(13-02-2018 06:20:56)lukasz12246 napisał(a): [ -> ]Witam jeśli ma ktoś cylinder z uszkodzonym gwintem pomogę przywrócić mu dawną świetność. I uratować orginalny cylinder. Zdjęcia przedstawiają cylinder sh,Na ostatnim zdjęciu po prawej stronie regenerowany gwint po lewej fabryczny dla porównania.
Jaki orientacyjnie koszt takiej naprawy? Na takim samym cylindrze?
Koszt to 50zł + ewentualne koszty wysyłki.
Niezła robota, możesz wrzucić jakiś kontakt do siebie?
Czym szlifujesz/staczasz spaw?
(13-02-2018 19:10:00)rafi555 napisał(a): [ -> ]Czym szlifujesz/staczasz spaw?
Proces wygląda następująco. Stary gwint i nagar jest zabielony na tokarce następnie napawany i toczony, jeszcze raz na wymiar a następnie nacinany gwint.
Jest to dosyć czasochłonne że względu na osiowanie i ustawienie odpowiedniego kąta płaszczyzny styku z kolankiem.
W ogóle pasuje to w uchwyt tokarski czy jakoś to mocujesz za pomocą jakiś patentów to niego?
(13-02-2018 23:51:33)rafi555 napisał(a): [ -> ]W ogóle pasuje to w uchwyt tokarski czy jakoś to mocujesz za pomocą jakiś patentów to niego?
Tylko i wyłącznie uchwyt inne mocowanie nie jest możliwe a jeśli jest to może być niebezpieczne.
Zresztą masz i kombinuj.
[
attachment=16761]
A jeszcze jedno każdy cylinder różni się odlewy nie są idealne było by zbyt prosto.
023 też możesz tak naprawić czy tylko S38?
(14-02-2018 00:47:53)Tomasz-pr110 napisał(a): [ -> ]023 też możesz tak naprawić czy tylko S38?
Jeśli była by potrzeba wykonam uchwyt i da się zrobić.
Ma ktoś może kontakt do tego pana co naprawia gwinty cylka?
Próbujcie przez "wyślij e-mail" w panelu użytkownika, jeśli nie ma włączonych powiadomień to na PW może nie odpowiadać. Bardziej prawdopodobne, że wciąż ma ten sam adres mailowy.