SX to była najbogatsza wersja, ale w Elegantach. W FLach istniały tzw. Pakiety i wychodzi na to, że Maluch Błażeja jest w czwartym, najlepszym pakiecie i być może właśnie on nazywany był tym "Bis Pakietem".
Może tak: zobacz, czy ma maglownicę i czy numery nadwozia zaczynają się na SUF czy ZFA. Jak ZFA, to znaczy że eksportówka
(25-11-2013 01:15:41)MichalSR50 napisał(a): [ -> ]SX to była najbogatsza wersja, ale w Elegantach. W FLach istniały tzw. Pakiety i wychodzi na to, że Maluch Błażeja jest w czwartym, najlepszym pakiecie i być może właśnie on nazywany był tym "Bis Pakietem".
Kiedyś znajomy miał 126p FL. Właśnie wersję już na full wypasie tj. uchylne tylne szyby, pasy z tyłu, przednie fotele z zagłówkami, materiałowe obicia boczków, siedzień i kanapy, a do tego maglownica i kierownica z BIS'a. Na mfk126p powiedziano mi że to wersja SX, stąd też takie moje stwierdzenie. Dodam też, że sam nie raz widziałem maluchy w tej samej wersji wyposażeniowej (łącznie z kierą i maglownicą BISowską) zarówno na żywo, jak i w necie. Także 126p Błażeja może i jest w BIS Pakiecie, ale brakuje mu maglownicy i kierownicy z BIS'a.
A moze to wersja robiona za dopłatą ? Jest taka mozliwosc
Maluszek najprawdopodobniej pojdzie do lakiernika albo na wyciagniecie tej wgniotki nad prawa tylna lampa bezinwazyjnie albo na malowanie elementu. Mam najlepszego lakiernika i najlepsza mieszalnie wiec polozone bedzie tak jak w fabryce. [/php]
(25-11-2013 07:03:16)Błażej napisał(a): [ -> ]A moze to wersja robiona za dopłatą ? Jest taka mozliwosc
Raczej nie. Wszystko jest jakby z jednej wersji wyposażeniowej. Być może akurat twój egzemplarz był zubożony o maglownicę i kierownicę, albo zwyczajnie jest to inny, nieco uboższy pakiet.
Ubolewać nie ma nad czym, bo w zasadzie to nie wiem jak innym, ale mnie kierownica FL'a bardziej się podoba
EDIT: Dobrze widzę, czy ty nie masz zagłówków w przednich fotelach? W FL'ach standardowo ich nie było, ale w tym najbogatszym pakiecie już były. Dodam też, że nie były one czarne (jak w elegantach), tylko szare. W razie co mam właśnie taki fotel z tym szarym zagłówkiem, to mogę kiedyś cyknąć foto, choć myślę, że w necie takich nie brakuje.
No sa bez zagłowkow, ale moze byc wersja jaka sobie chce. Liczy sie idealny stan i to, ze kupilem go z pewnych rak od osoby dbajacej o niego jak o dziecko. Za to bedzie sie odwdzieczal bezawaryjnoscia na drogach polski albo innego panstwa.
Quake, na odwrót - Eleganty miały szare, FLe czarne zagłówki
FSM to fabryka cudów. Istniały Maluchy tzw. Przejściówki między ST a FLem. Tutaj mamy pełnowymiarowego FLa, ale może i mieć braki w wyposażeniu, bo najlepszy pakiet musiał posiadać już zagłówki na materiałowych siedzeniach.
Debatować można długo o tym, ale najważniejszy, jak powiedział Błażej, jest stan utrzymania, nie pierdółki. Z takiego samego założenia kupiłem swojego - wersja totalna bieda, ale nie zwracałem na to uwagi i sobie sam doposażyłem
(25-11-2013 15:17:19)Błażej napisał(a): [ -> ]No sa bez zagłowkow, ale moze byc wersja jaka sobie chce. Liczy sie idealny stan i to, ze kupilem go z pewnych rak od osoby dbajacej o niego jak o dziecko. Za to bedzie sie odwdzieczal bezawaryjnoscia na drogach polski albo innego panstwa.
I o to właśnie chodzi
Jak dbasz tak masz.
(25-11-2013 21:15:30)MichalSR50 napisał(a): [ -> ]Quake, na odwrót - Eleganty miały szare, FLe czarne zagłówki
FSM to fabryka cudów. Istniały Maluchy tzw. Przejściówki między ST a FLem. Tutaj mamy pełnowymiarowego FLa, ale może i mieć braki w wyposażeniu, bo najlepszy pakiet musiał posiadać już zagłówki na materiałowych siedzeniach.
Debatować można długo o tym, ale najważniejszy, jak powiedział Błażej, jest stan utrzymania, nie pierdółki. Z takiego samego założenia kupiłem swojego - wersja totalna bieda, ale nie zwracałem na to uwagi i sobie sam doposażyłem
Generalnie FL'e nie miały zagłówków w fotelach, a jak miały te z tego wspomnianego przeze mnie pakietu. A one z tego co pamiętam są ciemnoszare. Za to w elefantach kojarzą mi się czarne. Ale to też może zależy od wersji, bo tak samo zderzaki w jednych el'ach były czarne a w innych szare.
Co do przejściówek ST/FL, to bardzo dobrze o nich wiem
Produkowane w latach 85-88, ze względu na spory zapas pozostałych części blacharskich od ST. Tam to każdy egzemplarz był "indywidualny" xD
I również zgodzę się z twoimi ostatnimi słowami. Choć swoją drogą chętnie bym poczytał o tym ile było tych pakietów wyposażeniowych i jak one wyglądały.
Zobacz sobie na pierwszych stronach tematu o moim Maluchu zdjęcia wnętrza - tam widać zagłówki, są "bardziej" szare. FLe miały czarne ze względu na czarne boczki i fotele (Eleganty miały szare). Moim zdaniem też ładniej się komponowały z materiałową tapicerką, którą posiada Maluch Błażeja
Możliwe że masz rację
Kojarzę też, że widywałem skajowe, czarne fotele z chyba czarnymi zagłówkami i to bodajże w elegantach. Ale wiesz, pamięć słaba
A co do zagłówków w FL'u, to w wolnej chwili, jak nie zapomnę to sprawdzę kolor zagłówka w tym fotelu z "SX'a". Ostatnio nawet chyba na to patrzyłem, ale był zazieleniony ze względu na to, że kiedyś malowałem w piwnicy ogara
Maluszek jeździ jak strzała. Dziś wyprowadziłem go, pięknie śmiga. I jednak daję radę wrzucać 1 bieg. Odpowiednio nogę ustawisz sobie i jedziesz
Maluszek został przerejestrowany. Czarnych blach nie zdałem bo powiedziałem, że je ktoś kiedyś ukradł za komuny
Dostałem fajny numer TSK 06669
Coś mi świtało że jest szansa zostawić na czarnych, ale jednak nie-to było w przypadku braku miejsca na przeglądy w dowodzie. Zmiana właściciela niestety już do tego zmusza.
No, ale prawidłowo że sobie je zostawiłeś.
Nie musiałeś spisywać żadnego oświadczenia o zaginięciu tablic?
Ja miałem tablice z lubelskiego to i tak mi zwisały. Zamówiłem repliki numerów z mojego miasta i jest o wiele lepiej
Napisałem. Do wiezienia nie pojde przeciez