Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: JAWA 355 250 1958 rok Renowacja
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Trochę tel za blisko trzymałem i tak wyszło niestety
Faktycznie jest taki moment, że dość długo nie schodzi z obrotów...

Kalkulatorem nagrywałem kiedyś, ale generalnie moja 250 tak pracuje: http://www.youtube.com/watch?v=WaS852BiHLg
Nie uważam żeby schodziła normalnie, jak przeciętny motocykl, z tych swoich obrotów, bo podczas jazdy w mieście często trzeba podjechać kawałek do przodu - dodać odrobinę gazu... Potem drze papę ten silnik przez kolejne kilka sekund, mimo że dawno zatrzymałem się...

Swoją drogą myślałem że u mnie mocno pierścienie dzwonią, ale nie... Big Grin
Jurek_j wydaje mi się że u Ciebie ona jakoś dłużej schodzi z obrotów niż u mnie.
Bierz pod uwagę, że podczas nagrywania filmiku wolne obroty nie były ustawione - wraz z ostatnimi sekundami filmiku silnik gaśnie.
W jakim stanie jest u ciebie przepustnica? Nie jest mocno porysowana? Nie ma luzów? Kopułka przepustnicy dokręcona? Bo chodzi tak, jakby miała deczko więcej powietrza niż powinna.
Wszytko fajnie ale ma ktoś pomysł na to? Tak myślę może gdzieś lewe powietrze łapie
Przepustnica jest w dobrym stanie nie ma głębokich rys luzu nie ma iglica ma delikatny luz wsuwalem palec po zdjeciu gumy ale przepustnice musialem troszkę podnieść. Obroty są ustawione na koniec filmu wyjąłem kluczyk
(14-11-2014 20:55:05)jurek_j napisał(a): [ -> ]Bierz pod uwagę, że podczas nagrywania filmiku wolne obroty nie były ustawione - wraz z ostatnimi sekundami filmiku silnik gaśnie.

I tak naprawdę nie wiadomo gdzie się kończy schodzenie z obrotów….

Stasiek, napisz czy podczas remontu ruszałeś silnik,gaźnik? Jak chodziła przed remontem?
Remontu silnika nie robilem z braku funduszy remont zaczne po zarejstrowaniu. Jawa chodzila nawet dobrze jedynie wyczysculem z syfu gaznik. Moze zakupic jakis zestaw regeneracyjny do gaznika dysze iglice itp

Aha filmik przed remontem https://m.youtube.com/watch?v=VyWtU8rbksA
Do tego gaźnika co masz założony to nic już nie dostaniesz, zresztą współcześnie produkowane części nie są najlepszej jakości. Odkręcałeś gaźnik do czyszczenia?
Tym pytaniem to mnie troszke nie doceniles i lekko obraziles ale rozumiem chciales sie upewnic. Tak odkrecalem gaznik wszystkie mozliwe srubki dysze itp przedmuchalem sprezonym powietrzem i wyplukalem wszytko w benzynie.
Karol jak chcesz to mogę załatwić gaźnik, tylko nie wiem czy jest kompletny Wink
(15-11-2014 23:13:22)sstasiek napisał(a): [ -> ]Tym pytaniem to mnie troszke nie doceniles i lekko obraziles ale rozumiem chciales sie upewnic. Tak odkrecalem gaznik wszystkie mozliwe srubki dysze itp przedmuchalem sprezonym powietrzem i wyplukalem wszytko w benzynie.

Przepraszam jeżeli tak to odebrałeś, nie miałem niczego złego na myśli.
Bylo by super nawet na potrzeby testow i zobaczyc czy moj jest do du.. Czy nie
Wiem ze nie miales nie jestem osoba ktora sie takimi pierdolami przejmuje
Ogólnie te gaźniki z prostokątną komorą pływakową (Jikov 2926) są do d…. Metal nie wytrzymuje próby czasu i kruszeje, powstają pęknięcia i łapie lewe powietrze. Kiedyś taki gaźnik rozpadł mi się w ręce. Proponowałbym Ci go odkręcić jeszcze raz i sprawdzić czy przylgnia do silnika jest prosta i dobrze dolega. Możesz też sprawdzić czy na korpusie nie masz jakiś pęknięć. Wyjmowałeś środek gaźnika, tam gdzie pracuje iglica? Tam jest delikatna uszczelka, może tam jest gdzieś nieszczelny?
Ja posiadam gaznik do takowej jawy. Jak cos wal pw. Juz kiedys ci pisalem ze mam.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Przekierowanie