02-11-2013, 23:00:56
02-11-2013, 23:14:44
Daj błotnik od zippa pro 50/rometa rr50/zippa xrace. I daj 125 od razu, jak szaleć to szaleć : D
02-11-2013, 23:31:42
(02-11-2013 23:14:44)Latos napisał(a): [ -> ]Daj błotnik od zippa pro 50/rometa rr50/zippa xrace. I daj 125 od razu, jak szaleć to szaleć : D
Nad silnikiem się jeszcze zastanawiam Zapomniałem napisać że jeszcze będzie chłodnica oleju do tego
Co do błotnika jest on jednocześnie nadkolem i mocowaniem tylnego światła (jeden element ) więc mogę go skrócić, albo uciąć całkowicie i dorobić mocowanie z blachy
03-11-2013, 00:05:36
Co do przeróbki tyłu pomysł jak najbardziej na tak, oryginalny błotnik szpeci. Zobacz jak ja w C1 mam wykonane
Nie czaje jak mozesz łancuch zerwać i to jeszcze przy tej mocy ,ja mam 125cc i chiński łańcuch i naprawde nie wiem co trzeba by robić aby to zerwać , w życiu mi sie to jeszcze nie zdarzyło a nie raz wyrywałem na gume i wgl
Nie czaje jak mozesz łancuch zerwać i to jeszcze przy tej mocy ,ja mam 125cc i chiński łańcuch i naprawde nie wiem co trzeba by robić aby to zerwać , w życiu mi sie to jeszcze nie zdarzyło a nie raz wyrywałem na gume i wgl
03-11-2013, 00:36:42
(03-11-2013 00:05:36)MrF4k napisał(a): [ -> ]Co do przeróbki tyłu pomysł jak najbardziej na tak, oryginalny błotnik szpeci. Zobacz jak ja w C1 mam wykonane
Nie czaje jak mozesz łancuch zerwać i to jeszcze przy tej mocy ,ja mam 125cc i chiński łańcuch i naprawde nie wiem co trzeba by robić aby to zerwać , w życiu mi sie to jeszcze nie zdarzyło a nie raz wyrywałem na gume i wgl
Właśnie też nie wiem jak to się mogło stać, normalnie go smarowałem i wgl. przejechane niecałe 500km na nim. Ogniwo puściło z jednej strony i zleciał z zębatki ( nie zerwał się do końca) Nie dało się na nim już jechać. Wymieniłem ten element i śmigam dalej No właśnie ten błotnik to najgorszy element tego motoroweru xD
03-11-2013, 00:40:14
(03-11-2013 00:36:42)chart21050 napisał(a): [ -> ]Tak to ładnie napisałeś że aż sb zaznaczyłem . Jak tylko zobaczyłem go na zdjęciach Mówiłem że błotnik jest ch*** . A na żywo ten błotnik wygląda jeszcze gorzej,Kup jakiś inny . Tak to bardzo Ładny i schludny Motorower,Podoba mi się .(03-11-2013 00:05:36)MrF4k napisał(a): [ -> ]Co do przeróbki tyłu pomysł jak najbardziej na tak, oryginalny błotnik szpeci. Zobacz jak ja w C1 mam wykonane
Nie czaje jak mozesz łancuch zerwać i to jeszcze przy tej mocy ,ja mam 125cc i chiński łańcuch i naprawde nie wiem co trzeba by robić aby to zerwać , w życiu mi sie to jeszcze nie zdarzyło a nie raz wyrywałem na gume i wgl
Właśnie też nie wiem jak to się mogło stać, normalnie go smarowałem i wgl. przejechane niecałe 500km na nim. Ogniwo puściło z jednej strony i zleciał z zębatki ( nie zerwał się do końca) Nie dało się na nim już jechać. Wymieniłem ten element i śmigam dalej NO WŁAŚNIE TEN BŁOTNIK TO NAJGORSZY ELEMENT TEGO MOTOROWERU xD
03-11-2013, 10:00:14
(03-11-2013 00:40:14)Stasiek napisał(a): [ -> ]Ale po co kupować inny błotnik jak mozna tylko rejestracje przymocować na płaskowniku i lekko podgiąć i już bedzie lepiej.(03-11-2013 00:36:42)chart21050 napisał(a): [ -> ]Tak to ładnie napisałeś że aż sb zaznaczyłem . Jak tylko zobaczyłem go na zdjęciach Mówiłem że błotnik jest ch*** . A na żywo ten błotnik wygląda jeszcze gorzej,Kup jakiś inny . Tak to bardzo Ładny i schludny Motorower,Podoba mi się .(03-11-2013 00:05:36)MrF4k napisał(a): [ -> ]Co do przeróbki tyłu pomysł jak najbardziej na tak, oryginalny błotnik szpeci. Zobacz jak ja w C1 mam wykonane
Nie czaje jak mozesz łancuch zerwać i to jeszcze przy tej mocy ,ja mam 125cc i chiński łańcuch i naprawde nie wiem co trzeba by robić aby to zerwać , w życiu mi sie to jeszcze nie zdarzyło a nie raz wyrywałem na gume i wgl
Właśnie też nie wiem jak to się mogło stać, normalnie go smarowałem i wgl. przejechane niecałe 500km na nim. Ogniwo puściło z jednej strony i zleciał z zębatki ( nie zerwał się do końca) Nie dało się na nim już jechać. Wymieniłem ten element i śmigam dalej NO WŁAŚNIE TEN BŁOTNIK TO NAJGORSZY ELEMENT TEGO MOTOROWERU xD
03-11-2013, 12:49:10
MrF4k Obejrzałem twojego C1, to mocowanie rejestracji kozacko wygląda też pomyślę nad czymś takim
17-11-2013, 20:40:41
Up. a konkretnie rozpoczęcie przerwy zimowej spowodowane... ŚNIEGIEM...
Przebieg na dzień dzisiejszy 14800km... Przejechałem 1900 km Bez awarii
Umyłem sprzęcik
No i w końcu pada.... http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/03a4...09c0d.html
LWG !! Będę wstawiał jakieś foto z prac ale nie za dużo Do wiosny chłopaki
Przebieg na dzień dzisiejszy 14800km... Przejechałem 1900 km Bez awarii
Umyłem sprzęcik
No i w końcu pada.... http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/03a4...09c0d.html
LWG !! Będę wstawiał jakieś foto z prac ale nie za dużo Do wiosny chłopaki
17-11-2013, 20:57:30
A u mnie jeszcze nie pada... ale możę dojdzie w końcu z Mińska do Garwolina nie daleko
GB fajne ale jakoś tego typu motorki nie są w moim guście
GB fajne ale jakoś tego typu motorki nie są w moim guście
Pompuś
18-11-2013, 19:09:54
Bardzo fajny. Tez mam chinola i sam przyznaj.. Nie da się jeździć na 50-tce chińskiej. Moim na 2-jce musiałem pod największą górę podjeżdżać... Ale na prostej i jak jedziesz sam to nawet nawet.
Powodzenia i bezawaryjności życzę.
Powodzenia i bezawaryjności życzę.
18-11-2013, 20:14:49
(18-11-2013 19:09:54)pimpek-M2 xD napisał(a): [ -> ]Bardzo fajny. Tez mam chinola i sam przyznaj.. Nie da się jeździć na 50-tce chińskiej. Moim na 2-jce musiałem pod największą górę podjeżdżać... Ale na prostej i jak jedziesz sam to nawet nawet.
Powodzenia i bezawaryjności życzę.
Duże górki masz, mój spokojnie sobie podjeżdża na 4 biegu, pod wiadukty i wgl
02-12-2013, 19:04:51
Dosyć powoli ale prace idą do przodu. Wracam ze szkoły średnio o 4-5, lekcje, nauka i nie mam czasu siedzieć przy moto, a w weekendy mam inne zajęcia , niestety to nie gimbaza.
W miedzy czasie:
*Zmieniłem przerywacz, na przystosowany pod ledy
* Zmieniłem trochę wygląd tyłu mojego sprzęta
* Przygotowane są do założenia amortyzatory od MZ z 3 stopniową regulacją
Więc tak to się prezentuje. Wydech już praktycznie wykitował. Walę jakiegoś przelota na jego miejsce, czekam tylko na trochę wolnej kasy
W miedzy czasie:
*Zmieniłem przerywacz, na przystosowany pod ledy
* Zmieniłem trochę wygląd tyłu mojego sprzęta
* Przygotowane są do założenia amortyzatory od MZ z 3 stopniową regulacją
Więc tak to się prezentuje. Wydech już praktycznie wykitował. Walę jakiegoś przelota na jego miejsce, czekam tylko na trochę wolnej kasy
02-12-2013, 20:24:29
Już inaczej, ale nie wiem, czy nie gorzej. Właśnie tu jest przesrane, bo wiadomo, że trzeba coś z tym zrobić, ale nie wiadomo co hehe
03-12-2013, 22:34:19
W sumie to zaryzykowałem ucinając ten błotnik i szczerze nie żałuje... Nadało to charakteru, fajnie wygląda