Na olx jest 50t1 76' lub początek 77' za 1600
A pozatym jakie spaskudzenie? spaskudzenie nastąpiło w 79 jak dla mnie gdy znikła czasza lagów. Bo prócz zbiornika i hamulca to 77 od 78 się znacznie nie różni
(15-11-2020 03:11:12)trzcinka napisał(a): [ -> ][...]
spaskudzenie nastąpiło w 79 jak dla mnie [...]
Jak dla Ciebie
Oczywiście doskonale rozumiem i zgadzam się - wtedy już definitywnie położyli ten model, a unifikacja wygrała. Ja jednak stawiam "kreskę" przy rezygnacji z czarnych goleni zawieszenia, schowku w kolorze i błotniku w chromie.
Przypadkiem mam z resztą ten typ w awatarze
Na OLX jest silnik S38SH (ze sprzęgłem odśrodkowym)
T1 na fakbuku
Myślę że to normalna cena a nie okazja, 120 zł czyli za 100 do wzięcia gdzie zbiornik i siedzenie smietnik
Ciekawe rozwiązanie:
Wystawiony na lokalnej grupie sprzedażowej, zero informacji czy zarejestrowany i cena "jedyne" 2,2 tys zł.
Przede wszystkim zastanawiam się po co komu 2 tylne amortyzatory? ;-)
To nie nowość, widuje się takie Komary z tego okresu tak "wzmocnione" - śmiem nawet twierdzić, że była to jakaś "opcja" około fabryczna.
Powinien być poradnik na forum jak umocować dwa amortyzatory
Wersja dla osoby powyżej 100kg
Nie wiem czy na tej tabliczce jest to W po tym 2352...
Ale wersje na eksport miały silnik 023 a nie 017....
Pierwsze słyszę żeby we Włoszech były Komary.
Znaczek W znaczy, że był exportowany do Węgier, bo tam wysyłaliśmy. A to, że zakupił komara we Włoszech, to prawdopodobnie z Węgier pojechał do Włoch i wrócił do macierzy. Ja bym go nie kupował, bo jest na olx o 400zł taniej komarek w podobnym stanie, ale sprowadzony z Węgier i go zarejestrujesz na białe
Mi chodziło o sam fakt że z włoch. Ale powiem wam taką ciekawostke. Byłem 2 lata temu w chrowacji na wakacjach i widziałem komara 2350 co jeździł sobie po mieście w śród tomosów. A w tym roku kolega mi powiedział że w chorwacji takie widział. Czyżbyśmy do jugosławi exportowali? Czy może w węgier sprowadzony