Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Romet Chart 210 89r.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Witam wszystkich Rometowców. Dziś nie uda mi się dodać zdjęć ale postaram się je jutro wstawić. Poniżej opisze swojego Charta. Chart jest srebrny, przemalowany błotnik tył na czarno. Z przodu brak oryginalnego. Założony został przez poprzedniego właściciela z Simsona enduro. Będę musiał to przerobić dlatego jak ktoś ma części do Charta to będziemy rozmawiać o kupnie. Po za tym moto przestało 6 lat w piwnicy. Po kupnie spuszczony olej zalany nowy nowe paliwo i Chart odpalił. Do pewnego czasu skrzynia pracowało bez zastrzeżeń, teraz jest problem albo nie wchodzi jedynka albo trójka zależy jak się podciągnie linkę. Z tego co czytałem może to być wina kosy. Ale będziecie musieli mi w tym pomóc aby wszystko grało prawidłowo. Gaźnik ma założony od komara, nie dawno to zauważyłem gdyż myślałem że takie były montowane oryginalnie. Pali na nim i jeździ ok. Ale czasami jest tak że przy odpalaniu na ciepło złapie za 3 razem. Jak po stoi dłużej pali na tyk. Być może kwestia tez wyregulowania zapłonu itd. Po za tym brakuje licznika jest od komara, trzeba zrobić elektrykę pourywane kable od swiateł i kierunków. Kwestię remontu zostawiam na zimę wstępnie będę chciał zebrać części i wziąć się za niego, liczę na waszą pomoc. Zdjęcia będą jutro. Pozdro Smile
O to zdjęcia Charta. Jeśli źle zostały dodane proszę o podpowiedź jak prawidłowo je wstawić pozdrawiam.
link nie działa
dużo wieśtuningu. weź to poodejmuj.
Tak , linki nie działają. Ale wstawiłem zdjęcia jako załącznik. Charper wszytko zostanie pościągane i przywrócone do stanu oryginalnego, na tym mi zależy będę potrzebował części Smile Wieśtuning, ale kupiony w mieście Big Grin
(29-09-2016 20:33:27)dawid25 napisał(a): [ -> ]Tak , linki nie działają. Ale wstawiłem zdjęcia jako załącznik. Charper wszytko zostanie pościągane i przywrócone do stanu oryginalnego, na tym mi zależy będę potrzebował części Smile Wieśtuning, ale kupiony w mieście Big Grin
dobra to miaśtuning.
kupno niektórych rzeczy jest bardzo kosztowne i czasochłonne. jak będziesz chciał upolować błotnik to czeka cie kilka miesięcy sprawdzania olx kilka razy dziennie. chyba ze masz farta wytatuowanego na d*.
Ale warto. z czasem zrobisz sobie 70 ccm i można się dalej cieszyć starym dobrym chartem.
na początek jeśli potrzebujesz szlifu to kup sobie tłok od hondy mb 50, gaźnik bing oryginalny od charta i głowice od Simsona. może to nie oryginał ale od tego warto zacząc przygodę z chartem. mój cylinder po 8000km ma dopiero pierwsze większe oznaki użytkowania. pierścienie nie zaczynają dzwonic tak wcześnie jak oryginały albo co gorsza chińskie podróby. tej "nieprawilnej" modyfikacji nie będziesz załował. kup tylko tłok matowego koloru z rowkami na olej.
Silnik jako tako nie jest w złej kondycji. Pali ładnie wkręca się na obroty bez problemu. Z tego co mi właściciel mówił miał zrobione około 4000km. Ale pewnie nie będę przerabiał go na 70. Zostanę przy 50-tce. Co do części to będę potrzebował przedni błotnik, klosz lampy z odbłyśnikiem prawy kierunkowskaz. A co jeszcze to wyjdzie w trakcie, to są rzeczy które na pierwszy rzut oka brakuje. A w silniku na pewno coś wyjdzie jak się do niego głębiej zaglądnie. Problem ma z biegami. Na początku wchodziły normalnie bez problemu, teraz jest problem. Jak podciągne linkę wchodzi 2 i3 jak po puszczę wchodzi 1 i 2. Co to może byc?
(29-09-2016 21:45:14)dawid25 napisał(a): [ -> ]Silnik jako tako nie jest w złej kondycji. Pali ładnie wkręca się na obroty bez problemu. Z tego co mi właściciel mówił miał zrobione około 4000km. Ale pewnie nie będę przerabiał go na 70. Zostanę przy 50-tce. Co do części to będę potrzebował przedni błotnik, klosz lampy z odbłyśnikiem prawy kierunkowskaz. A co jeszcze to wyjdzie w trakcie, to są rzeczy które na pierwszy rzut oka brakuje. A w silniku na pewno coś wyjdzie jak się do niego głębiej zaglądnie. Problem ma z biegami. Na początku wchodziły normalnie bez problemu, teraz jest problem. Jak podciągne linkę wchodzi 2 i3 jak po puszczę wchodzi 1 i 2. Co to może byc?

wiesz, moja jawka z zarznietym silnikiem tez się wkrecala na obroty a jechała 25. to jak silnik się kreci na luzie nie jest zadnym wyznacznikiem. jaka linke kręcisz, bo ani linka od sprzegla ani od hamulca nie reguluje niczego w skrzyni.
Oo, witam posiadacza charta z okolic Big Grin.A co do biegów, to o jakiej lince konkretnie mówisz? Próbowałeś regulować kosę?
Wiadomo o jakiej lince mowa, o lince sprzęgła. Kosy jeszcze nie regulowałem ale będę musiał się wziąć za to i spróbować wyregulować może pomoże. Chart do wolnych nie należy prędkość ma Ok, więc silnik nie jest w złej kondycji. Odnośnie biegów, oprócz kosy coś jest jeszcze innego ? Chodzi mi o jakąś część która mogła się zużyć?
(29-09-2016 23:27:19)dawid25 napisał(a): [ -> ]Wiadomo o jakiej lince mowa, o lince sprzęgła. Kosy jeszcze nie regulowałem ale będę musiał się wziąć za to i spróbować wyregulować może pomoże. Chart do wolnych nie należy prędkość ma Ok, więc silnik nie jest w złej kondycji. Odnośnie biegów, oprócz kosy coś jest jeszcze innego ? Chodzi mi o jakąś część która mogła się zużyć?

wałki i tryby.
Koledzy, potrzebuję klosz lampy przedniej lub całą lampę, prawy kierunkowskaz tył. bez tego nie zrobię przeglądu jak ktoś ma niech da znac Smile
Mam lampę przód, fabrycznie nową oraz używaną pisz pw
Mam klosz za 20zł z oprawką oraz żarówką Smile https://www.olx.pl/oferta/romet-chart-la...h5yDt.html
Koledzy potrzebuję króciec do gaźnika Bing i kierunkowskaz tył oraz lampę przód, ktoś coś ma ?
Stron: 1 2 3
Przekierowanie