Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Romet Chart 210 89r.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Zdjecia? Zdjecia?
Lampa, króciec zamówione. Pozostało tylko znaleść kierunkowskaz, wszedzie gdzie dzwonie nie mają już a mi potrzebna tylko jedna sztuka.
Pewnie jedna sztuke bedzie cieżko i bedzie trzeba cały komplet, ale cóż kupiłeś Charta to powinieneś wiedzieć jakie czekają Cie wydatki i dlugie poszukiwania części Wink
https://www.olx.pl/oferta/romet-chart-el...bee038c608
Tutaj gość miał niedawno 2 sztuki.Ale cena 50zl/jeden.
Michał, pisałem do niego, wstępnie zastanawiam się, może uda się że znajdę taniej.

Stqc co do wydatków na Charta nie są to jeszcze duże pieniądze. Zawsze mogło by być o wiele drożej.

https://www.olx.pl/oferta/blotnik-chromo...24639a7061

A to błotnik jest od czegoś innego z mocowaniami do Charta, czy może były takie?
Oryginalnie takich nie było, przecież jest nawet napisane, że nadaje się jako zamiennik plastikowego
Jedyne jakie jeszcze były to metalowe ale o kształcie dokładnie takim jak oryginał.
Ma ktoś zdjęcie układu ssania w gaźniku bing, lub jakieś skany. W moim cóz brakuje go.
Gdyby komuś walał się gdzieś po garażu układ ssania do binga lub wymiary, było by dobrze gdyby użyczył wymiarów Smile Lub odsprzedał część Smile
Dziś zająłem się ogarnięciem elektryki. I jak to jest? Akumulator jest ładowany od prądnicy czy nie? Sugerując się schematem nie widzę tam zbytnio aby było ładowanie zrobione bezpośrednio na aku, tylko na stacyjkę. Podłączyłem tak jak jes na schemacie, światła działają kierunki, sygnał. Ale jeszcze nie doszedłem z gaszeniem po przez przycisk. Przedtem bez baterii gasiłem moto kluczykiem w stacyjce, teraz musiałem wszystko po przepinac bo było pomieszane, być może dlatego aby była możliwośc gaszenia go z kluczyka, czekam na jakąś pomoc od was, pozdrawiam Dawid.
Stacyjka ustala ile cewek na danej pozycji ma ładować akumulator więc logiczne jest że z zapłonu musi iść przewód do stacyjki. Z akumulatorem również da się zgasić motorower przez stacyjkę. I nie nazywaj akumulatora baterią, bo to całkiem dwa różne pojęcia.
A po stacyjce prąd z zapłonu trafia na prostownik (gdzie jest prostowany jak mówi nazwa) i dopiero tam na akumulator.
Koledzy ma ktoś może zdjęcia jak powinny być podłączone przewody w przełącznikach przy kierownicy ?? U mnie po urywane i nie mogę dojść do ładu.
U mnie od cewek wychodzą dwa żółte przewody brązowy i czerwony. Ładowania jak nie było tak niema, może być czasem uszkodzony ten układ "Unitry" Podłączone wszystko tak jak na schemacie, no chyba że pomylona jakieś cewki

Problem zrobił sie też z gaźnikiem. Na wolnych obrotach chodzi idealnie, po wkręceniu na obroty zaczyna go dusić jak popuści się z gazu i złapie wolne obroty pracuje bez problemu a po dodaniu dalej, czasami złapie pracuje normalnie a zaraz znowu. Co to moze być możliwe ze któraś dysza jest przytkana?
w sprawie łądowania to mostek unitry odrazu wywal i zastąp go zwykłym mostkiem prostowniczym Wink
Przełączniki załatw sobie wg schematu, wszystko jest fajnie i ładnie oznaczone Wink

Do tych przewodów od ładowania (osobno) podłącz żarówkę i masę, najlepiej 6V, i przy odpalonym silniku sprawdź, czy się zaświeci. Jeśli nie to musisz szukać problemu w zapłonie. A jeśli zaświeci się - wówczas radzę, z własnego doświadczenia, kupić mostek Gretza. Podłączasz go tak samo jak oryginalny mostek.

Jaki gaźnik masz? Bing czy 14MC?
Stron: 1 2 3
Przekierowanie