Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Kolejne BMW E34 by dlugiLBN
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Przedni zawias jutro dostanie nowe wkłady amorów plus osłony i odboje Kayaby Smile
I wpadną takie nakładki na progi.
[attachment=10885]Amory i odboje z osłonami są i czekają na montaż Smile
[attachment=11135][attachment=11132][attachment=11133][attachment=11134]Nie wiedziałem,że tylne lampy to rarytasy M TECHNIK,nawet trochę wartę. Kilka dni temu znalazłem dwa silniki na swap.M50B25 24 zawory o mocy 193 km i M20B25 12 zaworów o mocy 170 km,silniki razem z osprzętem po 600 zł sztuka co jest bardzo dobrą okazją.Zastanawiam się tylko czy wrzucać M50 czy M20,M20 20 koni mniej ale nie ma tylu czujników,pierdół itp które mogą szwankować tylko stara pancerna jednostka jeszcze na aparacie zapłonowym Big Grin

P.s
Amory kayaby już siedzą Smile
M20 bym bral, z pewnoscia bedzie mniej awaryjny od M50 Smile
(25-12-2015 20:51:53)Latos napisał(a): [ -> ]M20 bym bral, z pewnoscia bedzie mniej awaryjny od M50 Smile

Myślę tak samo,m50 można by kupić i sprzedać bo za goły słupek wołają po 1000 zł a ten jest z osprzętem,tym sposobem kupił by całą resztę potrzebną do swapu na M20 czyli łapy,wiązka,chłodnica,skrzynia,wał,most...
Też tak można, nawet pewnie byś na tym dobrze wyszedł
ja gdybym wybierał to bym brał tego 2,5i 193km
M50B25 będzie najlepszym rozwiązaniem, żeliwny blok, odporny na katowania Big Grin korbowody chyba są kute ale nie jestem pewny. Strocker na 2.8 lub 3.0 i jest moc Big Grin
Zależy też czy to silnik z vanosem czy bez
(26-12-2015 01:36:50)Marwerick napisał(a): [ -> ]ja gdybym wybierał to bym brał tego 2,5i 193km

(26-12-2015 02:14:43)VRka :D napisał(a): [ -> ]M50B25 będzie najlepszym rozwiązaniem, żeliwny blok, odporny na katowania Big Grin korbowody chyba są kute ale nie jestem pewny. Strocker na 2.8 lub 3.0 i jest moc Big Grin
Zależy też czy to silnik z vanosem czy bez


Wiem,że m50 lepszy bo 20 koni więcej,katować nie będę bo nie te lata.A po za tym znaleźć w dobrym stanie m50 ciężko,żeby syczało tak jak trzeba,szkoda że starą e34 sprzedałem miał bym silnik na swap w idealnym stanie Undecided Doprowadzenie m20 do stanu bdb będzie napewno mniej kosztowne niż m50,no i w m50 za dużo elektroniki która może nawalić.
No i zależy czy te M50 jest z vanosem czy bez bo jak z vanosem to bez zastanowienia M20, vanos jak klęknie to trochę zł nie twoje Big Grin
(26-12-2015 20:14:01)VRka :D napisał(a): [ -> ]No i zależy czy te M50 jest z vanosem czy bez bo jak z vanosem to bez zastanowienia M20, vanos jak klęknie to trochę zł nie twoje Big Grin

Regeneracja vanosa 350 zł,nie ma tragedi co jakieś wtryski czy turbo w tdi Big Grin Nigdy więcej tdi :F
Tylko benzynka Big Grin
A co powiesz na M30B35?
W podpisie masz że kupiłeś jednego diesla i nigdy więcej nie kupisz, co tobą powodowało gdy pisałeś ten podpis? Big Grin
(27-12-2015 04:36:33)Latos napisał(a): [ -> ]W podpisie masz że kupiłeś jednego diesla i nigdy więcej nie kupisz, co tobą powodowało gdy pisałeś ten podpis? Big Grin

Pewnie padająca turbina Big Grin
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie