Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Dlaczego kupiłeś Dellorto jeśli można wiedzieć ?
Podobno chart na nim mało pali, nie mogłem znaleźć nigdzie ładnego binga
I jak ten "nowy" silnik się sprawuje?
(11-01-2015 19:35:39)Stachu.G napisał(a): [ -> ]I jak ten "nowy" silnik się sprawuje?
Dobrze się jeździ, dzisiaj zrobiłem nim kilka km to jest ok, tylko w tym gaźniku dysza jest za mała (54) i na 3 nie ma takiej siły jak powinien ale w najbliższym czasie kupie dysze, i przy okazji załatwię linkę od ssania i rączkę jakąś bo na zimnym silniku gorzej jest go zapalić.
Bałbym sie na takich kołach rozpędzic.
Mimo ze chart jest dosyc lekki to te bębny są chyba mniejsze niz w komarze
Są naprawdę małe, ale mam nadzieje że będzie ok, jak na razie jest mały problem, zębatka charta ma większy rozstaw śrub, ale coś wymyślę.
Czy mógłbyś zmierzyć, i podać jaka jest odległość po przekątnej pomiędzy środkami otworów na zębatkę w tylnej feldze ? Sam posiadam podobne koła tylko od starszego mopeda Puch, i tu jest większy problem bo ma 6 otworów na zębatkę, i żaden gotowiec bez kombinowania nie pasuje. W Twoim przypadku przyjrzałbym się zębatkom od ogara 900 lub jakiegoś ATV. Co do hamulców to rzeczywiście trochę jest lipa bo są malutkie bębny, lecz na upartego mogłaby wpaść tarcza na przód i zawsze to bezpieczniej przy hamowaniu
No właśnie też mam problem z tą zębatką chartowską.
U mnie jest coś takiego
Zębatka
Wymiary na obrazku zgadzają się .
nie sa cieniutkie te koła ?
Oj, ciężko będzie z hamowaniem
To kup inną i po problemie
Chcę zrobić taką żeby jeździć na razie, niedługo kupie od jakiegoś chińczyka zębatkę około 46-50 zębów.
Ale jak myślicie jeśli tak ją zetnę to wytrzyma?
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13