Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Romet Chart 210 Elektronik
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Zamówiłem kilka przedmiotów od motonetu:
-Tłok ZMD R1 38,50 mm
-Pierścienie R2 38,50 mm
-Gumy na lagi przednie od jawa 350
-Korek wlewu oleju od simsona (nie wiem czy bd pasował)
-Gumy na nóżki
-Uszczelka pod wydech od jawy 50
-uszczelka na końcówkę tłumika od simsona
-Linka gazu
-Linka sprzęgła
-Linka prędkościomierza
Jednak zamiast tłoka zmd zamówiłem tłok od hondy mb 50 39mm i głowice od simsona.
Wkurwia już mnie ten silnik w charcie cylinder oddałem do szlifu założyłem tłok od hondy mb i głowice od simsona przejechałem około 300m i wał stanoł.Rozpołowiłem silnik złożyłem i było wporządku przez 10 km, potem padł moduł kupiłem nowy od Bigsofta doszedł dzisiaj chart nie chciał odpalić z kopa to zacząłem go pchać i nie wiem dlaczego pękły pierścienie naszczęście cylek jest cały oprócz tego jeszcze 2 razy ścieło mi klina i dziś kopka nie odbija pewnie pękła sprężyna.Albo kupie silnik 027 za 150zł albo założe silnik chiński 4t 72cc od zipp pro 50 i będzie spokuj.
możesz mi sprzedać ten silnik Wink
Ooo, widzę że nie tylko ja miałem problemy z silnikiem w charcie jak zaczynałem przygodę z tym motorkiem.
Może ci się motor grzeje bo jest "za ciasny tłok" W moim charcie mam teraz nominał i jak kupowałem orginalne pierścionki to musiałem je spiłować dwa razy bo wcale nie chciały wejść i teraz motor jeździ przyzwoicie.
Ogółem musisz się troszkę namęczyć żeby charcik fajnie jeździł,ale na pewno dasz radę. Teraz składam drugi silnik i mam problem z nałożeniem kosy na to kółeczko co z wodzika wychodzi Tongue. W charcie są ciekawe a zarazem dziwne rozwiązania techniczne jak dla mnieTongue

P.S: a ta oponka z tyłu to orginalna opona STOMIL,bo chart na takiej oponie bardzo ładnie wygląda Big Grin
Tak to jest, jak silnik wymęczony, ja mam tłok z keewaya przy 50/4 na jednym pierścieniu i zapierdala. Zrób remont i sie ciesz, ale nie pchaj tam chiny, chcesz mieć taki silnik to kup se ogara/łosia...
Człowieku zrób to raz, a dobrze tak jak trzeba Wink Stanoł Ci wał to co rozpołowiłeś ruszyłeś go i od nowa na tym wale chciałeś jeździć? Jak wał złapało raz to już warto pomyśleć nad jego wymianą Smile Chart jest taki że trzeba umieć go zrobić podam Ci kilka przykładów Chartów ludzi których znam z forum Smile
*Chart MrF4k jeździ nim i jeździ, nawet dowiódł tego że jadąc na zlot dobrym Chartem nic sie nie stło, nie to co w Simsonie
*Chart użytkownika Kw112 też jeździł i nie słyszałem aby coś się z silnikiem mu działo, teraz ma co prawda LC dobrze zrobione i też śmiga pięknie i bezawaryjnie
*Mój Chart^^ Cały sezon (ok 4000km) Co zrobiłem z silnikiem? Serwiosowałem gaźnik i dałem filtr paliwa, no i niestety łożyska były wymieniane, ale nie ma co się dziwić, bo stare stały ok 10lat i dostały później dużą ilość km i nie wytrzymały
*Chart Damixa98 też nie słyszałem aby coś specjalnego mu się działo

Wymieniać dalej Big Grin To są przykłady dobrze zrobionych Chartów które śmigają aż miło Wink
Trzeba mieć podejście na spokojnie i przede wszystkim pojęcie, bawisz sie w tuningi a nie zrobiłeś porządnego remontu silnika i potem sie dziwisz Tongue
Wał Ci złapało czy co się z nim stało?
Jest tak jak wszyscy mówią, ten motorower ma już swoje lata i jego stan może być różny. Jak chcesz nim jeździć to musisz go zrobić raz a porządnie. To nie jest nowy motorower i takie usterki będą się zdarzać póki nie zrobisz porządnego remontu. Potem Chart odwdzięczy się bezawaryjną jazdą Smile
Ano jeszcze zapomniałem o Konradzie Chart21050 któremu też nic się nie działo oprócz dziadoskiego K60b Wink Zrób to tak jak trzeba, a nie się pier*** z tym Wink
Nie robiłem żadnego tuningu tylko zerwał mi się gwintw w głowgcy i nhe mogłem znaleźć tłoka zmd i dlatego tlok od hondy a głowica od sima.Wał nie stanoł tylko poprostu zblokowała się skrzynia.
to czemu pisałeś żę wał stanął? Ile dałeś za tłok?
Tak to jest jak się robi na odpierdol.
Wsadziłeś chiński tłok z innego silnika i się dziwisz że się pierścienie złamały.

Nie wróże dobrej przyszłości temu silnikowi z tobą.

Silnik 027 jest dobry, silnik w moim charcie ma przejechane około 10000km od nowości i nigdy nie był rozpoławiany ani cylinder wyjmowany, wszystko tak jak wyjechało z fabryki tłok, pierścienie, łożyska jedynie były wymienione tarcze sprzęgłowe.
Powtórzę jeszcze raz, jeżdzę 50/4 na tłoku od keewaya, chińskim, za 20zł... i nic, ten tłok i tak jest lepszy jak współczesne do rometów, więc dajcie spokój, może przy zakładaniu za bardzo rozgiął pierścienie i uszkodził je, bo akurat pierścienie to w tych tłokach są dobre.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Przekierowanie