11-07-2013, 15:39:07
11-07-2013, 16:37:58
Kawał dobrej roboty i duży plus za chęci i pracę włożoną w ten pojazd. Ale co do pełni eksportowanego charta troszeczkę mu brakuje. Błotniki nie ten kolor i naklejki podróby z allegro. (wiem, że ciężko dostał oryginały, a jeśli się uda to cena też wysoka) Jeszcze skombinuj kierunki i ciesz się swoim charciorem Szerokości
11-07-2013, 17:42:36
Błotniki kupiłem niebieskie, więc pomalowałem je na srebrno. Silnik AKTUALNIE jest 50ccm, ale mam oryginalną 70ccm, tylko nie mogę przybrać się do rozpołowienia, żeby uszczelniacz wymienić . Kierunki już mam założone, tyle że od Simsona.
12-07-2013, 20:36:51
Dobra mały aktual. Charcik ma się bardzo dobrze. Na nowych fotach widać m.in. test sprężania silnika . Oraz Charta z kierunkami sima. Klakson założę w najbliższym czasie. http://bikepics.com/members/damiank94/91chart210/
13-07-2013, 10:03:30
Te białe kierunki naprawde mu pasują Ogólnie ciekawie ci ten chart wychodzi
13-07-2013, 11:12:37
(13-07-2013 10:03:30)MrF4k napisał(a): [ -> ]Te białe kierunki naprawde mu pasują Ogólnie ciekawie ci ten chart wychodzi
Hah, dzięki . Pewną inspiracją był Chart yazimaa : http://www.bikepics.com/members/yazimoo/89chart210/
13-07-2013, 11:20:49
No tamten Chart fajny Kiera mi sie spodobała Jak już sie na nim wzorujesz to chociaż załóż białą lampe na tył kwadratową bo okrągła wygląda lipnie
13-06-2014, 22:49:48
Możnaby trochę zakualizować. Założyłem w końcu klakson i charcik przeszedł przegląd bez problemu. Wróciłem też do K60b ze względu na spalanie. Dalej, zabrałem się za tą 70ccm. Mam uszczelniacze, no i doszedł tłok od MB70. Zaczyna się problem. Szlif był robiony pod tłok od Sima. Tłok Hondy pasuje ale gorzej z pierścieniami. Mają większy luz niż pierścienie od simka. Od czego można je dopasować ? Przy okazji, do czego służy ten cały ekspander ?
11-06-2016, 21:15:21
Mam takie pytanko do bardziej zorientowanych. Mianowicie ktoś robiąc wałek zdawczy w fabryce przedobrzył i efekt jest taki jak tutaj: https://www.bikepics.com/pictures/2782581/
W związku z tym mam pytanie. Czy włożenie podkładki że tak powiem dystansującej pomiędzy te frezy i tryb 3-go biegu to dobry pomysł ?
https://www.bikepics.com/pictures/2782448/
Tak jak tutaj odstęp widać. To rozważam dać w to miejsce podkładkę.
W związku z tym mam pytanie. Czy włożenie podkładki że tak powiem dystansującej pomiędzy te frezy i tryb 3-go biegu to dobry pomysł ?
https://www.bikepics.com/pictures/2782448/
Tak jak tutaj odstęp widać. To rozważam dać w to miejsce podkładkę.
12-06-2016, 00:26:50
Ja bym się tym jakoś nie przejmował, ważne, żeby tryb przesuwany z tymi bolcami łapał dobrze tryb od 3b i będzie git
12-06-2016, 00:35:19
Ale chodzi o to aby te dwa tryby 3-go biegu w całości się zazębiały, a nie w 2/3. Swoją drogą bolce przesuwki mają wchodzić gdzieś do połowy w otwory w tym trybie ?
12-06-2016, 01:36:21
Tak mniej więcej, byle weszły do tego otworu na wylot Spróbuj wbić tą zębatkę na wałku pośrednim (sprzęgłowym). Albo kup nowy wałek za 35 zł.
12-06-2016, 13:17:41
Tutaj powinno być lepiej widoczne o co chodzi (wodzik wysunięty do końca)
https://www.bikepics.com/pictures/2786427/
https://www.bikepics.com/pictures/2786428/
https://www.bikepics.com/pictures/2786427/
https://www.bikepics.com/pictures/2786428/
18-06-2016, 17:20:11
Mam problem z.. w sumie to nie wiem o co chodzi. Mianowicie, w trakcie próby rozruchu rozrusznik i skrzynia się obracają ALE kosz sprzęgłowy stoi w miejscu (sprzęgło w środku kosza się obraca, poza tarczami oczywiście). Samo sprzęgło w czasie jazdy działa całkiem normalnie. Ma ktoś jakiś pomysł ?
18-06-2016, 21:52:23
Dziwne dosyć, jakby był zjechany wieloklin to podczas jazdy nie przekazywałby mocy :/ Dobrze dokręcone? Da się uruchomić silnik poprzez kopkę czy tylko popych?