Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Czerwony Mińsk żyje!
Kwestia została wymiany kranika, zrobienie światła stop i ogólne ogarnięcia go.
Jest możliwość wymiany walka od biegów (frezy oj bardzo zjechane) ale narazie ten problem został rozwiązany.
Silnik musze górę jeszcze raz zdjąć i dać lepsze uszczelki i będzie gitara
Wysłane z mojego D2303
http://youtu.be/DRFS_As0by0 i film
Wysłane z mojego D2303
Są i uszczelki do mińska
Jeszcze żarówki tył, uszczelka do kranika.
Wysłane z mojego D2303
No widzę, ze wreszcie dotałes ten tłok. Powodzenia w pracach. (Nie to że wczoraj zapomniałem po prostu nie miałem czasu)
I jak uszczelki dały jakis rezultat w mińsku ? Akurat mam ten sam problem w swoim mińsku
Rezultat taki ze znów ukrecilem biegi i nie do końca to sprawdziłem :/ za 1 razem na nowych uszczelkach strzelał ale miał prawo, poprawiłem i biegi ukrecilem :/ na dniach będę próbował cos z tym zrobić
Wysłane z mojego D2303
A jaki ty masz problem?
Luu, kiepsko :/
Obyś to szybko rozwiązał
no to nie mogłes na pych na tym biegu co jest przejechać sie? Przecież sprzęgło działa
Ja mam identyczny problem jak twój. Zmieniałem simmeringi, moduł, uszczelki, cewkę zapłonową, ze 3 gaźniki podmieniałem i dalej nic. Po prostu na wolnych strzela a jak się wkręci na obroty to jest ogień na każdym biegu, dodam jeszcze ze zapłon ustawiony wg Fabrycznych znaków więc jego można odrzucić. Jak uda ci się rozwiązać ten problem to daj znać byłbym.bardzo wdzięczny
Skoro zapłon według fabrycznych znaków, to może to jednak jego wina?
(28-10-2014 20:45:06)Recanion napisał(a): [ -> ]Ja mam identyczny problem jak twój. Zmieniałem simmeringi, moduł, uszczelki, cewkę zapłonową, ze 3 gaźniki podmieniałem i dalej nic. Po prostu na wolnych strzela a jak się wkręci na obroty to jest ogień na każdym biegu, dodam jeszcze ze zapłon ustawiony wg Fabrycznych znaków więc jego można odrzucić. Jak uda ci się rozwiązać ten problem to daj znać byłbym.bardzo wdzięczny
Jak coś będę wiedział to ci dam znać, pierwsze pytanie patrzyłes czy tłok nie stuka o głowice? Lekko?
Oraz jeśli możesz opisz mi jak w tym silniku ustawić zapłon
Wysłane z mojego D2303
Tłok nie stuka o głowice. Zapłon tez próbowałem ustawiać na wiele sposobów lecz wszystko bez skutku. O świecach nawet nie wspominam, a jak ustawić zapłon to wyślę Ci skan książki razem z obrazkami dotyczącymi ustawienia
Ok czekam na skana, co do tego stukania będziemy myśleć. Myślę że warto się jeszcze skontaktować z Clay'em
Wysłane z mojego D2303
Szkoda ze user Irek odszedł, on miał wiedzy o Mińsku jak nikt inny, choć może któremuś z nas uda rozwiązać się ten problem
Słyszałem właśnie lrku, ale cóż damy rade
Wysłane z mojego D2303
Ja bym jednak stawiał na zapłon. Jesteś w stanie nagrać czymś te stuki i strzały. Ten silnik ogólnie wydaje z siebie różne dziwne dźwięki xD
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11