Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Dzisiaj się trochę polatalo odpalił po zimie za czwartym i od razu został wyczyszczony. Super dzień
jak widać gra gitara z avatara xD
Tylko trzeba zrobić osłonę filtra bo w zeszłym roku kranik zgubił ten czarny plastik, a co było dalej widomo...
Dawno nic się nie działo
Dzisiaj znowu jestem na działce na weekend u Ogiego i trochę sobie latam
Ale mam pytanie odnośnie kierunkowskazów. Niedługo chce zrobić prawko AM i wiadomo z migaczami byłoby łatwiej. Nie znam się zbytnio na elektryce także byłbym wdzięczny za instrukcje i linki z allegro.
Wiem że byly juz takie tematy i z góry przepraszam ale wolałbym mieć wszystko uporządkowane tutaj
Z góry dziękuję
o ile mi wiadomo każdy jest wyposażony w dwa migacze i nie potrzeba do nich elektryki
Mam jeszcze jeden problem. Otóż wypada mi ten kołnierz z amortyzatora. Czy są na to jakieś patenty i czy cokolwiek da się z tym zrobić?
można by posmarować lagę smarem nałożyć trochę kleju dwuskładnikowego (nie trzeba) i wicsnąć bądź wbić
Jak chcesz fachowo,to trzeba nową tulejkę i rozwiercic środek rozwiertakiem pod średnicę goleni.
Jak trochę po druciarsku,to owiń te tulejkę z zewnątrz 1x blaszką z puszki po piwie i wbij
Podbijam pytanie o kierunkowskazy. Wiem, że jest dużo tematów ale chciałbym mieć wszystko dokładnie tutaj.
Z góry dziękuję.
nikt nie będzie się poświęcał żeby jeszcze raz Ci tutaj wszystko tłumaczyć. Sam się wysil i poszukaj. Proste. A jak będziesz miał problemy/pytania już w trakcie budowy to wtedy możesz się pytać
Zacznij od tego że musisz przerobić elektrykę pod akumulator, zrobić ładowanie...
Dobrze więc mam pytanie
Znalazłem film w internecie gdzie jest to zrobione bez akumulatora na końcu jest schemat. Problem w tym że jest to w Ogarze 205 i nie wiem czy w 200 tez będzie tak działało
https://youtu.be/cITdfkNL3YY
Zauważ, że wtedy kierunkowskazy są zasilane bezpośrednio z cewek, razem ze światłami. Trzeba trzymać wyższe obroty, żeby w ogóle było to widać. Instalacja z akumulatorem jest stabilniejsza, bo magazynowana energia w akumulatorze zawsze zasila kierunkowskazy z tym samym napięciem, stałym. I lepiej świecą.. Można też wtedy zrobić światło stopu, ładowarkę do telefonu i wiele innych. A tamta instalacja bez aku .. ok spoko. Ale dla mnie drut
nie robiłbym tego
No właśnie chodzi mi o to ze to rozumiem i mógłbym to zrobić a z akumulatorem byłoby ciężej
Wysłane z mojego SM-G7105 przy użyciu Tapatalka
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14