Będziesz miał problem z plastikową osłonką instalacji i uchwytami na pompkę pod siedzeniem, bo masz inną ramę
No cóż .... to się wystruga i przyspawa
moich możliwości nie znasz?
Jak się uprę to i prototypa z niego zrobię
"No to się Mateusz ucieszy, będzie się mógł nim przejechać"
O tym samym pomyślałem jak zobaczyłem ten filmik
Kiedy jazda próbna?
Panie i Panowie ... coraz częściej potwierdza się moja teza o roczniku Robaka.
Jestem wręcz przekonany, że osprzęt z numerem rocznika, oryginalnie montowany do Robaka, to tez rok opuszczenia przez niego fabryki. Oczywiście zakładając, ze nikt tych części nie wymieniał
Jak zapewne zauważyliście, w przypadku licznika, linki i prędkościomierza już tak łatwo nie poszło - cały zestaw był wymieniany
Po poszukiwaniach Bresia, dotarł do brzęczka a na nim ... rocznik mojego 50-T-1 to 1975
https://onedrive.live.com/?authkey=%21AD...ion=locate
Fajnie tak sobie pomagać, Bresio zaangażował się co najmniej tak jakby to był motorower dla niego. Ale fajnie, współpraca jest ważna
Btw gratuluje nabytku
Nie możliwe że to 1975, ma mocowanie pompki pod ramą a nie pod siedzeniem, nie ma rynienki, głowica niska ale to mógł ktoś zamienić.
joozek, zapomniałeś że te daty to tylko sugestia, a nie wyznacznik?
Twój 50-T-1 na pewno nie jest z 75-go roku, ponieważ:
1. Nie ma tabliczki znamionowej.
Co prawda zdarzały się takie pojedyńcze sztuki, ale wtedy inne części wskazują ewidentnie że to ten rok.
To potwierdza też to, że ten motorower jest conajmniej z 76-go roku (w trakcie tego roku przestano montować do nich tabliczki znamionowe).
2. Nie ma wybitego rocznika na główce ramy.
Jak wyżej. Poza tym, te z 75-go bez rocznika, miały je krzywo wybijane. Po 76-tym do 79-go nie nabijano rocznika (chyba).
3. Głowica nowego typu.
4. Wsporniki przedniego błotnika nowego typu.
5. Lakierowanie w jednym kolorze.
6. Bagażnik nowego typu.
7. Brak sprzęgła trzytarczowego (sprawdź).
8. Zbyt wysoki numer silnika.
9. Grube szprychy i nyple (sprawdź).
Pompkę przeniesiono już w 75-tym
2. Nie ma wybitego rocznika na główce ramy.
Jak wyżej. Poza tym, te z 75-go bez rocznika, miały je krzywo wybijane. Po 76-tym do 79-go nie nabijano rocznika (chyba)............................................................................................................ W 79r był wybity na główce ramy, przynajmniej w moim egzemplarzu którego widziałeś na zdjęciach. Pozdrawiam.
Do 79-go roku, czyli do końca 78-go
Dajcie już spokój
zrobię go w kolorach jakie już przedstawiłem - żółto/czarny z mnóstwem chromu - będzie wszędzie, a rocznik jaki mu nabiję na tabliczce to 1977
To moja ostateczna decyzja.
Co do samego Robaka ... jedzie jedzie
gdzieś za 2 godziny będzie w garage
Gratuluję zakupu
Jestem ciekaw relacji z renowacji
Powodzenia
He, he
Jechał i jechał, aż w końcu dojechał .......... o 1 w nocy, ale jest
Myślałem, że od razu go zaniosłeś do piwnicy
Ale stoi w garażu także można pojeździć
Odpalałeś chociaż?
No i elegancko
fajny zakup
Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka