23-03-2014, 22:05:08
23-03-2014, 22:06:42
Ej a nie łatwiej ci zawieszenie i wahacz na czarno pomalować ?.Fajny jest powodzenia
23-03-2014, 22:12:37
(23-03-2014 22:06:42)Stasiek napisał(a): [ -> ]Ej a nie łatwiej ci zawieszenie i wahacz na czarno pomalować ?.Fajny jest powodzeniaNie chce całego czarnego , zresztą nie chce mi sie męczyć z wybijaniem wahacza
23-03-2014, 23:15:22
(23-03-2014 19:52:26)MrF4k napisał(a): [ -> ](23-03-2014 15:59:58)mateusz5625 napisał(a): [ -> ]Mi się nie podoba To siedzenie z charta jest?
Nie z ogara Chyba wyląduje w moim Chartolocie bo najgorsze nie jest , a przede wszystkim miększe
(23-03-2014 15:53:49)Marwerick napisał(a): [ -> ]no i kolejnego ogara 200 masz powinieneś się nauczyć tego silnika bo to aż takie złe motorki to to nie sąCo kto woli ja sie nie przekonam Dla mnie to jest czysta magia
a tam gadasz tak każdy mówi że magia ale to tylko na początku i dziwne bo jakoś innym te ogary to wiele km tłuką
23-03-2014, 23:24:18
(23-03-2014 23:15:22)Marwerick napisał(a): [ -> ]NIe każdy jest idealny ,ja mam problem narazie z ustawieniem jawki, ale moze sie to zmieni zobaczymy Wiadomo jeśli złożysz dobrze silnik i na dobrych czesciach to będzie chodził i chodził xD(23-03-2014 19:52:26)MrF4k napisał(a): [ -> ](23-03-2014 15:59:58)mateusz5625 napisał(a): [ -> ]Mi się nie podoba To siedzenie z charta jest?
Nie z ogara Chyba wyląduje w moim Chartolocie bo najgorsze nie jest , a przede wszystkim miększe
(23-03-2014 15:53:49)Marwerick napisał(a): [ -> ]no i kolejnego ogara 200 masz powinieneś się nauczyć tego silnika bo to aż takie złe motorki to to nie sąCo kto woli ja sie nie przekonam Dla mnie to jest czysta magia
a tam gadasz tak każdy mówi że magia ale to tylko na początku i dziwne bo jakoś innym te ogary to wiele km tłuką
23-03-2014, 23:40:18
no Karol ! wreszcie czas przełąmać tę barierę niecheci do czeskiego silnika ! wierzę że Ci sie uda !
24-03-2014, 22:05:52
Zapowiadał sie lepiej niź wyglądał , musiałem poprawiać całą elektrykę oraz przednią lampę, ogarnąłem też hamulce które na poczatku wydawały sie dobre. Silnik jak dla mnie dalej czarna magia. Wszystko ustawione dalej są problemy, zapłon ustawiłem idealnie pali z pierwszego ale powstał inny problem. Gdy daję gazu wkręca sie na obroty chodzi tak gdzieś z 15s i gaśnie, wygląda tak jak by nie dostawał paliwa ale z tym jest wszystko w porządku. Co moze być przyczyną ? gaźnik czyściłem kranik też, filtr powietrza wymieniony, uszczelki na gaźniku i króćcu wymienione.
Długo oczekiwane zdjęcia pokrywy schowka na kluczyk (nie ma już tam tego zamka )
Zdjęcia korka na kluczyk zrobie jutro bo na śmierć zapomniałem
Długo oczekiwane zdjęcia pokrywy schowka na kluczyk (nie ma już tam tego zamka )
Zdjęcia korka na kluczyk zrobie jutro bo na śmierć zapomniałem
24-03-2014, 22:11:06
weź wywal wgl ten filtr z tej puszki i zostaw ja pustą i zobacz co wtedy ci odpowie. Ew. zdejmij gume z gaźnika i zobacz jak reaguje na to.
24-03-2014, 22:13:31
(24-03-2014 22:11:06)fosa napisał(a): [ -> ]weź wywal wgl ten filtr z tej puszki i zostaw ja pustą i zobacz co wtedy ci odpowie. Ew. zdejmij gume z gaźnika i zobacz jak reaguje na to.
już to robiłem ,nic nie daje, oprócz basowego dzwięku
24-03-2014, 22:22:16
A iglicę na którym rowku masz ? Ja miałem na drugim od dołu i objawy były podobne do twoich.
Dałem zapinkę na najniższy rowek i wkręcał się z gumą od filtra, po ściągnięciu tak samo bez zmian było. Chodził potem już do końca, aż go sprzedałem
Ogólnie fajny ogarek
Dałem zapinkę na najniższy rowek i wkręcał się z gumą od filtra, po ściągnięciu tak samo bez zmian było. Chodził potem już do końca, aż go sprzedałem
Ogólnie fajny ogarek
24-03-2014, 22:24:39
Zmień dzikowa na inny ! zobaczysz bd jechał
24-03-2014, 22:25:19
Siemka
Miałem to samo podegnij blaszke na pływaku i na którym rowku masz iglice? weź zdejmij pokrywke gaźnika wyjmij pływak i włóż tam bezpośrednio wężyk i puść paliwa az na pełni sie całą komora i zamknij kranik ale wężyk zostaw w srodku i jak bedzie pełna sprawdź jaka reakcja gdyby sie wkręcał a paliwa zaczynało brakować otwórz kraniki i znowu napełnij itd. i jak bedzie sie wkręcał dłużej niż teraz albo jeszcze bedzie coś innego to pisz pomoge ci
Miałem to samo podegnij blaszke na pływaku i na którym rowku masz iglice? weź zdejmij pokrywke gaźnika wyjmij pływak i włóż tam bezpośrednio wężyk i puść paliwa az na pełni sie całą komora i zamknij kranik ale wężyk zostaw w srodku i jak bedzie pełna sprawdź jaka reakcja gdyby sie wkręcał a paliwa zaczynało brakować otwórz kraniki i znowu napełnij itd. i jak bedzie sie wkręcał dłużej niż teraz albo jeszcze bedzie coś innego to pisz pomoge ci
24-03-2014, 22:36:37
iglice kupiłem dziś nową wraz z zabezpieczeniem , próbowałem na każdym, zmian większych nie było, obecnie mam na 3 od dołu,
Matinek-jak będe miał czas to ci napisze
Matinek-jak będe miał czas to ci napisze
25-03-2014, 22:48:15
Robiłeś dziś coś przy ogarku ?
25-03-2014, 23:14:06
Już troche silnik obczaiłem wszystko jest na dobrej drodze, udało mi się dziś ustawić perfekcyjnie zapłon, świeca kawa z mlekiem xD ale i tak to nie koniec problemów jest lepiej niż wczoraj ale dalej sie nie wkręca jak powinien. Gaznik czyszczony , przerwa na świecy ustawiona, a dalej jest nie tak. Podejrzewam filtr powietrza , chyba coś jest z nim nie tak, pokleiłem go więc powinien być szczelny
Filmik z pracy. Będe wdzięczny jak ktoś coś poradzi bo wszystko już próbowałem z porad powyżej
https://www.youtube.com/watch?v=FcatMat7...e=youtu.be
Filmik z pracy. Będe wdzięczny jak ktoś coś poradzi bo wszystko już próbowałem z porad powyżej
https://www.youtube.com/watch?v=FcatMat7...e=youtu.be