(13-03-2014 19:32:01)motomaniak napisał(a): [ -> ]jak chces zmaluj olejną to ci będzie pękać i będzie jeszcze gorzej wyglądać
Co ku*wa pękać i gorzej wyglądać ? dobrze przygotowana powierzchnia pod malowanie i wychodzi ładnie,i wygląda tez ładnie,może nie ma tego połysku co akryl ale tez ładnie wygląda,a będziesz kompresorem malował ?
Polecam renolaka od Nobilesa. U mnie na ruska użylismy 3l pokładu czerwonego, 3l renolaka czerwonego, 0,5l podkladu szarego na koła i 0,5l renolaka dedykowanego do felg. Jeden litr czerwonego renolaka ok 40zł.
Jak narazie efekt jest super, nic nie pęka ani się łuszczy a lakier ma połysk jak zaraz po malowaniu.
(13-03-2014 20:35:56)kamil97 napisał(a): [ -> ]Polecam renolaka od Nobilesa. U mnie na ruska użylismy 3l pokładu czerwonego, 3l renolaka czerwonego, 0,5l podkładu szarego na koła i 0,5l renolaka dedykowanego do felg. Jeden litr czerwonego renolaka ok 40zł.
Jak narazie efekt jest super, nic nie pęka ani się łuszczy a lakier ma połysk jak zaraz po malowaniu.
też miałem chrapkę na renolaka od Nibilesa ale zależało mi na kolorze strażackim a taki akurat kosztował 76 zł/l więc podziękowałem,
Swoją drogą aż tak dużo poszło ci tej farby ?
Mam nadzieje że mi 1l starczy na to co przedstawione na zdj + silnik
Pracę jak zwykle pełną parą, spieszę się na sezon chce wypróbować tą maszynę
Dzisiaj małe zakupy :
Łożysko z wyprzęgnikiem
I farba bardzo polecana, podobno do ciąnika najlepsza, z połyskiem, odporna na zadrapania i obicia, zabezpiecza przed rdzą i nie potrzebuje podkładu więc coś dla mnie
W wolnej chwili zacząłem składać ciągnik w całość, skrzynie niby zrobiłem, ale strasznie ciężko wchodzą biegi, może jak zaleje olejem to się rozrusza
Dużo jeszcze jest pierdołek do kupienia a $ brak
Teraz sobie przypomniałem że 3 l lakieru czerwonego 1l podkladu czerwonego dlatego że był malowany 3 razy lakierem.
chlorokauczuk nie potrzebuje kolejnych warstw więc myślę że stykanie
co do ciasno wchodzących biegów to popuść ten dekielek z kulkami i sprężynkami ,tak na 2 mm od obudowy i zobacz czy biegi lżej wchodzą ,jak będą lżej to można tam dorobić uszczelkę ,ale bez przesady z grubością bo będą biegi wyskakiwać.
no to widzę że szykujesz się do malowania
(13-03-2014 23:03:21)grzesiek27 napisał(a): [ -> ]co do ciasno wchodzących biegów to popuść ten dekielek z kulkami i sprężynkami ,tak na 2 mm od obudowy i zobacz czy biegi lżej wchodzą ,jak będą lżej to można tam dorobić uszczelkę ,ale bez przesady z grubością bo będą biegi wyskakiwać.
dobry pomysł, jutro na pewno spróbuje
Masz piwko za to
jak bym osobiście zamontował orginał ale wybór pozastaje tobie,
(14-03-2014 22:52:52)hubert177 napisał(a): [ -> ]jak bym osobiście zamontował orginał ale wybór pozastaje tobie,
rozchodzi się o przełączniki czy o maskę ?
ja bym założył oryginalną bo ładniejsza
(14-03-2014 23:13:04)grzesiek27 napisał(a): [ -> ]w orginalnej będzie jakoś bardziej twarzowo wyglądał,tutaj gość włożył też większy silnik i przedłużał maskę i nawet mu to wyszło http://www.youtube.com/watch?v=kgLiFo5Sqfc
zdolności blacharskich nie mam ale może coś z tego będzie
A jak oceniacie przełączniki pod kierownicą ?
(13-03-2014 23:03:21)grzesiek27 napisał(a): [ -> ]co do ciasno wchodzących biegów to popuść ten dekielek z kulkami i sprężynkami ,tak na 2 mm od obudowy i zobacz czy biegi lżej wchodzą ,jak będą lżej to można tam dorobić uszczelkę ,ale bez przesady z grubością bo będą biegi wyskakiwać.
Dzisiaj zrobiłem tak jak mówiłeś, zrobiłem podkładkę z okładki twardego zeszytu i od razu biegi zaczęły lżej wchodzić