Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: WSK KOBUZ 77 baj Bartosz
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6
Ze 30 km będzie Smile. Na jakiś pobliski zlot się poleci jak będzie.



Mega sprzęt się szykuje. Chyba sporo kasy w to wkładasz, na pewno się to opłaci. Powodzenia w renowacji

Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
Kasa idzie jak woda.Czy to sie opłaci?...ktoś powie że nie bo to tylko wsk a ja powiem że tak bo to zrobiony na praktycznie nowych częsciach motocykl z duszą który ma przejeździć kolejne 40 lat Smile


Nieźle się wkręca Smile
Planujesz jakieś usprawnienia typu H4 w przedniej lampie?
Na przodzie h4 a kierunki i tył na ledach
a koła gdzieś robiłeś ? tzw obrecze/felgi, oryginalne po piaskowaniu i malowaniu czy zamienniki ? Smile szprychy i nyple pewnie nowe w chromie poszly. Slyszalem ze podobno od "Bartnika" z Częstochowy są najlepsze. Sam za jakis czas bede chcial sie zabrac za swoje a chce zrobic na oryginal i jeszcze dokladnie nie wiem co i do kogo sie zglaszac Tongue wiekszosc oryg obreczy po piaskowaniu nie bedzie sie nadawala malo tego sa powybijane i nie da rady wycentrowac..
Jeśli chodzi o felgi z całego serca polecam ABC PRlu Parczew którego znajdziesz na fb. Jeśli chodzi o moje koła to szprychy mam z nierdzewki a obrecze aluminiowe od MZ ts
no znalazlem juz go na fb. To od niego masz rozumiem felgi tak ? Masz oryginalne nie uzywane czy jak ? Malowales odnawiales ?
Ledy masz "domowej roboty", chińskie czy jakiejś konkretnej firmy? Sam się zmagam z wątpliwościami, zrobić na led'y gotowe, samemu coś ustrugać, czy próbować ulepszyć prądnicę. Chodzi o charta aczkolwiek z tego co czytałem WSK'i też mają problem wydolić na żarówkach. Widzę że Ty masz nową prądnicę, myślałem że przy tych nowych z mocą już nie ma problemu.
Marcin o kołach napisalem Ci już powyżej,nic nie jest malowane.
O ledach za dużo nie powiem bo stoi u elektryka i on ma kupować,u mnie z prądem nie ma problemu ale chcę mieć tak jak np w mz ze wszystko idzie z akumulatora
Można było się szarpnąć na 150w i odpuścić ledy, na przeglądzie albo przy kontroli będzie dym o to, a nie o to w tym przecież chodzi, żeby oszczędzać. Z h4 jest taki problem, że przynajmniej w na mocowaniach ala sport żarowki od wibracji lubią się szybko kończyć. Z tym wkręcaniem to też tak odważnie jak na pierwsze uruchomienie Smile Nie mniej jednak trzeba przyznać że chodzi i wygląda świetnie.
Od samego początku miałem zamysł by światła szły z akumulatora tak jak w mz,na przeglądzie dymu nie powinno być bo znam ich dobrze a z drugiej strony nie powinno być widać w oryginalnych klodzach
Stron: 1 2 3 4 5 6
Przekierowanie