(16-07-2018 16:12:44)Szatek napisał(a): [ -> ]A co z silnikiem?
Silnik rozebrany, wyszkiełkowany. Cylinder wysłałem do szlifu, doboru tłoka i pierścieni, coś tam się jednak przeciąga. Wał też będzie regenerowany. Trochę mnie martwi automat zmiany biegów, skrzynia biegów będzie ta co była. Łożyska i uszczelniacze już mam, pozostało wyciąć nowe uszczelki.
Wkrótce relacje z prac przy nim.
Pytasz o dzwonek??? No a jak się baterie rozladują od nieużywania ???
Przy okazji, widziałem kiedyś, że ktoś sprzedawał repliki naklejek na baterie R14 - brałbym
A o niespodziankę nie pytacie ???
będzie, będzie
jak zwykle znakomita robota
gratulacje
Hmm, może silnik będzie cały w chromie ?
To byłoby zbyt proste
przecież napisałem wyżej, że został wyszkiełkowany.
Oryginalnie przewody od uchwytu powinny wychodzić ze schowka i tam być cynowane i zasłonięte plastikową tulejką
Aktualnie mam niestety tylko jedno, na którym coś tam widać:
Dziękuję.
Jest tam utwór fi 14 mm, nawet zastosowałem tam gumową przelotkę.
Zobaczę jak tam można przepuścić przewody.
Ten otwór jest właśnie na te przewody i przelotka gumowa także występuje tam fabrycznie - sprawdź w katalogu części zamiennych
No właśnie, pozycja 10, przeoczylem ją, choc zastosowalem na czuja
Dziękuję
Minął miesiąc i wszystko idzie jak po grudzie, choć zielone światełko było ...
Szkiełkowanie + wata stalowa + kąpiel w benzynie ekstrakcyjnej ...
Prze-gwintowane i wyczyszczone wszystkie otwory śrubowe ...
Splanowane przylgnie karterów i pokryw ...
na zdjęciach widoczna jeszcze niska głowica, ale mam już wysoką - dzięki Patryku
trybiki też nowe
dzięki Janie
no i ... lipa ... po niemal 3 miesiącach oczekiwań w JackMotors nie ma i nie będzie oryginalnej korby wału 019 (wysłałem do regeneracji). Niestety będzie współczesny zamiennik, ale za to oryginalny cylinder po szlifie z tłokiem BERTA.
Na osłodę ... będą oryginalne uszczelki z epoki - dzięki Tomaszu
cdn ...
Rozumiem że to nie było szkiełkowanie w osłonie wodnej? Jeśli tak, to dlaczego nie?
Ocynkuj tę stalową zaślepkę wałka startera, bo Ci zardzewieje
zmd-52 też zapewne nie ma już nowego i oryginalnego korbowodu do 019, bo ja raczej od Niego kupiłem ostatni