Dzisiaj o 21:00 troszkę pośmigałem
Prace idą POWOLI na przód
Co się zmieniło:
Zębatka zamiast 45z ma 35z aktualne przełożenie: 13/35z
Vmax Ok 60km/h [Z Ogarem 200 na przełożeniach 11/55 można się mierzyć
]
Do zrobienia:
-Sprzęgło [ślizga]
-Przewód WN
-Centrowanie kół
-Secik 50/4
-Gaźnik 16/21mm
+Czyszczenie kranika :v+
Dzisiaj jadąc troszkę się zlękłem kiedy to ok. 2,5km jadąc z górki T1cia zdechła
Po wjechaniu na "prosty" asfalt ożyła
Problem pewnie tkwi w niedrożności kranika.
Dzisiaj postaram się dodać zdj
Takie tam foto z mycia
Pasowało by pojechać na myjkę ciśnieniową bo w niektórych miejscach [Felgi schowki] ciężko jest domyć
Ładny T1! ta nakładka na zawieszeniu w której jest klakson jest jakoś mocowana czy zespawana? Pozdro
A ta 200 z boku to co, urwane mocowanie cewki?
Nie bo wg kolegi: "Tak ładnie wygląda"
Ludzie to mają dziwny gust... Albo wcale go nie mają
Ma moc na takim przełożeniu, da radę jeździć w 2 osoby?
Jeździło w 2 osoby
Na przełożeniach 13/45z Obecnie mam 13/35z jeździ się dużo szybciej a mocy ma w sam raz
Film był robiony na 45tce.
Na 35tce próbowałem w 2 osoby jechać. Dało radę ale o jeździe pod górkę nie ma mowy