30-05-2013, 14:46:52
02-06-2013, 14:58:53
03-06-2013, 18:06:32
03-06-2013, 18:09:07
Jak Ci się udało je zdobyć
03-06-2013, 18:53:58
Naklejeczki dopełniły całości
Chart bardzo zadbany i oby tak dalej
Pozdro.
Chart bardzo zadbany i oby tak dalej
Pozdro.
03-06-2013, 19:05:26
(03-06-2013 18:53:58)janusz94 napisał(a): [ -> ]Naklejeczki dopełniły całości
Chart bardzo zadbany i oby tak dalej
Pozdro.
Człowiek się stara dbać jak może najlepiej , jednak Chart jest do jazdy na codzień i utrzymywanie stanu jak z fabryki jest bardzo trudne.
Dziękuję za miłą opinie
03-06-2013, 19:41:16
Jaki piękny Chart *_* Nie wierzę, że z tamtego zrobiłeś takiego pięknego Charta. Postarałeś się. Takich ludzi to tylko więcej potrzeba. 10/10 i powodzenia z Rometem Przy okazji spytam... Trudno dostępne części do niego? Bo wacham się Chart vs Simson...
03-06-2013, 20:53:37
(03-06-2013 19:41:16)Piotrek175 napisał(a): [ -> ]Jaki piękny Chart *_* Nie wierzę, że z tamtego zrobiłeś takiego pięknego Charta. Postarałeś się. Takich ludzi to tylko więcej potrzeba. 10/10 i powodzenia z Rometem Przy okazji spytam... Trudno dostępne części do niego? Bo wacham się Chart vs Simson...
Jedyny problem to błotniki i kierunki. Reszta od ręki nawet ZMD
09-06-2013, 14:43:03
Więc wczoraj po 60 km gdy dojechałem do domu zmieliło mi pierścienie i ułamało kawałek tłoka.
Przydało by się zrobić szlif, lecz jako że jestem w trudnej sytuacji finansowej zadrę widoczną zdjęciu przyjadę lekko papierem ściernym. Do tego z allegro zamówiłem tłok od Hondy Dio http://allegro.pl/show_item.php?item=3286369411. Myślę że do lipca bo wtedy zrobię szlif, tłok ten wytrzyma.
Przydało by się zrobić szlif, lecz jako że jestem w trudnej sytuacji finansowej zadrę widoczną zdjęciu przyjadę lekko papierem ściernym. Do tego z allegro zamówiłem tłok od Hondy Dio http://allegro.pl/show_item.php?item=3286369411. Myślę że do lipca bo wtedy zrobię szlif, tłok ten wytrzyma.
10-06-2013, 14:27:12
Samo z siebie tak sie zrobiło ?? chyba jest jakaś przyczyna ??
10-06-2013, 19:11:27
Ja bym zbadał czy górna lub dolna krawędź okna wydechowego nie jest zbyt ostra, bo to mogło spowodować wyłamanie pierścieni...
Albo okno wydechowe było nieumiejętnie poszerzone i przez to pierścienie wpadają w okno
Albo okno wydechowe było nieumiejętnie poszerzone i przez to pierścienie wpadają w okno
10-06-2013, 22:23:01
Ja się trochę dziwię, bo oglądałem ten cylek chcąc się wzorować i zaciekawiło mnie, ze górna krawędź okna ssącego jest dość wysoko i pierścienie w dmp chyba po tej krawędzi śmigają, więc tez bym to ogarnął Szymku, szczególnie, ze właśnie od tej strony pierścień oberwało
10-06-2013, 23:12:04
Szymek ogarnia rysę na tulei pilnikiem i papierem ściernym . Ma może ktoś pożyczyć rozwiertak było by szybciej ?
Co do pytań to odpowiedź jest prosta. Przegrzany silnik + jego przebieg. On już od dawna kwalifikował się do szlifu. Teraz jednak ogarłem tą ryskę na cylku kupiłem zestaw od Dio i do wakacji muszę jakoś do jeździć
A gdzie prawa moje do oglądania kanałów xD
Co do kanałów robił je przem578, więc niekompetencje można by odrzucić. Jak mogą pierścienie jeździć w dolnym martwym punkcie po wysokim oknie ? xD Zdam relację następna jak dojdzie tłok i to przypasuje. Przy okazji znowu zrobiła mi się dziura w komorze korbowej.
Co do pytań to odpowiedź jest prosta. Przegrzany silnik + jego przebieg. On już od dawna kwalifikował się do szlifu. Teraz jednak ogarłem tą ryskę na cylku kupiłem zestaw od Dio i do wakacji muszę jakoś do jeździć
A gdzie prawa moje do oglądania kanałów xD
Co do kanałów robił je przem578, więc niekompetencje można by odrzucić. Jak mogą pierścienie jeździć w dolnym martwym punkcie po wysokim oknie ? xD Zdam relację następna jak dojdzie tłok i to przypasuje. Przy okazji znowu zrobiła mi się dziura w komorze korbowej.
11-06-2013, 00:33:32
Mistrzu, wysoko ustawione okno ssące, jak na ssące to jest wysoko ( na zdjęciu po lewo i widać nawet na nim jakiś uszczerbek na krawędzi). Chodzi mi o to, ze jest ono chyba jakoś 50mm od góry, więc pierścienie w nie wpadają gdy tłok jest w DMP
11-06-2013, 20:37:22
(10-06-2013 22:23:01)Patryk82 napisał(a): [ -> ]Ja się trochę dziwię, bo oglądałem ten cylekSzkoda tylko że żaden z was nie potrafił nawet dokładnie sprawdzić głupiego wału jak już silnik był rozpołowiony czy ma luz „Mechanicy”
Tak teraz ni to zostawić ni rozpoławiać z powrotem
janusz94 Kanały zarówno w tulei jak i ożebrowaniu ostatecznie były modyfikowane podkreślam modyfikowane a nie robione od zera , przez przem-a578 który słyną: bo już z tego ci mi wiadomo nie zajmuje się tego typu rzeczami, z wykańczania kanałów ręcznie pilnikami i fazowania krawędzi.
Ta tuleja już dawno powinna przejść szlif z ładnie dobranym tłoczkiem włoskim\japońskim bo przecież wiesz że każde nawet jednorazowe podgrzanie tulei przy wprasowaniu powoduje jej deformację.
a ktoś ją jakoś musiał wprasować w nowe ożebrowanie wcześniej wprasowując z starego i na pewno nie robił tego na zimno