiennik klosza na tył, strasznie trudno wchodzi w obudowę i bardzo skrzypi, w sumie musiałem na siłę go wcisnąć, jest jaśniejszy od oryginału i plastik jest cieńszy. Trochę boje się że może pęknąć przy zakładaniu. Miał ktoś z was podobne problemy? Czy mi trafił sie wadliwy
08-12-2020, 00:29:00
Chart coraz bardziej zaczyna nabierać kształtów i coraz bliżej do końca nadal czekam na chromy przez co przednie koło jest po prostu założone na oś. Dorobiłem chlapacz i założyłem go na nitach skręcanych z nierdzewki, dają spoko efekt wizualny. Wypolerowałem mocowania kierownicy i można powiedzieć, że przód jest prawie skończony. Teraz została elektryka, zamierzam założyć regulator napięcia od skutera na 12V, jest na 4 piny ale nie są one opisane, jest jakiś schemat jak to podpiąć?
Około pół roku temu kupiłem nowy łańcuch rometowski niby do charta jednak jest za długi o 2 ogniwa, jak to skrócić aby nie uszkodzić za bardzo reszty łańcucha?
Znaczniki umyte, teraz nowe przewody i instalacja gotowa
Taki regulator, tylko jak to podpiąć?
Około pół roku temu kupiłem nowy łańcuch rometowski niby do charta jednak jest za długi o 2 ogniwa, jak to skrócić aby nie uszkodzić za bardzo reszty łańcucha?
Znaczniki umyte, teraz nowe przewody i instalacja gotowa
Taki regulator, tylko jak to podpiąć?
08-12-2020, 00:40:33
Regulator napięcia:
https://www.bikepics.com/pictures/193260...-photos-p1
A co do łańcucha to ja szlifuję sworzeń z jednej strony ogniwa, a później wybijam go za pomocą twardej śruby.
https://www.bikepics.com/pictures/193260...-photos-p1
A co do łańcucha to ja szlifuję sworzeń z jednej strony ogniwa, a później wybijam go za pomocą twardej śruby.
08-12-2020, 00:55:55
(08-12-2020 00:40:33)Michał napisał(a): [ -> ]Regulator napięcia:
https://www.bikepics.com/pictures/193260...-photos-p1
A co do łańcucha to ja szlifuję sworzeń z jednej strony ogniwa, a później wybijam go za pomocą twardej śruby.
Dobrze zrozumiałem schemat?
08-12-2020, 01:16:42
x - akumulator "+".
1 - masa,
2 dół - cewka ładowania,
2 góra - wolne.
Kwestia tego jak masz podłączone cewki w iskrowniku, ze schematu wynikałoby, że ten regulator jest do cewek masowych, do bezmasowych pasowałoby coś innego poszukać.
1 - masa,
2 dół - cewka ładowania,
2 góra - wolne.
Kwestia tego jak masz podłączone cewki w iskrowniku, ze schematu wynikałoby, że ten regulator jest do cewek masowych, do bezmasowych pasowałoby coś innego poszukać.
08-12-2020, 02:23:41
Mam cawke ładowania bezmasową dlatego dwa przewody do podpięcia idą na regulator