(24-08-2015 21:02:18)Latos napisał(a): [ -> ]Cały czas 72? Czy eksperymentowałeś z 88?
U mnie tak samo, nie mam za bardzo nawet w temacie co napisać bo tylko jeżdże i nic nie robie ani sie nic nie dzieje za bardzo
Jeżdżę na 72cm3, a cylek 88cm3 mam stoczony i gotowy do założenia. Tyle, że trzeba to teraz wszystko przymierzyć i zobaczyć jak się ułożyło, milimetry i rozrząd będzie zbyt napięty, co za tym idzie zaraz pompę oleju będę miał do wymiany. Jak będę miał trochę więcej wolnego czasu to przy tym posiedzę i złoże bo sam jestem ciekawy jak to będzie chodziło
Na razie odpukać nie ruszałem silnika od zimy ( wymieniłem tylko łańcuszek rozrządu ) i wszystko się dobrze sprawuje. Zawory szczelne, kompresja jest jak była
Siema wiesz co może być nie tak z Fmb że dymi w okolicach świecy z głowicy? I ogólnie dymi i bierze olej w dużych ilościach.. Co może być winne twoim zdaniem? Pierścienie, a może uszczelniacze?
(24-08-2015 23:10:07)Paweł96 napisał(a): [ -> ]Siema wiesz co może być nie tak z Fmb że dymi w okolicach świecy z głowicy? I ogólnie dymi i bierze olej w dużych ilościach.. Co może być winne twoim zdaniem? Pierścienie, a może uszczelniacze?
Stawiał bym raczej na uszczelkę pod głowicą, szczególnie, że dymi z okolicy głowicy.
Wymienialiśmy z kumplem na 72 i dana była nowa uszczelka
Jak się lata tym sprzętem? Bo jutro jade takiego oglądać
Jestes w bdg? Jutro sie mozemy umowic to dam ci sie gaznac to bedziesz wiedzial
Jeśli chodzi o dupowóz to spełnia znakomicie swoją funkcję
Mało pali, rzadko kiedy się psuje, fajnie wygląda i całkiem dobrze się nim jeździ. Prowadzi się już bardziej jak motocykl niż jak motorower
Kupił bym go drugi raz xD
Siemanko
Ostatnio trochę grzebałem przy Gb. Wpadło 88cm3 które po 400 km wywaliło uszczelkę pod głowicą xD Osiągi Gpsowe 96km/h myślę, że można by było to poprawić przełożeniami. Trochę mniejszy but z dołu w porównaniu ze 110cm3, ale potem nadrabiało
Myślę, że był to ostatni grubszy mod w moim motorowerze. Powód ?
Pozdro
Powiedz mi gdzie dorwales 88cm? Mam u siebie totalną serię 50 i dla mnie to w miejscu stoi, a szukam jakiegoś pół środka na jeden sezon żeby go wzmocnić
Wysłane z mojego LG-V490 przy użyciu Tapatalka
Trzeba stoczyć cylinder od 110 o 4,1 mm i jest 88.
Uu, a czo to za kosiara?
I co powiesz ciekawego o 88? Co robiłeś, jaka głowica, jaki łańcuch rozrządu, od której strony toczyłeś?
Jeszcze zapomniałem, fajne zdjęcie to ostatnie co na nim siedzisz
Latos Dzięki
Kosiara to oczywiście Honda Civic, 3 drzwiowy hatch
Co do 139fmb Szczerze to nie wiem ile dokładnie było stoczone. Początkowo chyba 4,1mm, ale potem zostało jeszcze zebrane trochę materiału. Głowica była od mojej 72cm3. Łańcuszek nie był ostro napięty, tym bardziej, że założyłem używany po przebiegu 13 tyś
Wszystko stoczone było od strony głowicy, potem poprawione tylko te zagłębienia na oringi. Wywaliło uszczelkę bo, cylinder był krzywo stoczony, albo na tej głowicy od 72 i po stoczeniu była zbyt duża kompresja i wywaliło uszczelkę ( uszczelka pod 110cm3)
KubaBDG Jak chcesz więcej mocy na sezon to 72cm3 w zupełności wystarczy. Takie 88cm3 to niestety cała masa prób i przeróbek, żeby to chciało chodzić. Fakt faktem idzie jak nie jedna 110, albo i trochę lepiej
A jaka to wersja tego Civica?
Co tam masz za silnik itp?
stqc Udało się dorwać dosyć ciekawy egzemplarz, muszę trochę przy nim popracować, ale będzie dobrze
Jest to wersja Comfort, ma klimę, elektryczne szyby, pełną regulację foteli, ABS i poduchy powietrzne. Silnik 1.4 75koni do rozblokowania na 90. Rocznik 99 czyli tak zwany polift ( 3 drzwiowy) w rzadko spotykanym kolorze Milano Red
Po ponad dwóch latach jazdy, nadszedł czas na pożegnanie. GB Sprzedany