13-06-2015, 00:21:58
13-06-2015, 00:21:58
13-06-2015, 00:24:49
Czołem Anka!
powodzenia w remoncie! Daj znać co i jak
powodzenia w remoncie! Daj znać co i jak
13-06-2015, 00:26:45
Dzięki! Na pewno ukaże się tutaj co się z nim dzieje
13-06-2015, 00:48:17
Wyglądem nie grzeszy ale baza do odrestaurowania jest.
Osłon na gaźnik i skrzynek na narzędzia standardowo nie ma,osłona łańcucha ucięta,dospawane podnóżki i dwuosobowe siedzenie ale plus za kremową manetkę jak dobrze widzę,zakręcany bak,lampę z łezkami w której siedzi chyba licznik starego typu i jeszcze oryginalne niektóre linki .Papiery są?bo tablica widać jakaś malowana
Osłon na gaźnik i skrzynek na narzędzia standardowo nie ma,osłona łańcucha ucięta,dospawane podnóżki i dwuosobowe siedzenie ale plus za kremową manetkę jak dobrze widzę,zakręcany bak,lampę z łezkami w której siedzi chyba licznik starego typu i jeszcze oryginalne niektóre linki .Papiery są?bo tablica widać jakaś malowana
13-06-2015, 00:59:23
Mam dowód na dziadka,niestety wyrejestrowany. No cóż mam dobrego instruktora to będziem robili
13-06-2015, 01:10:10
No cóż niesamowite pocieszenie Coś się pokombinuje. Mam dobrego instruktora więc może nie będzie tak źle Może >.<
13-06-2015, 01:20:30
(13-06-2015 01:10:10)Komar_126 napisał(a): [ -> ]No cóż niesamowite pocieszenie Coś się pokombinuje. Mam dobrego instruktora więc może nie będzie tak źle Może >.<
Zdradź kto jest tym instruktorem
13-06-2015, 01:27:00
Mój super facet Quake96
13-06-2015, 14:48:39
Mała poprawka Komar jest z 72 roku. Wczorajsze niedopatrzenie..
14-06-2015, 00:39:23
Dzisiaj zabrałam się za lekkie czyszczenie i rozbieranie Komara. Najważniejsze zrobione, czyli silnik "wyjęty" do naprawy. Przy okazji pobawiłam się ciut z rozpuszczalnikiem. Tylny błotnik z 3 kolorowego zamienił się w 1 kolorowy. Po odkręceniu opaski, której obecność od samego początku mnie zastanawiała i zdjęciu tłumika okazało się, że jest w tym miejscu dziurawy. Cudowni Janusze patentów dospawali mocowanie na podwójną kanapę, którego teraz muszę się jakoś pozbyć. Niestety jak to w Motorowerze, który trochę stał i raczej nikt go nie czyścił błota było od groma, a niektóre śrubki nie chcą puścić. Nawet WD 40 nie pomaga. Trzeba będzie jakoś sobie z tym poradzić. Jak widać na zdjęciu przedni błotnik jest po prostu "idealny". Chociaż jak na stan Komara to niektóre elementy wcale nie są takie złe. Chodzi tutaj rzecz jasna o oprawkę lampy. Teraz powoli małymi krokami postaram się doprowadzić go do ładu.
14-06-2015, 00:53:27
Fajny komarek Trochę wysiłku i pracy wskrzesi jego blask
14-06-2015, 00:56:25
No ja mam nadzieję
14-06-2015, 15:53:45
Nie do końca jestem pewien czy to Komar 2350, wprawdzie silnik B4 - nie na pedały, ale ta obudowa lampy przedniej, no i tylny wahacz wskazują na 2330, ale mogę się mylić, są tu fachowcy co to rozszyfrują a co mówi tabliczka znamionowa?
Co do Komara ... nie jest źle, to bdb baza do remontu, a elementy mogą się okazać w dużo lepszym stanie niż późniejsze, młodsze Romet-y coś o tym wiem.
Powodzenia w remoncie
Co do Komara ... nie jest źle, to bdb baza do remontu, a elementy mogą się okazać w dużo lepszym stanie niż późniejsze, młodsze Romet-y coś o tym wiem.
Powodzenia w remoncie
14-06-2015, 20:08:30
Wcześniejsze 2350 też mogły mieć metalową skorupę lampy A wahacz to w ogóle jakaś rzeźba
14-06-2015, 20:27:32
W końcu robił go mistrz tuningu kulawy w okularach. Nie ma się co dziwić >.<