Zapowiada się ciekawie, Powodzenia przy pracach
Myślę że bd to jedna z ładniejszych t1 w kraju
Jedyne o co się martwię to szlifowanie ramy pod malowanie. Prawdopodobnie oddam koledze taty do piaskowania.
Na razie jednak zajmuje się kołami.
Szprychy jednak pójdą do ocynku.
Przedniej obreczy niestety nie da się uratować. Tylna natomiast mi się udało ale jest krzywa i nie na daje się do centrowania wiec chyba zamówię 2 nowe 47 zł sztuka. Kiedyś tam musze skoczyć senda do zakładu galwanicznego (ok. 60km).
Piasty spróbuję wypolerowac. Przewidywalny koszt samych części to ok 450zł nie licząc malowania centrowania (może sam wykonam) itd Wypolerowalem chromy zostały chyba tylko sprężyny amortyzatorów. Myślę że cały remont pochłonie ok 1000 zł :c Ale na jedno z niewielu takich t1 w Polsce nie żałuję
Dobra postanowiłem malować w bicolor, bak schowki itd będą w kolorze "błękit adriatycki" kod: L62 z pal. Fiata
A rama itd w czarny mat.
Znacie może kod czarnego matu?
[Ale to dziwnie brzmi :v ]
Co tu dużo gadać. Po prostu ładna T1.
Dzisiejsze zamówienie:
W Pn powinny przyjść a wtedy zacznie się zabawa xD
Nie tak dużo zamawiasz , jak ja zamawiałem Cześć to dwie strony zajmowały
I tak trochę zmniejszyłem trochę tą listę o najmniej potrzebne elementy
Nie jest tu tego dużo na liście ale gabarytowo nawet sporo
Zobaczę czy umiem xD Na wzór mam koło z kadeta więc dam radę
Prace ustaly glowny powódto szkoła :c Małymi krokami postaram sie doprowadzic t1 do stanu w miare idealnego
W tyg prawdopodobnie dokupie podklad i zaczne wszystko szlifować
Kupilem dzisiaj podklad jak juz sie oporam z podkladem to kupie i pomaluje baze
Fajnie idą prace nad T1. Skąd Ty w ogóle jesteś? Nie widziałem Cie nigdy w Sanoku, tym bardziej na sanockich klasykach ani nic. Gdzie mieszkasz?
Komańcza 30km od Sanoka. W Sanoku chodze do szkoły ZS3