Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Okazje na OLX, ALLEGRO i innych portalach
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Myśle że do stu sztuk to w tym momencie by poszło, w ciągu kilku dni od ich pokazania się.
https://m.olx.pl/d/oferta/oryginal-zmd-w...T5vzp.html

Zobaczcie na korbę. Tylko i wydaje się krzywa? [attachment=22337]
Bo pewnie jest. Ja to prostuje korbowody w tych rupieciach, jeśli nie jest zósemkowana i wał jest w dobrym stanie.
Uwaga posiadacze 019.
Na Alle..o są dostępne walki pośrednie, koła przesuwne i komoletne choinki. Sklep moto impex. Cena do przeżycia moim zdaniem.
No do przeżycia w sensie jak zamówisz to od tego nie umrzesz... Ale jak jakośc serio dobra to można się skusić. Tak swoją drogą to jeszcze do niedawna myślałem że z czasem będzie problem z cześciami do tych naszych motorków ale widzę że jest cały czas coraz lepiej. Mimo że boom już chyba minął. W sumie to takie części się produkuje krótkimi seriami, technologie produkcji typu druk 3d, CNC idą do przodu więc coraz taniej i prościej coś wyprodukować . Miejmy nadzieję że te części będą zawsze, chociaz zawsze jest możliwe dorabianie czy regeneracja Smile kolekcjonerzy przedwojennych motocykli też sobie jakoś muszą radzic Smile
Dokładnie tak jak piszesz.
Jeszcze tylko brak wałów do 019 Smile choc moj na szczęście jest dobry jeszcze. Jak parę lat temu pokazały się ramy do motorynek (wątpliwej jakości no ale są, wtedy jeszcze po 500 zł były ) to nie dowierzałem własnym oczom. Teraz ciekaw jestem czy kiedykolwiek się pokażą kartery ale w to już wątpie. Ale tak ja pisałem - poza skrajnościami można je regenerować, równac przylgnie, naprawiać gwinty, spawać ubytki czy regenerować gniazda. O szkielkowaniach itp już nie mówię bo dla mnie to fajans ale niektórzy lubia. Podejrzewam że koszt takiej kompleksowej regeneracji by był mniejszy niż zakup nowych.
Kartery romet ów są bardzo mocne. Dobry materiał. Można spawać itp. Tylko musi to ktoś z pojęciem regenerować
Tak się właśnie niedawno zastanawiałem czego jeszcze nie ma w zamienniku to kartery,widelec i półka,zbiorników i wałka rozrusznika i koła przekładni stałej jeszcze nie widziałem.Dekiel zapłonu widziałem nie wiem czy jest nowy sprzęgła.A tak to chyba wszystko jest.Praktycznie cała motorynkaBig Grin nie do pomyślenia kiedyś.
,Pierwsze słyszę żeby były nowe dekle, może ci się rzucił w oczy jakis z zapasów np. BMP? Nie ma też tylnych wahaczy.
Albo nowy z epoki to był może.Faktycznie wahaczy nie ma.
Jeszcze jest zbyt dużo nowych oryginalnych niesmiganych części do tych gruzów.
Pamiętam że w roku ok 2008/09 były dostępne w sklepie u użytkownika alledrogo wronka_19:
-nowe kartery (ok 300-400zl)
-nowe zawieszenie do 301 (nie pamiętam kwoty, ale dziś to pewnie z tysiąc trzeba dać za takie)
-i ogólnie dostępne nowe oryginalne kompletne zapłonu z podstawą zmd (jakieś 92zl)
O wałach i cylindrach nie wspomne. Tak, wiem, byli czasy.
Co do części zamiennych to ja uważam tak. Generalnie cena aż tak bardzo nie jest istotna, byleby jakość części i użyty materiał był dobry. Za dobrą pewną część i dobrze zrobioną można zapłacić i więcej. Jak ktoś robi renowacje to i tak liczy się ze znacznymi kosztami. Oryginalne części też już swoje kosztują.
Więc tutaj sama dostępność części nic jeszcze nie znaczy, bo jak części są z gownolitu, nie trzymają wymiarów i parametrów to szkoda zachodu i lepiej szukać starych.
Jakość przede wszystkim.
No ale sześciu stów za chiński wał do 019 co ostatnio linkowales to raczej byś nie dałbys?
No tego to już bym nie zrobił, bo wiemy, że jakość na pewno nie powala. Cena nieadekwatna w ogóle.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Przekierowanie