(13-02-2018 06:20:56)lukasz12246 napisał(a): [ -> ]Witam jeśli ma ktoś cylinder z uszkodzonym gwintem pomogę przywrócić mu dawną świetność. I uratować orginalny cylinder. Zdjęcia przedstawiają cylinder sh,Na ostatnim zdjęciu po prawej stronie regenerowany gwint po lewej fabryczny dla porównania.
Aktualne?
Czy ktos z Panów lub Pań ma kontakt do autora postu? Mi nic nie odpisał.
No grubo ale nie wiem czy obecnie ktoś Ci to zrobi porządnie i taniej. Nie bez powodu każdy albo kupuje nowy albo szuka oryginału nadającego się do szlifu
no o tym samym pomyślałem, w tych pieniądzach kupisz zamiennik, a trochę dołożysz i dobrze poszukasz kupisz nowy oryginał.
Wiadomo wszystko podrożało,ale i tak odnoszę wrażenie że ceny usług w JM nie należą do najtańszych, np szlif 180zł gdzie mój kowal bierze 100zl i to mi się już sporo wydawało.
Zależy jak bardzo zerwany jest ten gwint. Jeśli na początku nie ma zwojów ale pod koniec są jako-tako zwoje, to u tokarza można zamówić taka przejściówke stalową 1-1. Sam takową zamówiłem za 50zl i polecam
Ja mam przyjechany gwint tak po calosci. Patrzac po cenie uslugi, to chyba rzeczywiscie zaczne szukac nowego oryginalu.
(13-02-2018 14:41:44)lukasz12246 napisał(a): [ -> ]Kolejny cylinder zregenerowany tym razem pod gaźnik G12 gwint niczym nie odbiega od oryginału. Cylinder ze względu na wysoką temperaturę przy spawaniu aluminium może się odkształcić o setne milimetra, zaleca się honowanie a najlepiej szlif.
szukam kogoś do naprawy gwintu cylinder od ogar205
Kupiłem Ogara z już przerobionym gwintem. Ktoś po prostu przegwintował na nowo na mniejszy rozmiar i wymienił nakrętkę. Wszystko pasowało i działało idealnie, ale jak zmieniłem cylinder to wróciłem do oryginału. Jak chcecie wrzucę Wam zdjęcia jak to wyglądało, bo cylinder z nakrętką nadal mam.