Rezo w T-1, dobre
a że na tym tłumiku jest ładniejszy dźwięk, to potwierdzam
Zamówiłem trochę części:
Kabel WN
Łańcuch
+ Kilka drobiazgów
We wtorek powinny być
Wyjąłem licznik rozebrałem i naprawiłem zostało przykleić tarcze i złożyć
W planach mam też zrobienie stacyjki na kluczyk.
Dzisiaj polatałem nabiłem z 20km jak nie więcej
Ogarnąłem trochę światła na razie na krótko gdyż stacyjka jest rozwalona
T1 ładnie się zbiera na 2ce wyjedzie wszędzie vmax ok 60km/h a komfort jazdy nie porównywalnie lepszy niż w Kadecie czy motorynce
W przyszłości pasowało by kupić nowa oponę na przód.
W niedalekiej przyszłości bd malowany w obecną kolorystykę
Piękny jest, będziesz go malować czy zostaje seria i polerowanie, czyszczenie itp. ?
Wysyłane z mojego GT-S6500 za pomocą Tapatalk 2
Pewności nie mam ale to raczej seria nie jest
(Prześwituje niebieski lakier) w przyszłości będzie malowany w takie barwy jak obecnie
Dzisiaj przyszła paczka
+ do tego łańcuch (już założony)
Problem spadającego łańcucha rozwiązany
I sobie troszkę wieczorem polatałem
Słabo chodzi, sprzęgło do wyregulowania... Jak już gaśnie to trzeba kopać, i kopać. Ja jakoś nie mam tego problemu, zawsze od 1 jara. Nie wiem co wy robicie z tymi silnikami że tak musicie dużo kopać... U mnie nawet po takim zdławieniu z ostatniego freza zajara.
Jedną ręką trzymałem kamerę
Zwykle od 1szeg zapala ale czasami ma humorki
A co masz na myśli słabo chodzi? Co do sprzęgła to po prostu zbyt luźna linka
Amin w sumie to ci muszę podziękować
! Szukałem przyczyny słabego odpalania w zapłonie. Kręciłem magnetem i zauważyłem że coś za lekko chodzi
Odkręciłem świece sprawdziłem kompresje i była znikoma. Już szykowałem się na najgorsze [*] po odkręceniu głowicy gładź była b.dobra więc problem tkwił w słabo dokręconej głowicy skręciłem wszystko i pali od 1szego kopa
Ja tam głowicę zawsze dokręcam aż za nadto, zdarzy się że zerwę szpilkę, ale to się zawsze wymienia i gitara
Zamówiłem stacyjke na kluczyk w przyszłym tyg powinna przyjść
W planach:
Wsadzenie stacyjki
Zmiana zębatki na 35z
W dalszej przyszłości:
Szlif cylindra
Porting 50/4
Gaźnik "Anal"
ok. 21
Zapłon chart