Niestety nowe,jakość tych akurat jest do przyjęcia ale widać sporą róznice miedzy oryginałem (mają słabsze wypuklenia.
Stare niestety mam w średnim stanie,co najgorsza ptaki są zwrócone w jędną stronę czyli jeden jest od tego kobuza a drugi się przypałętał,oprócz tego jeden jest sporo nadszarpnięty zębem czasu
a cylinder nowy czy po regeneracji
Po regeneracji,nic nie wiem o produkcji nowych
Przyszedł i wał po "full regeneracji"
gdzie regenerowales wal ? drogi koszt ?
Kolega Bayu z forum o Wskach się tym zajmuje po godzinach,koszt zależy co chcesz robic,ja brałem full opcje to 400
a tłoki alien już stosowałeś
Osobiście nie jeździłem na tłokach od aliena (jeszcze) ale znam prywatnie sporo osób którzy jeżdżą i polecają,dodatkowo sam alien robi na nich kilka tysięcy wciągu sezonu-dla mnie to wystarcza by zainwestować w ten tłok
Zdawało mi się, czy robiłeś porting w cylindrze?? Widzę też dodatkowe okna w tłoku pod pierścieniami, to chyba nie jest robota Aliena???
Tak porting był grany,otwór w tłoku by zasilić trzeci kanał i nie jest to robota aliena-jest to robota gościa który mi robił cylinder
Ciekawy jestem, jaki będzie to miało wpływ na pracę silnika. Kobuz z przyzwoitą kompresją jest naprawdę ostry i przy tym elastyczny. Jeden z silników które mam też ma bardzo podobny porting, ale przeraziła mnie skala zmian i nie spróbowałem nawet na tym jeździć. Poza tym tłok był firmy CX...paskudnie (niedokładnie) zmodyfikowany więc tym bardziej nie zachęcał do jazdy. Ciekawy jestem czy CDI założysz, ja już kupiłem i muszę znaleźć chwilę na montaż.
Ładne masz paznokcie! CDI też w porządku!