Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Romet Ogar 200'89 by Huberto89
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Szczerze mówiąc wszystko jest tak jak kupiłem a nie mam środków na lakierowanie calego

Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
jak sam polakierujesz pistoletem to koszt 100zł plus pistolet 50zł
Na razie nie planuje nic a co będzie później zobaczmy

Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
(18-09-2016 18:02:50)KeiSangi napisał(a): [ -> ]włóż maluchowski w schowek

A teraz wyjaśnij mi proszę co to zmieni? Tak, tak wiem, chłodzenie kondensatora, pojemniejszy kondek to lepsza iskra, bla bla bla. Niech sobie będzie co chce, ale prawda jest taka, że w serii nie ma prawa to się ot tak psuć, więc nie ma sensu kombinować. 3 i poł roku jeżdżę z kondensatorem w iskrowniku i nic. Ba, mam oryginalny kondensator tesli, który do dziś sprawuje się idealnie.
Ja mam tak podłączone że nie widać, masa jest do tego metalowego trzymadła
Oczywiście że oryginalny najlepszy ale jednak kupowanie nowego to loteria, mi przejechał na nowym 2km. Mam maluchowski magnetti-marelli i ładnie chodzi, w schowku ma lepsze chłodzenie i dostęp
Ale w jakim celu?

Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

Tracisz miejsce w schowku a ja i tak już polowy nie mam przez akumulator

Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
(20-09-2016 08:24:46)KeiSangi napisał(a): [ -> ]kupowanie nowego to loteria

a skąd wiesz czy od malucha będzie sprawny? nowe chińskie do rometów często są dobre
Z tymi kondensatorami to cyrk, kupiłem ten chiński, po założeniu nie było iskry, no to wróciłem z powrotem do Tesly (a wymieniałem tylko dlatego, ze ten chinski się lepiej trzyma w obodowie), tesla podczas jazdy mi wypadła, dla jaj zakladam ten chinski i... jest iskra Facepalm2

Poki co zrobione ponad 100km, bez zadnego problemu
(20-09-2016 08:24:46)KeiSangi napisał(a): [ -> ]ma lepsze chłodzenie i dostęp

Kondensator rzeczywiście się tak często wymienia, że aż trzeba do niego stałego łatwego dostępu... A co do chłodzenia to też dobre sobie. Tego lata obleciałem trasę nad morze i z powrotem i na trasie ani razu problemów związanych z temperaturą kondensatora. Przerwy tak czy siak po 50-60km wypadało zrobić dla samego odsapnięcia cylindra i tłoka, więc kondensator i tak trzymał się w formie. Zatem dalej uważam, że takie cyrki to zbędny pomysł.
A jak jest z ceną obydwu?

Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
Jakie cyrki, ciągniesz kabel a zajmuje malutko miejsca w schowku.
Zróbcie jak chcecie, ja wam mówię jak było u mnie.
Ten kondensator mm to jakieś 15 zł, ale jak kupiłem chiński to na jednym się grzał i nie miał iskry, na drugim strzelił i nie miał w ogóle
Juz oficjalnie zdalem egzamin państwowy także teraz jakis miesiąc czekania na plastik i Ogar jedzie do Łodzi. Mega się jaram

Jakby ktoś z okolic Łodzi chcial pojeździć czy cos to ja bede chętny
Pomocy zmienilem kondensator Tak jak radziliście i po zmianie w ogóle nie ma iskry. Sprawdzilem czy nic nie zwiera i nie ma takiej możliwości sprawdzałem i na starym i na nowym i nic. Bardzo prosze o szybka odpowiedź

Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
coś z przerywaczem
co wy macie za triki z tym kondesatorem? przecież to nic nie daje, ani lepiej nie zapali na gorącym silniku ani nic. u mnie nawet na elektronicznym nie zapalał lepiej na rozgrzanym silniku bo już dawno nieliczni włącznie ze mną doszli, że to nie zapłon jest winny a gaźnik. jak sa problemy z zapłonem to trzeba wymieniać albo regulować elementy ale na pewno nie przenosić. no ale w sumie to nie dziwne że ludziom się tak w głowach miesza, jak tyle rytułałów trzeba odbębnić żeby sobie ogarem pojeździć.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Przekierowanie