11-06-2017, 15:03:41
11-06-2017, 15:16:19
U mnie to inny dolot był w ogóle więc i dźwięk inny.
11-06-2017, 15:51:31
Od czego pasują dysze do Binga ?
11-06-2017, 17:23:07
Od 14mc. Od jawki przegwintuj sobie.
13-06-2017, 12:29:45
Ogólnie mam z nim taki problem.
- Tłok MZA toczony
- olej Mobil Extra 2T
- mieszanka 1:25
- świeca brązowa
- temperatura cylindra ~100 stopni
I się przyciera. Tzn, słabnie w czasie jazdy na trzecim biegu. Jadę 40 km/h i motorower zaczyna zwalniać. Na wolnych obrotach pracuje normalnie.
Został co prawda seryjny gaźnik, ale podnoszenie iglicy nie wiele dało. Zamówiłem większe dysze
Jest ktoś w stanie mi to wyjaśnić ?
- Tłok MZA toczony
- olej Mobil Extra 2T
- mieszanka 1:25
- świeca brązowa
- temperatura cylindra ~100 stopni
I się przyciera. Tzn, słabnie w czasie jazdy na trzecim biegu. Jadę 40 km/h i motorower zaczyna zwalniać. Na wolnych obrotach pracuje normalnie.
Został co prawda seryjny gaźnik, ale podnoszenie iglicy nie wiele dało. Zamówiłem większe dysze
Jest ktoś w stanie mi to wyjaśnić ?
13-06-2017, 13:19:48
Jak masz ustawiony gaznik?
13-06-2017, 13:49:19
Gaźnik kupiłem prawie nowy i nic nie grzebałem poza iglicą na 3 rowku od góry.
13-06-2017, 22:39:45
(13-06-2017 13:49:19)damian94 napisał(a): [ -> ]Gaźnik kupiłem prawie nowy i nic nie grzebałem poza iglicą na 3 rowku od góry.
jaki to gaznik? jeśli to nadal bing to może być za maly o czym swiadczy kolor swiecy. dysza może poratuje.
13-06-2017, 22:44:36
Oryginalny Bing 1/14/206
14-06-2017, 00:03:37
czy to zwalnianie pojawia się dopiero z czasem, po nagrzaniu silnika?jak szybko jeździsz?
14-06-2017, 10:58:06
Jeżeli się pojawia to po osiągnięciu jakiejś temperatury.
Dzisiaj pojeździłem trochę tam i z powrotem. Jako że jechałem delikatnie pod górę (płaska droga przez wieś tyle że pod delikatnym kątem) motorower troszeczkę zwolnił ale po wyjechaniu na płaską drogę sam z siebie przyspieszył. Poza tym nie zauważyłem nic nadzwyczajnego.
Sprawa druga, przedwczoraj wykryłem że coś było nie tak z głowicą/uszczelką. Pomimo tego że była dokręcona na cylindrze była niespalona mieszanka. Najpierw to odkręciłem, wyczyściłem i złożyłem z powrotem, ale po namyśle wrzuciłem oryginalną uszczelkę bo była od Simsona.
Sprawa trzecia. Czy zarzygany silnik na dotarciu to norma? Bo spotkałem się z takim stwierdzeniem.
Dzisiaj pojeździłem trochę tam i z powrotem. Jako że jechałem delikatnie pod górę (płaska droga przez wieś tyle że pod delikatnym kątem) motorower troszeczkę zwolnił ale po wyjechaniu na płaską drogę sam z siebie przyspieszył. Poza tym nie zauważyłem nic nadzwyczajnego.
Sprawa druga, przedwczoraj wykryłem że coś było nie tak z głowicą/uszczelką. Pomimo tego że była dokręcona na cylindrze była niespalona mieszanka. Najpierw to odkręciłem, wyczyściłem i złożyłem z powrotem, ale po namyśle wrzuciłem oryginalną uszczelkę bo była od Simsona.
Sprawa trzecia. Czy zarzygany silnik na dotarciu to norma? Bo spotkałem się z takim stwierdzeniem.
14-06-2017, 16:02:33
Jak masz wycieki to nie dziwota. Musi byc wszystko szczelne. Najlepiej na oryginalnych uszczelkach. Pod glowice aluminium. Uszczelka od 205 sie u mnie dobrze sprawdza, ale ja mam 39mm. Co to za problem rozciac.
14-06-2017, 16:57:37
Co do wycieków. Chodzi mi o zarzygany niespaloną mieszanką karter pod kolankiem. Namierzyłem oryginalne uszczelki pod dekiel od sprzęgła więc to nie problem.
14-06-2017, 22:01:26
Pod kolankiem to i u mnie troche bylo ale sie uszczelnilo z czasem. Sprawdz czy dzwignia hamulca naciska ci lumik podczas hamowania. Dekiel sprzegla to nie wszystko. Jakie masz uszczelki miedzy karterami i pod glowica? Jaka uszczelke masz pod kolankiem?
15-06-2017, 13:33:49
Między karterami i pod głowicą jest oryginalna. Pod kolankiem też. Generalnie to używam przedniego hamulca, a tylnego do wspomagania jeśli trzeba.