Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Komar 2350
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5
Powodzenia w odbudowie! Smile
Nie jest taki zły . W sumie fajna podstawa do renowacji
Też tak sądzę. Wink
(14-06-2015 15:53:45)joozek napisał(a): [ -> ]Nie do końca jestem pewien czy to Komar 2350, wprawdzie silnik B4 - nie na pedały, ale ta obudowa lampy przedniej, no i tylny wahacz wskazują na 2330, ale mogę się mylić, są tu fachowcy co to rozszyfrują Big Grin a co mówi tabliczka znamionowa?
Co do Komara ... nie jest źle, to bdb baza do remontu, a elementy mogą się okazać w dużo lepszym stanie niż późniejsze, młodsze Romet-y Big Grin coś o tym wiem.
Powodzenia w remoncie

W moim Komarze z 1972r. również jest taki wahacz, jak tutaj.

Powodzenia Anka.
I to mnie właśnie zastanawia najbardziej. Te drugie podnóżki nie wyglądają mi na takie, które od tak sobie ktoś przyspawał... Sama już nie wiem.
W dawnych czasach tak kombinowano - przerabiano Komary na 2-osobowe.
Wahacz jest oryginalny, a drugie podnóżki są kombinowane.
Fajny patent z tymi przełącznikami w lampie woot Pomysłowe ok
(15-06-2015 20:03:43)Paul Rometowiec napisał(a): [ -> ]W dawnych czasach tak kombinowano - przerabiano Komary na 2-osobowe.
Wahacz jest oryginalny, a drugie podnóżki są kombinowane.

No cóż.. Chyba po prostu je zostawię. Jeszcze nie wiem.
Nie będzie problemu ich odciąć, powierzchnię ładnie lekko oszlifować, zaszpachlować i git.
Co do przełączników? Czemu służą dwa oprócz stacyjki? ? bo nie ogarniam Tongue a poza tym świetna maszyna, pomyśleć, że tyle lat się utrzymują te pojazdy a wciąż się podobają Smile Anno - informuj o postępach, jestem ciekaw, pewnie nie ja jeden hehe
(15-06-2015 21:43:29)marecki napisał(a): [ -> ]Co do przełączników? Czemu służą dwa oprócz stacyjki? ? bo nie ogarniam Tongue a poza tym świetna maszyna, pomyśleć, że tyle lat się utrzymują te pojazdy a wciąż się podobają Smile Anno - informuj o postępach, jestem ciekaw, pewnie nie ja jeden hehe

Nie mam pojęcia od czego one są. Podejrzewam, że ktoś dorobił je do świateł. Jeśli można to Anka a nie anna czy jakoś tam. .Wink
Dzisiaj przeleciałam całego komara benzyną do lakierów... Gdzieniegdzie zauważyłam małe naloty rudej, której mam nadzieje będę w stanie jak najszybciej się pozbyć. Musiałam z powrotem przykręcić tylne koło. Powodem tego jest ogromna ilość błota i kto wie jeszcze czego w miejscach do których niestety nie mam dostępu. W najbliższych dniach zapcham go na myjnię i porządnie umyję ( co pewnie nie było robione od wieków). Na dzień dzisiejszy wygląda tak:

Najlepszą metodą usunięcia rdzy jest piaskowanie i z fotek jak widzę cały komórek by się przydało tak potraktować. Jeśli nie masz takiej możliwości lub brak $ to nada się też krążek druciany na szlifierce. Mój komórek był w podobnym stanie a teraz cieszy oko i wlasciciela ☺. Powodzenia w remoncie
Koledzy mają rację Smile
2350 z początku produkcji (1970/71 i jak sie okazało również '72) miały metalową obudowę lampy - taką jak sztywniaki i 2330...
Moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem byłoby piaskowanie
Powodzenia w renowacji Wink
Na to najpierw trzeba mieć sporo $ w kieszeni, a moja wypłata coś się spóźnia... Pomyślę o tej szlifierce. Zobaczymy jeszcze co z tego będzie.
Stron: 1 2 3 4 5
Przekierowanie