Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Eksportowy Romet Chart 210
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5
No właśnie czerwono biały a jest czerwono-srebrny Big Grin
A jaki tam jest silnik chodzi o pojemność ?
Kawał dobrej roboty i duży plus za chęci i pracę włożoną w ten pojazd. Ale co do pełni eksportowanego charta troszeczkę mu brakuje. Błotniki nie ten kolor i naklejki podróby z allegro. (wiem, że ciężko dostał oryginały, a jeśli się uda to cena też wysoka) Jeszcze skombinuj kierunki i ciesz się swoim charciorem Wink Szerokości Wink
Błotniki kupiłem niebieskie, więc pomalowałem je na srebrno. Silnik AKTUALNIE jest 50ccm, ale mam oryginalną 70ccm, tylko nie mogę przybrać się do rozpołowienia, żeby uszczelniacz wymienić :F. Kierunki już mam założone, tyle że od Simsona.
Dobra mały aktual. Charcik ma się bardzo dobrze. Na nowych fotach widać m.in. test sprężania silnika :F. Oraz Charta z kierunkami sima. Klakson założę w najbliższym czasie. http://bikepics.com/members/damiank94/91chart210/
Te białe kierunki naprawde mu pasują Smile Ogólnie ciekawie ci ten chart wychodzi
(13-07-2013 10:03:30)MrF4k napisał(a): [ -> ]Te białe kierunki naprawde mu pasują Smile Ogólnie ciekawie ci ten chart wychodzi

Hah, dzięki :F. Pewną inspiracją był Chart yazimaa : http://www.bikepics.com/members/yazimoo/89chart210/
No tamten Chart fajnyBig Grin Kiera mi sie spodobała Big Grin Jak już sie na nim wzorujesz to chociaż załóż białą lampe na tył kwadratową bo okrągła wygląda lipnie
Możnaby trochę zakualizować. Założyłem w końcu klakson i charcik przeszedł przegląd bez problemu. Wróciłem też do K60b ze względu na spalanie. Dalej, zabrałem się za tą 70ccm. Mam uszczelniacze, no i doszedł tłok od MB70. Zaczyna się problem. Szlif był robiony pod tłok od Sima. Tłok Hondy pasuje ale gorzej z pierścieniami. Mają większy luz niż pierścienie od simka. Od czego można je dopasować ? Przy okazji, do czego służy ten cały ekspander ?
Mam takie pytanko do bardziej zorientowanych. Mianowicie ktoś robiąc wałek zdawczy w fabryce przedobrzył i efekt jest taki jak tutaj: https://www.bikepics.com/pictures/2782581/

W związku z tym mam pytanie. Czy włożenie podkładki że tak powiem dystansującej pomiędzy te frezy i tryb 3-go biegu to dobry pomysł ?
https://www.bikepics.com/pictures/2782448/
Tak jak tutaj odstęp widać. To rozważam dać w to miejsce podkładkę.
Ja bym się tym jakoś nie przejmował, ważne, żeby tryb przesuwany z tymi bolcami łapał dobrze tryb od 3b i będzie git Wink
Ale chodzi o to aby te dwa tryby 3-go biegu w całości się zazębiały, a nie w 2/3. Swoją drogą bolce przesuwki mają wchodzić gdzieś do połowy w otwory w tym trybie ?
Tak mniej więcej, byle weszły do tego otworu na wylot Smile Spróbuj wbić tą zębatkę na wałku pośrednim (sprzęgłowym). Albo kup nowy wałek za 35 zł.
Tutaj powinno być lepiej widoczne o co chodzi (wodzik wysunięty do końca)

https://www.bikepics.com/pictures/2786427/

https://www.bikepics.com/pictures/2786428/
Mam problem z.. w sumie to nie wiem o co chodzi. Mianowicie, w trakcie próby rozruchu rozrusznik i skrzynia się obracają ALE kosz sprzęgłowy stoi w miejscu (sprzęgło w środku kosza się obraca, poza tarczami oczywiście). Samo sprzęgło w czasie jazdy działa całkiem normalnie. Ma ktoś jakiś pomysł ?
Dziwne dosyć, jakby był zjechany wieloklin to podczas jazdy nie przekazywałby mocy :/ Dobrze dokręcone? Da się uruchomić silnik poprzez kopkę czy tylko popych?
Stron: 1 2 3 4 5
Przekierowanie