Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Mińsk 125 400b - Kokosek
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Spróbuje pobawić się ze świecą a jak nie to kupię nowa fajke, kabel i ta świece. A mógłbyś mi zrobić zdjęcie kabli wchodzących i wychodzących z modułu w tym niebieskim mińsku? Chciałbym przerobić instalacje na bez akumulatora.
Pewnie ze mogę Smile zaraz zaraz jaki ty masz typ? Również 400? Czy 400a.
Oraz Mińsk niebieski pradnice ma 90wat dowiedz się jaka siedzi u ciebie.

Wysłane z mojego D2303
Ja mam typ 400A. U mnie siedzi pradnica 65 wat, taka typowa od minska z wewnętrznym magnetem. Ty masz tą z zewnętrznym magnetem?
No widzisz w czerwonym również mam 65 wat z wewnętrznym. Nie wiem jak z niebieskim trzeba by to sprawdzić.
Z czerwonym jest tak ze nie działa mi stóp i światła krótkie. Wszystko inne tak i teraz się zastanawiam bo dostałem wraz z torbami akumulator.. Do tego ale nigdzie nie widzę podłączenia. Spróbuję się dowiedzieć o co tutaj chodzi

Typ 400a to jest Romet. Ja mam dwa pronary

Wysłane z mojego D2303
Typ 400 to też jest Romet, tylko posiada lampę tył kierunki i silnik inny niż 400a. A tamten niebieski to zwyczajny białoruski typ 400B. Pronar jest całkiem inny.
To wyjaśnij mi sprawie dokumentów i braku akumulatora

Wysłane z mojego D2303
Każdy białoruski Mińsk (400,400A,400B) mają instalacje bez akumulatora. Polskie wersje żeby zostały dopuszczone do ruchu musiały mieć akumulator i światła postojowe. Pronar wyglądał całkiem inaczej. A co do dokumentów to ja w dowodzie mam wpisane Pińsk 125x, więc możesz mieć wpisane pronar, mińsk czy jak tam w urzędzie wpisali Smile
No to nie źle. Czyli jeśli nie znajdę teraz podłączen do aku. Mińsk 400 nie będzie Romet em? Big Grin

Wysłane z mojego D2303
A wiec tak. Zacznijmy od Hvil.

W tym momencie mniej więcej jest iskra
A tutaj ci daje rozwiązanie twoich problemów

Teraz Recanion prosiłes mnie o zdjęcia kabli na modułach. Chcesz przerobić na brak akumulatora. Przemyśl to chłopie. Z tego powodu że można zrobić bardzo dobre ładowanie (Clay tego dowiodł) i dzięki akumulatorowi można się pokusić o GPS, ładowanie telefonu / kompresor.
Ja również takie cos będę robił ale dopiero po renowacji mińskow
Ale zdjęcia mam Smile mam nadzieje ze pomogą, są zrobione z oby dwóch motorów

Nie ukrywam ze ciężko było by zrobić zdjęcia valutkiej instalacji.
Oraz wciąż nie wiem jaki siedzi zapłon w rusku..

Teraz Mińsk(czerwony) odpalilem pojezdzilem.
Wychodzi na to ze paliwo ma jakiś problem, gdy wyjme wężyk ładnie paliwo leci ale gdy wkładam na gaźnik ma jakby trochę ciężko lecieć... Dopiero jak podpompuje to widać ze cos się tam rusza z nim. Na zimnym silniku nie ma mowy aby zapalił na strzała ale gdy już raz za pracuje to tak. Nie mam pomysłu przez co tak może być.
Kolejna kwestia jest to ze silnik ma małego mula nie może zebrać się z niskich obrotów. Stawiam na przerwę na świecy i to paliwo. Tyle że wcielo mi klucz od świecy i nie sprawdziłem :/

Zaraz dodam filmik

Wysłane z mojego D2303


http://youtu.be/QGWF6-n779M

Wysłane z mojego D2303
Stary, dzięki za pomoc! Jak widać praktyka całkowicie mija się z teoretystami. Nikt nie twierdził że iskra jest na początku magnesu, wszyscy, że albo na końcu albo na rowku. Czyli tak jak tu ustawiłem:


Bo tak dla pewności, silnik w rusku kręci się do przodu w prawo nie w lewo??
Cholera z pamięci ci teraz nie powiem, chyba w prawo.

Wysłane z mojego D2303
Bo jak w prawo to zapłon jest na początku magnesu, co stoi w sprzeczności ze "znawcami" na forum MZ, a zgodne z logiką by było. A jak w lewo to na końcuSmile a silnik MZ w prawo kręcący się to musiałbym nie na dole tylko na górze czujnik ustawiać. :-)


P.s. Ehh sory...zarejestrował się tu taki Hvil i upierdliwy od samego początku... ale dzięki za pomoc.
Nie jesteś upierdliwy, daj znać jak poszedł projekt Smile oraz sprawdzę ci jeszcze w którą stronę to si kręci

Wysłane z mojego D2303
kokosek projekt stoi bo właśnie nie chcę źle tego wywiercić bo najgorzej jak będzie trzeba tylko o długość magnesu przesunąć, wtedy dziurki będą bardzo blisko siebie.

Jak tylko to ogarnę, wiercę skręcam i próbuję, ogólnie ten silnik to totalna wydumka na temat dwusuwa. Przerabiana skrzynia biegów, cylinder tulejowany pod tłok samochodowy itp.... i został mi tylko ten zapłon i ładowanie a będę miał silnik MZ pozbawiony jego notorycznych wad.
No to ładnie, ja poszukuje jakiegoś cylindra lc który podpasuje do Mińska
Wraz z tokiem tak aby mniej więcej wszystko było spasowane

Wysłane z mojego D2303
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Przekierowanie