Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Motorynka AM6
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
A jakieś sugestie? Silnik AM6 jest jak silnik Dezameta (akurat mogłem podejżeć i zobaczyć) więc na pewno się zmieści. Zastanawiałem się, aby jak wyżej pisali chłodnicę dać na bagażniku, a przewody od niej poprowadzić pod zbiornikiem. Z tym, że nie wiem jak by wyglądało wzmocnienie ramy, bo motorynka wygląda na delikatniejszą, aczkolwiek wiem, co z nimi robiono (ile osób jeździło itd) i nadal one dawały radę. Do AM6 potrzebne jest mocowanie u dołu, gdyż ten silnik nie ma mocowania od góry. Planuję kupić silnik na prądnicy, bez akumulatora, więc dodatkowy element jest już mniej. Poniżej dodaję link do prowizorycznego projektu. Wszystko jest podpisane. Niestety niepotrzebnie "pomalowałem" ramę i stąd te czarne kreski. Gabarytowo, bo wyliczeniu proporcji, wyszło mi, że na tym obrazku silnik powinien być mniej więcej takiej wielkości jak poniżej. Pod spodem widać kilka wystających elementów ze zwykłego Dezameta. http://imageshack.com/a/img191/5511/2w0f.jpg
P.S Żeby nikt się nie czepiał o prawa autorskie: zdjęcia zapożyczyłem z google i "udoskonaliłem" je w paincie.
Niepodpisana strzałka wskazuje chłodnicę, a przewody są na zielono. Nie mam wyobrażenia. Może ktoś wie jak powinno to wyglądać? No i czy ogar czy motorynka jaki kolor. Chcę czarną ramę, ale reszta nie wiem jaka. Czarno-biały? Czarno-zielony? A może coś z niebieskim czy bordowym? I jaki bak preferujecie: okrągły czy kwadrat?
Odpuść z motorynką. Najmniejsze co by szło przerobić to polo czy kadet.
Skoro masz ogara lub musiałbyś drugiego kupić to go kup. Może nawet w wersji t1 bo większe koła.
W tej sytuacji to i tak bez różnicy :> Najpierw muszę mieć jakieś wyobrażenie. Na chwilę obecną to i tak tylko plany, ale chcę je jakoś zrobić, aby się potem ich trzymać. I co do koloru, to jaki? Miałem kiedyś motorynkę granatową i ładnie wyglądała, ale na ogara nie wiem jaki, bo czarno-pomarańczowy to tak sobie mi się podobał, ale nie był zły.
Koła rometowskie się szybko rozpadną, przy 80 - 90 km/h uginają się na zakrętach Smile
Nie powiedziałbym.... Lincoln - chłodnica nie może być za silnikiem! Przynajmniej jeśli chodzi o AM6 - nie może być chłodzenie pasywne, jest to silnik 2T i chyba nie muszę tłumaczyć, co do znaczy dla takiego silnika... Jeśli zdecydujesz się na taki zabieg, to obieg powietrza musi zostać wymuszony, chociażby poprzez wiatraczek na chłodnicy. Po to się montuje chłodnice z przodu, żeby wydajnie wytracała ciepło, a jak zamontujesz ją z tyłu, to nie dość, że efektywna powierzchnia chłodnicy jest przykryta przez siedzenie, to jeszcze jak usiądziesz na taką motorynkę, to chłodnicy będzie ciężko "wychłodzić" silnik. Fajnie, że zabierasz się za taki projekt - ale motorynka jest na to za mała...
Hmm. Chyba jestem zbyt uparty i nie dam sobie przetłumaczyć Tongue A więc zostanę na 90% przy motorynce. A więc: Jak w niej zamontować licznik (zwykły ze wskazówką, a nie rowerowy). Jestem skłonny podjąć się każdej przeróbki.
Widziałem je wszystkie :>
Siema mam taki proble chcialbym sobie zalożyc licznik rowerowy do motorynki tej która jest na zdj i nwm czy będzie pasowalo. Napiszczie czy będzie pasowało i jak to załozyć

PS: proszę o szybką odpowiedź Big Grin
Tak.
Nie.
Może.
Nie wiem.
Możesz powtórzyć pytanie?
(31-07-2015 17:23:06)nie_mientki napisał(a): [ -> ]Tak.
Nie.
Może.
Nie wiem.
Możesz powtórzyć pytanie?

k***aaaa, ignaś style...
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie