Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Romet Chart 210 by Simon
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
no to teraz trzeba pokazać z drugiego profilu Charta
Zawitał u mnie Wojtek który w tym roku jedzie dookoła Polski Wink

Zdjęcie zostało zrobione podczas pokazywania okolicy mej Big Grin

Mówiliście że czegoś brakowało ? Big Grin


Jak Ci się udało je zdobyć hmm
Naklejeczki dopełniły całościBig Grin
Chart bardzo zadbany i oby tak dalejWink
Pozdro.
(03-06-2013 18:53:58)janusz94 napisał(a): [ -> ]Naklejeczki dopełniły całościBig Grin
Chart bardzo zadbany i oby tak dalejWink
Pozdro.

Człowiek się stara dbać jak może najlepiej , jednak Chart jest do jazdy na codzień i utrzymywanie stanu jak z fabryki jest bardzo trudne.

Dziękuję za miłą opinie Wink
Jaki piękny Chart *_* Nie wierzę, że z tamtego zrobiłeś takiego pięknego Charta. Postarałeś się. Takich ludzi to tylko więcej potrzeba. 10/10 i powodzenia z Rometem Big Grin Przy okazji spytam... Trudno dostępne części do niego? Bo wacham się Chart vs Simson...
(03-06-2013 19:41:16)Piotrek175 napisał(a): [ -> ]Jaki piękny Chart *_* Nie wierzę, że z tamtego zrobiłeś takiego pięknego Charta. Postarałeś się. Takich ludzi to tylko więcej potrzeba. 10/10 i powodzenia z Rometem Big Grin Przy okazji spytam... Trudno dostępne części do niego? Bo wacham się Chart vs Simson...

Jedyny problem to błotniki i kierunki. Reszta od ręki nawet ZMD
Więc wczoraj po 60 km gdy dojechałem do domu zmieliło mi pierścienie i ułamało kawałek tłoka.




Przydało by się zrobić szlif, lecz jako że jestem w trudnej sytuacji finansowej zadrę widoczną zdjęciu przyjadę lekko papierem ściernym. Do tego z allegro zamówiłem tłok od Hondy Dio http://allegro.pl/show_item.php?item=3286369411. Myślę że do lipca bo wtedy zrobię szlif, tłok ten wytrzyma.
Samo z siebie tak sie zrobiło ?? chyba jest jakaś przyczyna ??
Ja bym zbadał czy górna lub dolna krawędź okna wydechowego nie jest zbyt ostra, bo to mogło spowodować wyłamanie pierścieni...
Albo okno wydechowe było nieumiejętnie poszerzone i przez to pierścienie wpadają w okno
Ja się trochę dziwię, bo oglądałem ten cylek chcąc się wzorować i zaciekawiło mnie, ze górna krawędź okna ssącego jest dość wysoko i pierścienie w dmp chyba po tej krawędzi śmigają, więc tez bym to ogarnął Szymku, szczególnie, ze właśnie od tej strony pierścień oberwało Wink
Szymek ogarnia rysę na tulei pilnikiem i papierem ściernym rozjebany. Ma może ktoś pożyczyć rozwiertak było by szybciej ? :F

Co do pytań to odpowiedź jest prosta. Przegrzany silnik + jego przebieg. On już od dawna kwalifikował się do szlifu. Teraz jednak ogarłem tą ryskę na cylku kupiłem zestaw od Dio i do wakacji muszę jakoś do jeździć



A gdzie prawa moje do oglądania kanałów xD
Co do kanałów robił je przem578, więc niekompetencje można by odrzucić. Jak mogą pierścienie jeździć w dolnym martwym punkcie po wysokim oknie ? xD Zdam relację następna jak dojdzie tłok i to przypasuje. Przy okazji znowu zrobiła mi się dziura w komorze korbowej.
Mistrzu, wysoko ustawione okno ssące, jak na ssące to jest wysoko ( na zdjęciu po lewo i widać nawet na nim jakiś uszczerbek na krawędzi). Chodzi mi o to, ze jest ono chyba jakoś 50mm od góry, więc pierścienie w nie wpadają gdy tłok jest w DMP Smile
(10-06-2013 22:23:01)Patryk82 napisał(a): [ -> ]Ja się trochę dziwię, bo oglądałem ten cylek
Szkoda tylko że żaden z was nie potrafił nawet dokładnie sprawdzić głupiego wału jak już silnik był rozpołowiony czy ma luz „Mechanicy” facepalm
Tak teraz ni to zostawić ni rozpoławiać z powrotem Angel

janusz94 Kanały zarówno w tulei jak i ożebrowaniu ostatecznie były modyfikowane podkreślam modyfikowane a nie robione od zera facepalm, przez przem-a578 który słyną: bo już z tego ci mi wiadomo nie zajmuje się tego typu rzeczami, z wykańczania kanałów ręcznie pilnikami i fazowania krawędzi.

Ta tuleja już dawno powinna przejść szlif z ładnie dobranym tłoczkiem włoskim\japońskim bo przecież wiesz że każde nawet jednorazowe podgrzanie tulei przy wprasowaniu powoduje jej deformację.
a ktoś ją jakoś musiał wprasować w nowe ożebrowanie wcześniej wprasowując z starego i na pewno nie robił tego na zimno Wink
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Przekierowanie