Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: JAWA 355 250 1958 rok Renowacja
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Jakbyś ją rejestrował na unikata to się podziel wrażeniami, bo ja też papierów nie mam a i pomysłu na rejestrację także. Wink
Znalazłem już numery do najbliższego rzeczoznawcy jutro dzwonię i dowiem się co i jak.
A próbowales nalac do cycka trochu paliwa? Wtedy moze by zagadała
(01-09-2013 22:49:52)mlody191 napisał(a): [ -> ]A próbowales nalac do cycka trochu paliwa? Wtedy moze by zagadała

Paliwa do cycka? rozjebany

Różne błędy się zdarzają, ale ten mnie rozwalił. Big Grin
Aż oplułem monitor rozjebany .Wczoraj była niedziela i nie chciałem sie szarpać ale wykorzystam te metode jak nie pomoże czyszczenie gaźnika.
Gaźnik rozebrałem wyczyściłem porządnie teraz chyba będzie chciał działać. Mam pytanie do czego są 3 śruby na samym dole gaźnika wykręciłem je ale nic poza tym?? Dzwoniłem dzisiaj do rzeczoznawcy bardzo miły pan wszystko mi wytłumaczył i tak z powodu ze nie mam dowodu i tablicy muszę udać się do wydziału komunikacji o zaświadczenie o wyrejestrowaniu i wpisie w archiwum( muszę mieć upoważnienie od właściciela ) z tym dokumentem na przegląd i do rzeczoznawcy on wystawiam opinie musi być 75% oryginału. Z takim kompletem dokumentów do wydziału komunikacji i powinni zarejestrować. Aha opisana sytuacja dotyczy unikatu a jeśli miał by być zabytek to trzeba jeszcze wyrobić książkę zabytku i wpisać do rejestru zabytków. Koszty na unikat to oko 400-500zl a zabytek 900-1000zl wiec warto przemyśleć.
(31-08-2013 22:04:23)sstasiek napisał(a): [ -> ]Witam wszystkich dzisiaj stałem się właścicielem Jawy 250. Stan obecny jest na fotkach nie wiem czy odpala ale bede sie starał ją uruchomić. Nie mam papierów ale będę ja rejestrował jako zabytek lub unikat. Siedzenie do niej posiadam ale jest zgniłe będzie nowe. Plan remontu jest taki rozebrać całość i wtedy będę oceniać co trzeba zrobi i wymienić. Na pewno będzie trzeba coś oddać do niklowania. Blachy są w dobrym stanie i nie będzie problem je wypolerować będzie oryginał lakier. Oceniajcie i czekajcie na postęp prac. Jeśli doczytaliście do końca to dziękuje.

zaraz jestem
(02-09-2013 20:43:27)sstasiek napisał(a): [ -> ]Koszty na unikat to oko 400-500zl a zabytek 900-1000zl wiec warto przemyśleć.

Te koszty, to całkowite, razem z opłatami w WK i przeglądem? Za opinię, że pojazd unikatowy powinien wziąć 150-200zł.
Tak to jest łączna suma chyba? Undecided
Dżawa ożyła wspólnie z sąsiadem (GRADO) uruchomiliśmy ją. Wystarczyło czyszczenie gaźnika i platynek i dała głos ładnie chodzi i jestem o krok dalej do przywrócenia jej do ruchu teraz będzie wielkie rozbieranie wszystkiego czyszczenie i zabawa w naprawę. Rano jak wrócę z nocki postaram się wrzucić filmik z odpalenia.
Fajnie pracuje!
Powodzenia przy pracach Wink
Rzeczywiście ładnie chodzi ważne ze odpala Wink
Czy ktoś zna może kod czerwonego lakieru ??
ja nie mam Tongue w sobote wolne mam to przydrepcze i coś przy niej podziałamy
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Przekierowanie