23-03-2014, 12:09:38
Siemka
Stało sie wczoraj nabyłem Ogara 200 na którym wogóle sie nie znam Wydaje mi sie ze zakup był dobry. Silnik po remoncie (szlif cylindra itp) ale niestety odpala i nie wkręca sie na obroty, podejrzewam filtr powietrza. Lakier w miare dobrze położony i nie trzeba będzie malować.Opony stomilowsikie 50% , Chromy jak widać większość ok , najładniejszy jest tłumik Do roboty
-regulacja zapłon, gażnik
-wymiana dekielka od zapłonu
-zmiana siedzenia
-skręcenie przedniego zawieszenia
-założenie linki licznika
-być moze zmiana siedzenia na oryginalne
Ogólnie ciekawy motorek, myślę ze sb z nim poradze. Z ciekawostek ma korek na kluczyk oraz schowek
Stało sie wczoraj nabyłem Ogara 200 na którym wogóle sie nie znam Wydaje mi sie ze zakup był dobry. Silnik po remoncie (szlif cylindra itp) ale niestety odpala i nie wkręca sie na obroty, podejrzewam filtr powietrza. Lakier w miare dobrze położony i nie trzeba będzie malować.Opony stomilowsikie 50% , Chromy jak widać większość ok , najładniejszy jest tłumik Do roboty
-regulacja zapłon, gażnik
-wymiana dekielka od zapłonu
-zmiana siedzenia
-skręcenie przedniego zawieszenia
-założenie linki licznika
-być moze zmiana siedzenia na oryginalne
Ogólnie ciekawy motorek, myślę ze sb z nim poradze. Z ciekawostek ma korek na kluczyk oraz schowek